Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Dziwne zachowanie silnika po wymianie UG
Autor Wiadomość
brianconer24 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: koscian
Wysłany: 31 Mar 2015, 01:57   Dziwne zachowanie silnika po wymianie UG

witam, mam spory problem, od niedawna jestem posiadaczem fiesty mk6 1.3 duratec, auto kupilem z niby walnieta uszczelka, woda w oleju, majonez, auto sie gotowalo,a wskazowka temp. na 90 stopni. na cieplym odpala tylko po dodaniu gazu, wymienilem uszczelke pod glowica i...
i nic dalej to samo, objawy takie:
z wezyka idacego do wyrownawczego leci para, przez co bombluje woda w zbiorniczku,
nie moge odpowietrzyc ukladu uzywajac korka w chlodnicy (probowalem przez godzine)
gorny waz cieply lecz nie twardy, dolny zimny
silnik troche popierduje na wolnych obr.ale reaguje na gaz na wysokich pracuje rowno
temp na wskazniku 90 stopni,
brak cieplego nawiewu w kabinie
spaliny dosc intensywne jakby z para( ale to moze zludzenie spowodowane pogoda)
wiatrak sie nie załacza,
gdy silnik sie nagrzeje woda ze zbiorniczka paruje, gotuje sie, wylewa korkiem

Termostat jest nowy wraz z obudowa,
pompa wody niby ok
ug nowa , rezta uszczelek rowniez.
czy to moze wskazywac na peknieta glowice? z gory dziekuje za wszelka pomoc!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Kwi 2015, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 31 Mar 2015, 11:22   

Może wskazywać na krzywą głowicę. Wymieniłeś uszczelkę, ale dalej jest nieszczelność na linii układ tłokowy-układ chłodzenia i przez to układ non-stop jest pompowany ciśnieniem. Miałem to samo, tylko w klekocie. Trzeba zrzucić głowicę i dać ją do sprawdzenia i prawdopodobnie do splanowania.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
brianconer24 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 31 Mar 2015
Posty: 2
Skąd: koscian
Wysłany: 31 Mar 2015, 16:09   

a jednak;/ ok dzieki bardzo za pomoc!
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1090
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 31 Mar 2015, 22:39   

Na pewno trzeba dać głowicę na test szczelności płaszcza wodnego.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów dziwne zachowanie silnika
sturnus Mechanika ogólna 3 8 Lip 2016, 09:02
aermo360
Brak nowych postów [MK3] Dziwne zachowanie silnika
Miły Silniki diesla 4 6 Lut 2011, 18:31
Miły
Brak nowych postów [MK3] Dziwne zachowanie silnika
Ty mu gaz a on zgasł
MARKONI 100 Mechanika 5 27 Cze 2009, 13:17
JoeMix
Brak nowych postów [MK6] Dziwne zachowanie silnika
Luxon Mechanika silnika 1 6 Maj 2014, 17:03
TSRules
Brak nowych postów [MK4] dziwne zachowanie silnika, obroty
pplaymo Mechanika 3 29 Lip 2010, 18:41
jackrzec


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.