FF MK4 GHIA 1.25 ZETEC-S '98 |
Autor |
Wiadomość |
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 21:34 FF MK4 GHIA 1.25 ZETEC-S '98
|
|
|
1. NICK: szerszen
2. IMIĘ: Adrian
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA:Ghia
5. ROCZNIK: MK4 '98
6. SILNIK: 1,25 Zetec-S 75HP
7. OPIS AUTA: Wrażenia z posiadania są na ocenę dobrą osobiście mogę go polecić, w momencie zakupu był dość zadbany jeździła młoda kobieta więc zadbany jedyne co to zawieszenie do wymiany było.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: przemalowane drobne elementy wewnątrz takie jak klamki pokrywa SRS pasażer pod kolor nadwozia, podświetlenie tablicy na led
b. mechaniczne: na razie brak
c. audio: czeka
d. inne: brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: zmiana felg, osłona BRA na maskę, czarny dach, dokładka przedniego zderzaka, obrysówki w zderzaki, przyciemnienie szyb, lampy tył i przód oraz halogeny
b. mechaniczne: obniżenie zawieszenia, w dalszych planach swap z opla tigry jakiś 1,4 lub civic 1,4 is
c. audio: wymiana oryginalnego nagłośnienia na jakieś lepszej klasy oraz jakiś wzmak i skrzynka
d. inne: na razie nie wiem na co kasy wystarczy
10. FOTKI AUTA
Wprowadziłem pewne modyfikacje na własny koszt Czyli wolna sobota + szpraj = się taki efekt
Przemalowanie rantów lampy przedniej efekt nie powala ale zdemontowałem te dekielki z żarówek kierunkowskazów i o wiele lepiej to wygląda:
Przeróbka kierunkowskazów bocznych:
|
Ostatnio zmieniony przez szerszen 9 Kwi 2015, 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ostry5_13
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:21
|
|
|
Jedna fotka to trochę skąpo ale wydaje się być naprawdę zadbanym egzemplarzem gdyby nie ta przycierka na zderzaku Możesz zdradzić skąd ją kupiłeś ? |
_________________
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=72108 |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:28
|
|
|
Mało fotek niestety bo sobotnie mycie później jazda i nie było kiedy ale dorzucę coś no przycierka była niestety z sarną cóż poradzić a od takiej kobietki z sąsiedniej wioski kupiłem
[ Dodano: Wto Lut 24, 2015 23:07 ]
A mógłby mi ktoś powiedzieć co mają na celu te kratki pod zderzakiem które wchodzą do bagażnika ? |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:19
|
|
|
ten błotnik radziłbym zabezpieczyć, bo potem w razie co będzie kłopot z wymianą, bo jest spawany do budy |
|
|
|
|
Dawidoff4
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:30
|
|
|
szerszen napisał/a: | w dalszych planach swap z opla tigry jakiś 1,4 lub civic 1,4 is |
na cholerę sobie chcesz życie utrudniać nie łatwiej swap 1.7 z Pumy albo chociaż 1.4 black-topa (też był w Mk4 oraz Pumie) 90 kucy
Fiesta wygląda na zadbaną szerokości i bezawaryjności |
_________________ były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4
|
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 25 Lut 2015, 14:10
|
|
|
Dawidoff4, skoro mówisz, że w pumie też były 90-tki to muszę przemyśleć tą opcje
TSRules, błotnik już umówiony na robótkę |
|
|
|
|
ostry5_13
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 26 Lut 2015, 04:58
|
|
|
ostry5_13, no wiesz przydałoby się coś zmienić bo ten zetec jest żywotny to prawda ale ten pazur trochę mały bo gdzieś polecieć ostrzej to trochę opornie ma |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 26 Lut 2015, 10:46
|
|
|
swap to wyjdzie tyle że prościej kupić pumę 1.7 masz 125KM i krzywdy nie ma |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 26 Lut 2015, 13:22
|
|
|
No wiesz puma to puma a taka ostra niepozorna fiesta robi wrażenie |
|
|
|
|
ostry5_13
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 28 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
|
|
|
|
Dawidoff4
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 27 Lut 2015, 19:24
|
|
|
szerszen napisał/a: | No wiesz puma to puma a taka ostra niepozorna fiesta robi wrażenie |
dokładnie tak jak piszesz
a co do Pumy to jest jeszcze kwestia - koszty są większe niż przy Fieście
części karoserii o wiele droższe, nie mówiąc już o reperaturkach których praktycznie nie ma
nie jestem specem w mechanice, ale sądzę że trudność swapu z 1.25 na 1.4 (Zetec S 90KM oczywiście), będzie taka jak w przypadku z 1.1 na 1.3 w Fiestach MK3 - czyli bezproblemowa |
_________________ były Fiesty (5x MK3, 2x MK4, 1x MK5) i Puma
był Nissan Micra K11 SuperS
było VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Fofka MK4
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lut 2015, 19:29
|
|
|
szerszen napisał/a: |
A mógłby mi ktoś powiedzieć co mają na celu te kratki pod zderzakiem które wchodzą do bagażnika ? |
służą ochronie Twoich błon bębenkowych przy zamykaniu drzwi |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 28 Lut 2015, 01:29
|
|
|
BuMeL, haha no tak akurat u mnie jedne właśnie trzeba dobrze klepnąć
ostry5_13, tylko z tym moim jest taki problem, że faluje na obrotach i nie wiem czy się nie kończy bo zaczyna też troszkę oleju pobierać
[ Dodano: Sob Lut 28, 2015 01:34 ]
ostry5_13, ale myślę, że w wakacje może coś uda mi się załatwić więc jak coś to będę pisał jak sprawa wygląda jak ci nie jest pilne |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 28 Lut 2015, 12:43
|
|
|
jak się ciężko zamykają to może wystarczy podregulować na zatrzasku trochę |
|
|
|
|
|