Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

1.3 2003 - problem z obrotami
Autor Wiadomość
Luxon 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Łukasz
Wiek: 44
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 14
Skąd: Sopot
Wysłany: 13 Lis 2014, 15:08   1.3 2003 - problem z obrotami

Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas jazdy silnik wariuje.

Po odpaleniu bardzo często traci obroty i gaśnie, gdy się nagrzeje na ogół ich nie traci, ale wtedy gdy staję np. na światłach obroty falują (z 800 rosną do 2000, później spadają i znowu rosną.. Obrotomierz wygląda jakbym jechał i zmieniał normalnie biegi..).

Poczytałem trochę i sporo osób podaję jako przyczynę silniczek krokowy.. Tylko za bardzo nie wiem gdzie go mogę znaleźć ;-(

Czy ktoś może mi pomóc?

Jestem trochę zielony w tych sprawach ;)
 
 
zielony1pl 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 6
Skąd: Konin
Wysłany: 12 Gru 2016, 11:46   

Witam.
Mam również problem jak wyżej.
1. Auto odpala gdy zimne tylko z wciśniętym pedałem gazu. Po odpuszczeniu gaśnie. Dopiero po trzymaniu na gazie około 2 minut - po złapaniu temperatury auto nie gaśnie i trzyma 800-900 obrotów. Na ciepłym silniku pali normalnie (bez gazu)

Czasami działa dobrze przez np. godzinę lub kilka i pojawia się kolejny problem.

2. Na ciepłym silniku obroty zwiększają się same z 1 do 3 tyś i spadają - i tak w kółko. Wygląda tak jakby sama dodawała sobie gazu. Raz pomogło gdy zwiększyłem obroty do 6 tyś, zaczęła działać normalnie. Zazwyczaj zwiększenie obrotów do 6 tyś nie pomaga.

Problem z wariującymi obrotami pojawiał się od roku ale rzadko (raz na 2 miesiące). Po 2 dniach przechodziło samo, kiedyś pomogło zdjęcie klemy. Teraz występuje często: codziennie / co 2 dni.