Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wymiany części w 1.8 16V
Autor Wiadomość
natix4 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Marcin
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 25 Lis 2014, 13:03   Wymiany części w 1.8 16V

Witam, orientuje się ktoś może ile kosztuje wymiana pompy paliwa, baku i tłumika do Fiesty mk3 1.8 16V 105KM 1992r.?
To jest dość rzadki model, więc zastanawiam się czy któraś z tych części będzie pasowała z innego modelu. Bak chyba na pewno, ponieważ wyczytałem, że w każdej mk3 jest 42l bak.
Dziękuję za pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Lis 2014, 19:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Lis 2014, 16:23   

bak od kazdej benzyny na wtrysku podejdzie, pompa, powinna byc od efi ale zwykła mono tez daje rade, tłumik bez jakis wiekszych problemów powinienes dostac
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Lis 2014, 17:58   

a pierwsze roczniki nie miały 1 barowej pompy w mono? Gdzie zetec wymaga 2-2.7bara?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 25 Lis 2014, 18:29   

noo, z mono ma bodaj 1,5bara i jako tako przy w miare spokojnej jeździe daje rade przy ziutku, ale lepiej założyć normalną z efi bo ona daje okolice 3 barów.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 25 Lis 2014, 18:41   

ale mk3,5 już miały okolice 3 barów - bidżej miał przecie pompe z kosiarki mk3,5 w ziutku
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Lis 2014, 17:38   

w EFI przedlift miał skośną pompę, a polift pompę prostą.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: EMCARS - części i akcesoria do Waszych samochodów
Sprawdzona firma
mikolaj_r Firmy współpracujące z FKP 0 7 Lip 2010, 21:45
mikolaj_r
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] FOTA - oferta promocyjna na wybrane części do Ford
trzeci Przed zakupem 0 19 Cze 2012, 20:55
trzeci
Brak nowych postów nazwa części w silniku (do wymiany)
zdunekpolska Elektryka silnika 1 30 Sty 2016, 18:19
fryszard
Brak nowych postów Na części Puma '98 1,4 16V
gacznik Sprzedam 6 18 Lip 2018, 08:14
gacznik
Brak nowych postów [MK4] 1.4 16V by !StaSiu SPRZEDAM w całości lub na części
!StaSiu Nasze auta 89 25 Lut 2012, 15:19
!StaSiu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.