Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

1.25 Zetec - brak mocy
Autor Wiadomość
dziakson 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Kwi 2015, 20:41   1.25 Zetec - brak mocy

Witam, Od niedzieli jestem posiadaczem fiesty.

Dziś w trakcie jazdy autem zaczęło szarpać(po puszczeniu gazu) oraz nie chce wkręcać się wyżej niż 4000 obrotów.

Auto nigdy nie widziało Gazu, Wymieniane ostatnio : Łożyska kół z tyłu, filtr powietrza,świece+przewody od świec.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Kwi 2015, 20:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 15 Kwi 2015, 20:47   

wyczyść przepływomierz
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
dziakson 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Kwi 2015, 20:56   

Znalazłem taki poradnik: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=40504

W piątek wieczorem się tym zajmę.

+ zapaliła mi się kontrolka (po środku między obrotomierzem a licznikiem)
Od czego jest ta kontrolka? Dodam że Moja fiesta to : mk4 z roku 95 w wersji Ghia

[ Dodano: Czw Kwi 16, 2015 12:21 ]
Witam ponownie.

Jadąc dziś po obwodnicy, 5 bieg 80 pod górkę a noga w podłodze. Fiesta strzeliła z wydechu i dostała nagle przypływu mocy. :jupi:

Mam jeszcze kilka pytań co do tego auta. Do jakich obrotów powinien kręci się zetec 1.25?
Mój kręci się do 6.5K RPM i dalej nie da rady, przytrzymanie gazu w podłodze powoduje że utrzymuje sie na 6.5K RPM a po 2-3 sekundach zaczyna spadać.

Od czego jest kontrolka która znajduje się po środku między obrotomierzem a licznikiem?
(jest na niej koło ) świeci się na pomarańczowo.

Miał ktoś problemy z zamkiem? Nie zawsze chce "trybić" przekręcam kluczyk od strony kierowcy a od pasażera drzwi się nie otwierają + nie mogę za cholerę otworzyć bagażnika ani z kluczyka ani od środka.

Pozdrawiam
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 16 Kwi 2015, 16:53   

Może ktoś jeździł 40km/h na 5 biegu i zamulił a teraz się przedmuchała i wróciła do życia :D Jeśli chodzi o obroty to mój na ten przykład ma też tak 6,5 może 6,7 k RPM i odcinka ale nie spada tylko trzyma na odcince. A z tym bagażnikiem to spróbuj może czyimś innym kluczykiem od Fiesty IV wiem z doświadczenia bo sprawdzałem z kolegą i mój kluczyk zamykał jego auto otworzyć nie szło ale zamykała może w bagażniku dla odmiany zadziała otwieranie.
 
 
 
dziakson 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Lublin
Wysłany: 17 Kwi 2015, 19:03   

@szerszen dzięki za info:)

Próbowałem innymi kluczykami dziś ale bagażnik się "zablokował" i nijak go nie idzie teraz otoworzyć. Jutro go otworzę od środka i spróbuję naprawić.

Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć od czego jest kontrolka po środku między obrotomierzem a licznikiem?(narysowana opona)

Oraz zaczął mi się dziś świecić abs.

Pozdrawiam
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18 Kwi 2015, 01:49   

dziakson napisał/a:
Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć od czego jest kontrolka po środku między obrotomierzem a licznikiem?(narysowana opona)

Komórki sprzed 10 lat mają wbudowane aparaty, to zamiast zrobić zdjęcie, to pytanie powtarzasz po 20 razy. :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
wawrzyc 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 181
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2 Cze 2015, 22:20   

Chodzi mu o tą kontrolkę od tego śmiesznego systemu antypoślizgowego przedniej osi, sprawdź bezpieczniki za schowkiem przy nodze kierowcy. Jeśli dobrze pamiętam to jak się ABS pali na stałe to nie ma prądu albo sterownik udałoby, ale o tym było na forum, najpierw sprawdź bezpieczniki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 07:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.