| 
		Pompka przyspieszająca | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 hao3  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: wojtek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 10 Gru 2014 Posty: 16 Skąd: zgierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sty 2015,  13:25   Pompka przyspieszająca
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W momencie kiedy ruszam z miejsca czasami silnik potrafi się jakby zadławić. Puszczam sprzęgło dodając gaz, obroty nagle spadają po czym jest szarpnięcie i wszystko wraca do normy. Ostatnio ustawiłem styki i zapłon oraz wyczyściłem gaźnik. Silnik zaczął pracować o niebo lepiej jednak problem z dławieniem pozostał. 
 
Mam pytanie: czy pompka przyspieszająca powinna wstrzykiwać paliwo od razu gdy przepustnica zacznie się otwierać? U mnie jest tak że paliwo wtryskiwane jest z małym opóźnieniem. Ruch przepustnicy współdziała z ruchem dźwigni pompki jednak paliwo leci dopiero kiedy popychacz przepony wsunie się na ok 1mm. Gaźnik to Motocraft 1v
 
Ustawiłem zapłon nie zdejmując wężyka od podciśnienia. Może w tym problem? Dzisiaj ustawie jeszcze raz.
 
 Elektrozawór gaszenia. Zrobiłem test działania metodą odłączania i podłączania wtyczki. Nic nie słychać. Podobno jak nie działa to silnik nie da się uruchomić. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 profi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 34  Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2015,  12:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak nie działa elektrozawór to da się odpalić silnik, tylko na wysokich obrotach. Puścisz gaz na obroty jałowe i od razu gaśnie. Pompka przyspieszacza powinna reagować od razu. Dzieje się tak cały czas czy tylko na zimnym? | 
             
						
				_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
 
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
 
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
 
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
 
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
 
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
 
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 hao3  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: wojtek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 10 Gru 2014 Posty: 16 Skąd: zgierz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2015,  14:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dławi się na zimnym i na ciepłym silniku. Na zimnym bez ssania- zawsze ,z ssaniem zwykle nie. Na ciepłym też się  dławi ale objawy są łagodniejsze. Zrobiłem taki patent (prowizorkę)-na koniec dźwigni pompki wcisnąłem kawałek sztywnego wężyka przez co popychacz jest odrobinę wsunięty. . W czasie jazdy jest o wiele lepiej. dławi się tylko przy pierwszym ruszaniu z miejsca na wyłączonym ssaniu. Potem już normalnie. W takim razie trzeba zmniejszyć skok membrany. 
 
Zapłon ustawiłem jeszcze raz bez podciśnienia różnica jakby żadna. Pierwszy raz ustawiam zapłon za pomocą lampy. Znaki są na przeciwko siebie i widać to wyraźnie ale co któryś błysk znak na kole jakby skacze do przodu 1cm. Czy to normalne? Używam lampki za 2 dychy. 
 
Ostatnio chciałem kupić styki przerywacza -facet w sklepie mnie wyśmiał, w drugim sklepie też marudził ale zapytał o numer aparatu zapłonowego (gdzie  jest ten numer?)czy to tak trudna do zdobycia część? Może źle szukam? Aparat mam boscha, z czerwoną kopułką. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 profi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 34  Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2015,  18:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Co do skaczącego znaku, jest to spowodowane wypaleniem przerywacza, miałem dokładnie tak samo. Nowy przerywacz, kondensator i kopułka (znaczy kopułka odświeżona bo do Motorcrafta ciężko dostać). Nieważne czy lampka za 2 czy za 5 dych. Jak masz aparat boscha to nie ma problemu, wszystkie części dostępne w pierwszym lepszym sklepie od ręki, sklep w którym facet Ci wyśmiał omijaj szerokim łukiem. Dlaczego części są dostępne od ręki? Bo te same zapłony były montowane w gofrach polówkach i innych benzynowych wieśwagenach. Jakbyś miał jednak problem to odezwij się, coś wykombinujemy    | 
             
						
				_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
 
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
 
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
 
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
 
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
 
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
 
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.