Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

FF MK4 GHIA 1.25 ZETEC-S '98
Autor Wiadomość
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 24 Lut 2015, 21:34   FF MK4 GHIA 1.25 ZETEC-S '98

1. NICK: szerszen
2. IMIĘ: Adrian
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA:Ghia
5. ROCZNIK: MK4 '98
6. SILNIK: 1,25 Zetec-S 75HP
7. OPIS AUTA: Wrażenia z posiadania są na ocenę dobrą osobiście mogę go polecić, w momencie zakupu był dość zadbany jeździła młoda kobieta więc zadbany jedyne co to zawieszenie do wymiany było.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: przemalowane drobne elementy wewnątrz takie jak klamki pokrywa SRS pasażer pod kolor nadwozia, podświetlenie tablicy na led
b. mechaniczne: na razie brak
c. audio: czeka
d. inne: brak

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: zmiana felg, osłona BRA na maskę, czarny dach, dokładka przedniego zderzaka, obrysówki w zderzaki, przyciemnienie szyb, lampy tył i przód oraz halogeny
b. mechaniczne: obniżenie zawieszenia, w dalszych planach swap z opla tigry jakiś 1,4 lub civic 1,4 is
c. audio: wymiana oryginalnego nagłośnienia na jakieś lepszej klasy oraz jakiś wzmak i skrzynka
d. inne: na razie nie wiem na co kasy wystarczy

10. FOTKI AUTA

Wprowadziłem pewne modyfikacje na własny koszt :D Czyli wolna sobota + szpraj = się taki efekt :D

Przemalowanie rantów lampy przedniej efekt nie powala ale zdemontowałem te dekielki z żarówek kierunkowskazów i o wiele lepiej to wygląda:





Przeróbka kierunkowskazów bocznych:

Ostatnio zmieniony przez szerszen 9 Kwi 2015, 18:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ostry5_13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 108
Skąd: WSK
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:21   

Jedna fotka to trochę skąpo ale wydaje się być naprawdę zadbanym egzemplarzem gdyby nie ta przycierka na zderzaku :) Możesz zdradzić skąd ją kupiłeś ? :)
_________________

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=72108
Profil Facebook
 
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:28   

Mało fotek niestety bo sobotnie mycie później jazda i nie było kiedy ale dorzucę coś :D no przycierka była niestety z sarną cóż poradzić :D a od takiej kobietki z sąsiedniej wioski kupiłem :D

[ Dodano: Wto Lut 24, 2015 23:07 ]
A mógłby mi ktoś powiedzieć co mają na celu te kratki pod zderzakiem które wchodzą do bagażnika ?
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:19   

ten błotnik radziłbym zabezpieczyć, bo potem w razie co będzie kłopot z wymianą, bo jest spawany do budy
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:30   

szerszen napisał/a:
w dalszych planach swap z opla tigry jakiś 1,4 lub civic 1,4 is


na cholerę sobie chcesz życie utrudniać :głowąwmur: nie łatwiej swap 1.7 z Pumy albo chociaż 1.4 black-topa (też był w Mk4 oraz Pumie) 90 kucy :)

Fiesta wygląda na zadbaną :) szerokości i bezawaryjności :ok:
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 25 Lut 2015, 14:10   

Dawidoff4, skoro mówisz, że w pumie też były 90-tki to muszę przemyśleć tą opcje

TSRules, błotnik już umówiony na robótkę
 
 
 
ostry5_13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 108
Skąd: WSK
Wysłany: 26 Lut 2015, 02:19   

szerszen, z tego co mi się wydaje to te 90km tyczy się 1.4 bo wydaje mi się że puma ma więcej niż 90 :)
_________________

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=72108
Profil Facebook
 
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 26 Lut 2015, 04:58   

ostry5_13, no wiesz przydałoby się coś zmienić bo ten zetec jest żywotny to prawda ale ten pazur trochę mały bo gdzieś polecieć ostrzej to trochę opornie ma
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 26 Lut 2015, 10:46   

swap to wyjdzie tyle że prościej kupić pumę 1.7 masz 125KM i krzywdy nie ma
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 26 Lut 2015, 13:22   

No wiesz puma to puma a taka ostra niepozorna fiesta robi wrażenie :-)
 
 
 
ostry5_13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 108
Skąd: WSK
Wysłany: 27 Lut 2015, 01:06   

szerszen, jeśli się zdecydujesz to mogę zabrać od Ciebie te 1.25 za rozsądne pieniądze :)
_________________

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=72108
Profil Facebook
 
 
 
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Stęszew
Wysłany: 27 Lut 2015, 19:24   

szerszen napisał/a:
No wiesz puma to puma a taka ostra niepozorna fiesta robi wrażenie :-)


dokładnie tak jak piszesz :ok:
a co do Pumy to jest jeszcze kwestia - koszty są większe niż przy Fieście
części karoserii o wiele droższe, nie mówiąc już o reperaturkach których praktycznie nie ma ;-|
nie jestem specem w mechanice, ale sądzę że trudność swapu z 1.25 na 1.4 (Zetec S 90KM oczywiście), będzie taka jak w przypadku z 1.1 na 1.3 w Fiestach MK3 - czyli bezproblemowa :)
_________________
były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4 :-)
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lut 2015, 19:29   

szerszen napisał/a:

A mógłby mi ktoś powiedzieć co mają na celu te kratki pod zderzakiem które wchodzą do bagażnika ?


służą ochronie Twoich błon bębenkowych przy zamykaniu drzwi ;)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
szerszen 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 74
Skąd: Olszyc
Wysłany: 28 Lut 2015, 01:29   

BuMeL, haha :D no tak akurat u mnie jedne właśnie trzeba dobrze klepnąć :D
ostry5_13, tylko z tym moim jest taki problem, że faluje na obrotach i nie wiem czy się nie kończy bo zaczyna też troszkę oleju pobierać

[ Dodano: Sob Lut 28, 2015 01:34 ]
ostry5_13, ale myślę, że w wakacje może coś uda mi się załatwić więc jak coś to będę pisał jak sprawa wygląda jak ci nie jest pilne
 
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 28 Lut 2015, 12:43   

jak się ciężko zamykają to może wystarczy podregulować na zatrzasku trochę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.