Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

ECU z 2.0 do 1.8
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Lut 2015, 22:45   ECU z 2.0 do 1.8

Kiedyś mi się obiło o uszy, że Zetec 1.8 po zmianach na większy dolot i poprawiony wydech lepiej hasa na ECU od 2.0 typu DEEP, czy DEWY. Mowa oczywiście o Silvertopie.
Niestety nie mogę nigdzie znaleźć info na ten temat. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
 
 
jay 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 38
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Lut 2015, 23:37   

u mnie po zmianie ecu przy obecnych już gratach z 2.0 (przepustnica i obudowa przepływki) auto zrobiło się żwawsze,stabilniej pracuje na wolnych no i mniej pali :P
ewentualnie mogą to być tylko moje odczucia spowodowane jakąś tam euforią :D
Tyle tylko że ja mam rkc 115ps...
Kod:
Chłopie, weź napisz odpowiedź pod kolejnym postem, zamiast edytować obecny, dopiero wtedy będzie widać, że coś odpowiedziałeś, Parzych
Ostatnio zmieniony przez Parzych 11 Lut 2015, 00:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Lut 2015, 23:40   

jay, zmienialeś z jakego na jakie? Bo blood_brother chyba pyta o różnice pomiędzy ecu z RSki 130KM, a mondeo 136KM.
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 11 Lut 2015, 00:49   

jay, przeczytaj swój post, a konkretniej mój dopisek do niego...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Lut 2015, 01:36   

Tak jak vegetagt mówi, chodzi mi różnice między RSkowym, a 2.0. Niestety za nic nie mogę sobie przypomnieć gdzie o tym czytałem/słyszałem. Jedyne co wiem, ale nie jestem pewien, to wiązka jest do przerobienia, bo EDIS w 2.0 jest w ECU.
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 11 Lut 2015, 01:46   

Ano, potrzebujesz zmodyfikować wiązkę, lub założyć wiązkę z futury. Ponadto 2.0 ma uboższą mapę paliwową i na pewno mniej agresywną (dlatego też 2.0 w fieście jest bardzo oszczędne - u mnie oscylowało w granicach 7-8l) - ale co do tego 100% pewności nie mam. Za to pewnym jest że 2.0 DEEP ma niżej odcinkę od kompa RSki i ta odcinka inaczej wygląda :-P . Wg. mnie nie warto zmieniać.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Lut 2015, 02:13   

Czyli jak rozumiem, nie warto myśleć o tym, póki faktycznie nie będzie musiał obsłużyć 2.0 pod machą?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 11 Lut 2015, 20:53   

Nawet 2.0 bym próbował na rsce, lub złożyć jakąś świnke bo ja do końca nie byłem zadowolony z mojego 2.0 - na pewno mogło to jeszcze lepiej jeździć i osiągnąć większą moc. Wg mnie komp z mondeo 2.0 jest nastawiony na typową zwykłą jazdę (stąd wysoki moment już dość nisko etc.), RSka to jednak RSka i tam musi być bardziej agresywna mapa, bo to w końcu niby usportowiona wersja.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Lut 2015, 22:10   

fuel implant/EMU :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 12 Lut 2015, 00:04   

EMU jest za drogie :P Pewnie i tak się skończy, że kupię DET'a do obecnego 1.8 i w miarę możliwości sam to wystroję :P
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Lut 2015, 02:52   

Peedro napisał/a:
Nawet 2.0 bym próbował na rsce


czemu? :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Różnice w ECU z S'ki i RS'a
blood_brother Elektryka 7 4 Lip 2011, 00:57
blood_brother
Brak nowych postów Różnice w ECU 1.8 16v
Nesor Elektryka silnika 2 19 Cze 2017, 22:40
Nesor
Brak nowych postów Szukam opisu pinow ECU
Fordon Elektryka 23 4 Paź 2009, 23:38
Gość
Brak nowych postów Schemat ECU Zetec 1.8 16v
rex Elektryka 5 9 Lip 2011, 09:45
luk-90
Brak nowych postów [MK3] 1.8 130 KM - dopasowanie ECU
devill1991 Elektryka 7 7 Wrz 2012, 14:02
Bongo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.