Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Zmiana audio w samochodzie.
Autor Wiadomość
beniu1212 

Wersja: Inna
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Rudniki
Wysłany: 15 Mar 2016, 19:40   [MK4] Zmiana audio w samochodzie.

Witam serdecznie.

Na wstępie dodam że jestem zielony w sprawach głośnikowych, lecz z elektroniką nie jest u mnie źle.

Dostałem fordzika na urodzinki, i chciałbym w nim zrobić kompletne CA.

Mam wiele pytań, proszę o nie ocenianie mnie zbyt negatywnie :D . A więc :

Mój budżet na wszystko to około 700/800zł. Stan używany/nowy - to co lepiej będzie grało. Obecnie nie posiadam nic. Zależy mi na głębokim basie i czystym dźwięku. Slucham różnych rodzajów muzyki.

Plany są takie:
Dwa głośniki na dzwi przód - Czytałem że do tej fiesty fajnie pasują wersje 130mm, oraz 160mm ale na dystansach. I teraz pytanie które będą lepsze pod moje wymagania ? I w ogóle w jakie głośniki celowac?

Dwa głośniki na tył. - Tutaj podobne pytanie jak wyzej.

Skrzynia basowa. - Nie wiem jaką skrzynie wybrać. Tak jak pisałem zależy mi na bardzo głębokim oraz mocnym basie podobnym do takiego w kinie domowym. Nie lubie takie szybkiego lupania.

Co do mocy celuje na okolo 150w na każdy głośnik, co do skrzyni nie jestem pewien ale cos okolo 600W.

Radio, wzmacniacz:
Nie mam pojęcia jaki zestaw spełni moje wymagania. Co do radia oczywiscie głównie zależy mi na aux. Co do wzmacniacza fajnie byłoby podpiać wszystko pod jeden wzmacniacz.

Przewody:
Czy do takich zestawów kupuje sie wymiarowe przewody ? Chodzi mi oto że nie jestem pewien o to, czy poprostu ide sobie do sklepu mowie 2m przewodu dwuzylowego 5mm^2 i już.

Inne elementy:

Czy do takiego zestawu potrzeb ne sa jakieś inne elementy typu kondensatory itp.?



Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
 
 
David1n 

Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 83
Skąd: Wadowice