Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..
Autor Wiadomość
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19 Mar 2016, 23:38   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

Heh ^^ no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d a co do plaka to psikalem w te różne okolice z tym że ciężko plakiem psiknac w jedno konkretne miejsce. Może być tak że zasysa w okolicach wtrysku a równie dobrze mogło polecieć na tyle daleko że z pod flanszy wciagnelo ^^ wiesz o co mi chodzi :d a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę? Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Mar 2016, 23:54   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

DanielŻ napisał/a:
no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d


http://adam.szczury.biz/fkp/czytnik.jpg - bedzie mrygac błędami :P Przykladowo - www.youtube.com/watch?v=k4BN_KqI-TI


DanielŻ napisał/a:
a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę? Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p


To o czym pisalismy, to tak naprawdę uszczelka pomiędzy gniazdem w kolektorze a listwą wtryskową, po 1 na każdy króciec, czyli 4. Wtrysków z listwy też nie wyciągałem. Probowalem kiedys, ale nei chciały wyjść.
Poniższe zdjęcie powinno rozjaśnić sytuacje:
http://adam.szczury.biz/fkp/DSC_0079.JPG
 
 
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:18   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

O widzisz dzięki wielkie ;) ale zwróć uwagę u mnie na tych zdjęciach które dodałem tam gdzie widać w tej flanszy troszkę wtryski, jeśli źle widać na przybliżeniu to mogę wrzucić na jakiejś stronie foto. Ale u mnie wydaje mi się że to trochę inaczej działa. Skoro u mnie jest to ruchome i wygląda trochę inaczej. I akurat na drugim od prawej była ta podkładka najbardziej wysunieta i z tych okolic słychać syczenie, tzn po prawej stronie pod dolotem przy listwie. I albo już mam jakiegoś pie**olca albo to ma coś ze sobą wspólnego :d na zdjęciu też drugi od prawej. I od środka tej podkładki, od wewnątrz była taka jakby czerwona/pomarańczowa. Może to jeszcze co innego to o czym ja mówię a to o czym wy mówicie i to co jest na zdjęciu ^^
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:36   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

wrzuc większe na imgur.com

Katalog nie przewiduje w to miejsce innej uszczelki, więc albo twoja jest zniszczona, albo dosztukowana byleby jakoś chodziło. Założ sobie dla próbe uszczelki od kibla pasujące wymiarem. Przez ~miesiąc powinna wytrzymac :P
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:39   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

Wrzuć zdjęcie dokładnie tego o czym mówisz, bo na tych 3 zdjęciach w ogóle nie widać wtryskiwaczy. U Ciebie uszczelka powinna być zbliżona do czerwieniu/brązu.
 
 
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:46   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

http://m.imgur.com/a/ZqKEt - jak się powiększyć to widać dobrze. Na tych zdjęciach widać to miejsce właśnie gdzie są uszczelki. Druga od prawej.widać że jest wysunieta w stronę bloku silnika a cała reszta jest tak jakby schowana.
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20 Mar 2016, 00:51   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

no fakt, ze jest inaczej. Ale to nie moze chodzic luźno, bo jest zatopione w gumie, a ta guma nachodzi na listwe.
 
 
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20 Mar 2016, 01:07   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

A ja to normalnie palcem popchnalem w stronę wtrysku tak z czystej ciekawości czy się da i dosyć luźno to poszło :d także może tu jest pies pogrzebany;d może to o to chodzi bo tak właśnie z okolic tego drugiego od prawej wtrysku słychać to syczenie. I jak popchnalem to i potem złożyłem całość do kupy to chwilę chodziło wszystko okej i po chwili było głośne pykniecie i znowu to samo to może ta podkładkę metalową popchnelo pod ciśnieniem i zaczęło znowu szarpać itp.. i PRZE to też wysokie obroty mi trzyma cały czas praktycznie. 2k obrotów i go zalewa. Głupia jedna podkładka; d teraz tylko kwestia jak wyjąć wtrysk :d

Dodano po 7 minutach 25 sekundach:
Albo może poprostu spadła ta podkladko - uszczelka :p albo się rozpadła na dwie części i osobno jest guma a osobno ta metalowa część ^^ tylko jak się je wyjmuje żebym nie musiał jeszcze wtryskow zmieniać; d
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 20 Mar 2016, 01:07   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

Żeby wyjąć tę uszczelkę to odkręcasz całą listwę, 3 śrubki 7, albo 8, nie pamiętam już dokładnie :P W gwoli ścisłości, ta uszczelka jest między listwą wtryskową, a kolektorem. Wtryski zostaw w spokoju :P Raz mi się udało wyjąć sam wtryskiwacz, ale się po prostu uparłem, zajęło mi to jakieś 20 minut i to mając wszystko luźno. Trudność polega na tym, że jest on zassany w listwie na dwóch oringach i trzeba okazać mu sporo perswazji, żeby chciał wyjść :)
 
 
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21 Mar 2016, 17:32   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go..

Aha czyli wtryskow nie ruszać; d czyli tylko ta śmieszną listwe ^^ to będę musiał chyba jeszcze przepustnice zdjąć z tego co kojarzę;d ale faktycznie całą listwa jest chyba na 3 srubach. Kocham was panowie ;d że o pierwszej w nocy chce wam się pisać jeszcze :p jak wymienie tą uszczelke i będzie git to stawiam flaszkę :d

Dodano po 20 godzinach 24 minutach 36 sekundach:
No to jutro ściągam listwe wtryskowa, także trzymac kciuki :d oby to było to bo już naprawdę dużo rzeczy zrobilem/wymieniłem i byłem u kilku mechaników i dupa.. :d

Dodano po 19 godzinach 53 minutach 20 sekundach:
http://imgur.com/a/ERMr2
No, dzięki Blood~ tak jak myślałem okazało się że to ta podkładka nieszczesna ^^ wrzucam kilka fotek obrazu widać o co chodzi :d zająłem listwe wtryskowa i jedna z uszczelek została we flanszy :d poprawiłem i na razie jest git. Jutro jadę zamówić do Forda uszczelke i będę wymieniał :) temat można uznać za zamknięty; )
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów 1.3 - wysokie obroty
Faz1986 Mechanika silnika 7 1 Maj 2016, 12:36
Ganda
Brak nowych postów Wysokie obroty
DanielŻ Mechanika ogólna 5 27 Lip 2016, 22:01
DanielŻ
Brak nowych postów Wysokie obroty
Artur Mechanika silnika 2 28 Lut 2016, 21:18
Artur
Brak nowych postów wysokie obroty
funek Elektryka silnika 1 9 Sie 2017, 12:50
Mały


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.