Odcięcie w XR2i |
Autor |
Wiadomość |
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 09:17 Odcięcie w XR2i
|
|
|
Przy jakich obrotach jest odcięcie w xr2i jeżeli wogule jest .Jeżeli zostało zdjęte to czy idzie z powrotem je założyć ? |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 09:48 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
Gaźnik nie ma odcięcia. Silnik przestaje się wkręcać w wyniku braku wyprzedzenia zapłonu |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 10:01 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
a ten temat to w dobry dziale jest w ogole? Bo mi sie wydawało, że dawid12112, ma mk3 xr2i |
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 13:28 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
Myślałem że xr2i nie ma gaźnika |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 13:32 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
dawid12112, weź zobacz w jakim dziale zalozyles ten temat... mk1/2 było tylko xr2 ( bez i ) i miało gaźnik. |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Wrz 2015, 21:17 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
Przeniesione gdzie jego miejsce |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 16 Wrz 2015, 06:32 Re: Odcięcie w xr2i
|
|
|
vegetagt napisał/a: | dawid12112, weź zobacz w jakim dziale zalozyles ten temat... mk1/2 było tylko xr2 ( bez i ) i miało gaźnik. |
A no To przepraszam musiało mi sie coś pomieszać jak dodawałam pytanie :/ |
_________________
|
|
|
|
|
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16 Lis 2015, 13:46 Odcięcie w xr2i
|
|
|
Ja się podłączę pod temat, choć już trochę wody w odrze upłynęło... zanim rozbebeszyłem swoją, też zauważyłem że chyba nie odcina i potrafiłem się do 8000 rozkręcić czasem :/ |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 19 Lis 2015, 10:11 Odcięcie w XR2i
|
|
|
krzaq4 napisał/a: | Ja się podłączę pod temat, choć już trochę wody w odrze upłynęło... zanim rozbebeszyłem swoją, też zauważyłem że chyba nie odcina i potrafiłem się do 8000 rozkręcić czasem :/ |
Właśnie u mnie to samo .Obroty aż do dechy czyli ponad 8tys |
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20 Lis 2015, 08:56 Odcięcie w XR2i
|
|
|
po czym wnosicie ze ma ponad 8 tyś?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 20 Lis 2015, 10:45 Odcięcie w XR2i
|
|
|
Daras84 napisał/a: | po czym wnosicie ze ma ponad 8 tyś?? |
Bo wskazówka opiera się o 7.000 a obroty idą dalej a właściwie to przekracza na blacie te 7000 i idzie jeszcze sporo dalej |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 20 Lis 2015, 20:34 Odcięcie w XR2i
|
|
|
Daras84 napisał/a: | po czym wnosicie ze ma ponad 8 tyś?? |
na obrotomierzu mam 7tys a do blatu to stosunkowo jak by jeszcze 1 tys obrotów,a gdy już się oprze to obroty jeszcze rosną dość znacząco Nie chce skłamać ale może to być na słuch i znając ten silnik jakieś 9tys. |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 21 Lis 2015, 08:11 Odcięcie w XR2i
|
|
|
Hahahaha chcesz się śmiej Ale tak jest |
_________________
|
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Lis 2015, 10:40 Odcięcie w XR2i
|
|
|
Tutaj szybciej podnosi sie prędkościomierz niż u mnie obrotomierz na luzie. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
dawid12112
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Dawid
Wiek: 26 Dołączył: 21 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 21 Lis 2015, 20:23 Odcięcie w XR2i
|
|
|
dawid12112 napisał/a: |
Hahahaha chcesz się śmiej Ale tak jest Jak pisałem |
|
_________________
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Lis 2015, 09:48 Odcięcie w XR2i
|
|
|
dawid12112 napisał/a: | Daras84 napisał/a: | po czym wnosicie ze ma ponad 8 tyś?? |
na obrotomierzu mam 7tys a do blatu to stosunkowo jak by jeszcze 1 tys obrotów,a gdy już się oprze to obroty jeszcze rosną dość znacząco Nie chce skłamać ale może to być na słuch i znając ten silnik jakieś 9tys. |
no to chyba pierwsze cvh które się kręci do 9 tyś
zapnijcie 3 bieg i dociągcie go do odcięcia wtedy zobaczycie te wasze 8 i 9 tyś obrotów |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23 Lis 2015, 21:06 Odcięcie w XR2i
|
|
|
No dobra, dobra ile by nie było to ja pytam gdzie odcinka ? Ktoś może coś podpowie w końcu bo na razie to się dowiedziałem że przesadzamy z tymi 8 tyś ale nic więcej |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
|
subratri
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 45 Dołączył: 30 Gru 2012 Posty: 57 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20 Mar 2016, 18:24 Odcięcie w XR2i
|
|
|
nie ma odcinki, tam jet MAP, jak wciskasz do podłogi to kręci ile może. Turbo mogą mieć jakąś blokadę ale na EFI u mnie też szedł do końca albo do pierwszego podmuchu wiatru |
_________________
|
|
|
|
|
|