Swap na 1.8 V-Tec z Hondy Civic |
Autor |
Wiadomość |
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 23 Lut 2015, 20:54 Swap na 1.8 V-Tec z Hondy Civic
|
|
|
Powitał kolegów sprawa wygląda tak, iż chciałbym się dowiedzieć czy uda mi się plan mojej zabawy. Mianowicie chciałem zrobić przekładkę silnika tylko zastanawiam się nad 1,8 V-TEC DOHC z civic VI. Oczywiście wiadomo z całym osprzętem. I czy istnieje takowa możliwość ?
[ Dodano: Pon Lut 23, 2015 21:08 ]
Dzięki za poprawę tytułu Ja chciałem szybko i prosto |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2015, 21:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:27
|
|
|
Widziałem foto mk1 z vtec'iem więc nie ma rzeczy niemożliwych. Pamiętać tylko trzeba że nikt w pl tego wcześniej nie robił i takie przecieranie szlaków nigdy do tanich, łatwych i szybkich nie należy. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:28
|
|
|
pomijam kwestie rozmiarów silnika wraz ze skrzynią, bo cięzko będzie to wepchnąć do komory fiesty, to musiałbyś sporą rzeźbę zrobić z kolektorem ssącym b18, lub pompą hamulcową/serwem, gdyż bseria kręci się w drugą stronę i rozrząd jest z lewej strony komory( patrząc z kabiny), półosie na zamówienie, żeby spiąć to ze zwrotnicami, do tego pozostaje najważniejsze czyli cała elektryka, a trochę jest jej wiecej niż niekompletnych 60pinów w ecu forda. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 23 Lut 2015, 21:35
|
|
|
Możliwość jest zawsze, tylko modyfikacji sporo, a i opłacalność żadna. Musiałbyś zwarzyć na to, że Honda "kręci się w drugą stronę" jak to niektórzy mówią, czyli w skrócie skrzynia po innej stronie itd. Na jakimś angloforum jest opisany swap vteca do fiesty. Jak masz na to hajs i dużo czasu to walcz, może coś z tego wyjdzie |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
Ostatnio zmieniony przez Puff 24 Lut 2015, 13:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Lut 2015, 22:14
|
|
|
pany a co to za filozofia, łapy pospawac, urzeźbić ukł dolotowy/wydechowy/wodny,
półosie to teraz co drugi warsztat dorabia, to samo sie tyczy odpalenia, pare dni w kanale i po sprawie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 07:12
|
|
|
CHlopaki juz chyba wszystko napisali - dla jednych to niewykonalna rzezba dla innych pare dni zabawy.
Jak nie masz problemu z odwrotnym polozeniem silnika, dorabianiem wszystkich lap, przerabianiem elektryki, dolotu to rob swapa.
Misiek po co? Zeby w koncu miec porzadna szybka fieste Trzeba miec pewna chorobe w glowie - a mianowicie lubic fiesty i do tego chciec miec dobra fieste N/A ))))
Pomijajac jednak wszystko - ludzie NAUCZCIE SIE W KONCUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
SIlniki hondy to nie V-tec, V-tec, fałtek Vitec. Te silniki posiadają system VTEC!! - jakie to proste. To jak ZETEC..... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 07:53
|
|
|
Qzyn napisał/a: | SIlniki hondy to nie V-tec, V-tec, fałtek Vitec. Te silniki posiadają system VTEC!! - jakie to proste. To jak ZETEC.....
|
Ale ZETEC to Zetec
W sumie ciekawe, jak to będzie pasować do serwa. Ale chyba nie ma w tym niczego, czego nie dałoby się przeskoczyć. |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:04
|
|
|
Z serwem bedzie problem - silnik jest blisko ale jak kolega chce, czemu nie. Mam jedynie nadzieje ze jest swiadom ze porzadne zrobienie tego swapa to ok 10 tysiecy zlotych |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:05
|
|
|
vegetagt napisał/a: | Ale ZETEC to Zetec |
Ja to po prostu wyartykuowalem drukowanymi Veget |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:09
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Misiek po co? Zeby w koncu miec porzadna szybka fieste |
no niby rozumiem sentyment, ale taka robota z gratami to rownowartosc kilku takich MK4 i sztuka dla sztuki (ani to klasyczna buda, ani skrecac jakos wybitnie nie będzie) |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:24
|
|
|
A tu masz racje |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 10:49
|
|
|
taniej prosciej i przyjemniej bedzie wlozyc st170 ze skrzynia ib5 i odpalic to na Emu |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 21:41
|
|
|
Właśnie musi być fiesta szybsza niż wygląda kolega pytał po co a po to, że jak widzę kolega ma u siebie 120 kucy więc ma czym pogonić a co ja mogę swoimi 75 zrobić chociaż myślę, że przez tyle lat to i stajnia uboga o kolka na pewno
[ Dodano: Wto Lut 24, 2015 21:44 ]
No ja na razie chciałem się ogarnąć co wy na to bo taki mam plan ale wolę zapytać kogoś a nawet większe grono bo to wszystko jest pomocne co sprawia, że zaczynam być świadom swego pomysłu dość nietypowego i dziwnego ale lepiej zapytać niż się zabrać a później płakać w poduszkę |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 22:55
|
|
|
ale to od czasu do czasu pojawia sie młody-gniewny ze swapem i w sumie szybko to gdzieś ginie w odmętach forum, ot, przywilej wieku ... |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:02
|
|
|
Widocznie taka natura młodego, że wszystko chce ale jak się dowie ile zabawy i kosztów to rezygnuje |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:03
|
|
|
no tak ma być, młodzi działają, starzy gadają |
|
|
|
|
szerszen
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Adrian
Wiek: 29 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 74 Skąd: Olszyc
|
Wysłany: 24 Lut 2015, 23:05
|
|
|
No i jak po sobie widzę, że doświadczenie starszego bierze górę |
|
|
|
|
|