Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Pytanie dotyczące mondeo mk3
Autor Wiadomość
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 6 Cze 2015, 20:45   Pytanie dotyczące mondeo mk3

Mój kolega upatrzył sobie ładne mondeo byliśmy oglądać go we trzech ale coś mi świta że te silniki diesla 2.0 130km były strasznie awaryjne, prawda czy znowu coś mi się ubzdurało ???
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 7 Cze 2015, 01:32   

Tam były TDCi i TDDi. Niestety zawsze mi się mylą który jest który, a któryś to jest porażka jeśli chodzi o trwałość i awaryjność, natomiast drugi jest całkiem spoko :P
 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 7 Cze 2015, 11:48   

no właśnie tylko który bo mi się też wydawało że jeden z nich jest awaryjny.
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 7 Cze 2015, 15:04   

TDCi jest jak nazwa wskazuje na CommonRail'u i ma awaryjną pompę. Właściwie to wina słabego paliwa, bo na dobrym jest równie bezawaryjny co TDDI.
TDDI to ten dobry silnik. Cała jego obsługa ogranicza się do wymiany turbiny i pompy co 150-200tys.
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Cze 2015, 16:03   

i zawieszenia z tyłu co 20 tyś i koło pasowe na silniku co 70-100 tyś. W dodatku korozja, przepalające się podświetlanie deski, awaryjne czujniki prędkości jazdy (bez których samochód głupieje). Do tego zamek maski który otwierany jest kluczykiem i lubi się zepsuć. Do tego w dieslach padają często wewnętrzne przeguby z którymi do niedawana był problem, jak i z podporami półosi (znacznie mniejszy problem).
Do tego częste zwarcia podgrzewanych dyszy spryskiwacza, regulatorach napięcia (sterowanych z komputera auta). Do tego awaryjny system hamulca ręcznego. Niestety moim zdaniem jedyną zaletą mk3 to wygoda i ładny wygląd.
 
 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 7 Cze 2015, 18:14   

Oj to chyba jemu nie opyla się go kupić za 7,5k lepiej coś innego wziąć...
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 10 Cze 2015, 22:07   

moi rodzice maja mk3 2.0 TDCi 130KM, kupiony z przebiegiem 114 tys km, po FL. I zadna z powyzszych awari nie wystapiła!! Auto juz 6 rok u nas przebieg prawie 190tys km, poza czesciami ekspolatacyjnymi-(hamulce, wymiana olejow i filtrów, pasków klinowych) została wymieniona tylko rura od IC do kolektora dolotowego, oraz pompa wody i termostat....
I jak narazie auto jezdzi nie zawodnie, i nie zapowiada sie na zadna awarie... :)

Aaaa przepraszam koło pasowe tez bylo wymienione, przy okazji wymiany pasków! :)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
lehu8 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 329
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 21 Cze 2015, 22:27   

Mój brat jest posiadaczem takiego od kilku lat i powiem szczerze rewelacja :)
2.0 TDCI 136 KM, uwielbiam nim jeździć <8> w tej chwili przebieg 210 tyś i jedyne co było zrobione to koło pasowe metalowo-gumowe na wale, poduszki zawieszenia tylnych sań i tylna piasta, luz łożyska, poza tym śmiga..... :yes:
_________________
-L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była

http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ciekawe stronki dotyczące stylizacji Fiest
trzeci Tuning stylistyczny 3 14 Sty 2018, 14:37
onekdc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.