Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] hydrauliczny ręczny
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 5 Maj 2015, 18:09   [MK3] hydrauliczny ręczny

Załozylem do mojej fiesty hydrauliczny ręczny na dwie pompy, wpiełem go w orginalny układ. Problem mam następujący ze ten hydrauliczny ręczny jest bardzo słaby a z tyłu wszystko nowe w hamulcach. Juz zwykły ręczny jest mocniejszy od hydraulicznego
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 11 Maj 2015, 17:18   

jaki to ręczny? jakie pompy? średnica?
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 11 Maj 2015, 19:17   

cos takiego mam

http://www.mtuning.pl/Ham...Pump-B02,p,1412

i pompy są 0,7
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Maj 2015, 19:36   

a korektory siły hamowania są ominięte?
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 12 Maj 2015, 09:57   

no ręczny mam wpięty za korektorami
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12 Maj 2015, 13:17   

Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.

Jeśli jakoś spinasz to razem z oryginalnym układem (nie wiem jak, ale gdyby), to ciśnienie pójdzie Ci zawsze tam, gdzie mniejszy opór - czyli możesz wpychać płyn do pompy zamiast naciskać na okładzinę.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 12 Maj 2015, 15:59   

pompy ręcznego działają tylko w jedną strone i kazda fiesta mk3 ma z tyłu bębny więc ciezko o dokładanie dodatkowego zacisku :) A ręczny mam wpiety tak ze przewody z pompy idą przez korektory, potem do ręcznego i z ręcznego do cylinderków na tyle. Działanie ręcznego polega na tym ze jeśli go nie zaciągasz to płyn hamulcowy swobodnie płynie do tylnych kół a jeśli go zaciągasz to robisz cisnienie w jednym kierunku czyli na tylne koła.
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 19 Maj 2015, 16:23   

Puff napisał/a:
Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.

:D

ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. Ma to plusy i minusy...nieważne

W Twoim przypadku w Twojego opisu masz wszystko połączone prawidłowo.
Problemem jest podejrzewam jakosć zestawu...niestety za ta cenę to tylko samoróba, choć czasem może być zrobiona dobrze..
Inną sprawa i najbardziej istotną jest średnica cylinderków, nie dośc , że masz dwa to jeszcze za dużej srednicy.
Do ręcznych stosuje sie średnicę mniejszą, 0,625 cala.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Maj 2015, 16:41   

tommirs napisał/a:
ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy.

Informacyjnie: widziałem jak facet tak robił w mk6 przerobionej na ganianie po rajdach jakichś. :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 26 Maj 2015, 19:04   

tommirs czemu za duza srednica? i jak to wplywa na dzialanie? wydawało mi sie ze czym wieksza tym lepszy efekt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.