Swap z 1.6 CVH na 1.6 Zetec - co potrzeba ? |
Autor |
Wiadomość |
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 08:29 Swap z 1.6 CVH na 1.6 Zetec - co potrzeba ?
|
|
|
Witam planuje zrobić swap z 1.6 CVH bo się sypie na zetec'a 1.6 co potrzebuje prócz silnika skrzyni i całego okablowania? Bo dawca już jest:) |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 10:57
|
|
|
Co do okablowania to pogadaj z acti bo on postawił zeteca na wiązce i kompie z CVH (z wiązką nie jestem pewien), byłoby mniej roboty. Potrzebujesz łapy do zeteca, przewody ukł chłodzenia, chłodnice, kolektory etc. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 17:29
|
|
|
chłodnica może zostać, da się postawić na kompie i wiązce z cvh, jest parę utrudnień co prawda, do tego kolektory łapy obie, alternator może da rade założyć z cvh, skrzynia może zostać, sprzęgło jak dobre też. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 20:21
|
|
|
Silnik od Bumela będę mmiał |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 20:33
|
|
|
no to bierz od Bumela cały komplet |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 20:51
|
|
|
No wezmę wezmę:) a łapy silnika gdzie mam zamontować? W miejsca od CVH czy jakieś inne? |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 20:53
|
|
|
tylna normalnie tam gdzie od cvh przychodzi, a przednią spawasz ale to już jak motor zawiesisz w komorze. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 9 Sie 2014, 21:27
|
|
|
To już jedno z głowy:) a od czego zmotać przednią od esia pasuje? Jak kable i kompa będę miał od Bumela to muszę swoją wiązkę przerobić? |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 10 Sie 2014, 03:46
|
|
|
przednia łapa tylko z fiesty bo escort takiej nie posiada, wiązkę sięłączy pod blachą z modułem edis i map sensorem |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 10 Sie 2014, 08:22
|
|
|
Ok:) |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 11 Sie 2014, 08:42
|
|
|
U mnie Zetec lata na wiązce z CVH z tym, że po drodze jest jeszcze Ecumaster
Spróbuj tak podpiąć (bez EM) właściwie nic nie tracisz a też może fajnie jechać. Trzeba tylko przedłużyć kilka kabli.
Co do zawieszenia silnika to miałem pomysł przerobić poduszkę z mk4. Kwestia wyspawania sobie łapy i mocowania poduszki.
Tylna łapa z CVH daje się przerobić i tak powinna wyglądać .
Ostatecznie z tego zrezygnowałem bo kupiłem oryginał.
Napisz ogłoszenie i czekaj. Pół roku wisiało, ale kupiłem |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
pmbmn
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotr
Wiek: 30 Dołączył: 23 Wrz 2013 Posty: 149 Skąd: Koniecwałd
|
Wysłany: 11 Sie 2014, 14:26
|
|
|
Ja miałem zamiar sprzedać swoją fiestę lecz to by był grzech sprzedać takie autko i postanowiłem że się nie poddam. będzie to dla mnie frajda jeżeli wstawię inny silnik niż mieć od razu zetec'a:) |
_________________ FIESTA XR 2i
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Sie 2014, 00:01
|
|
|
I tak skończysz z 2.0 pod maską |
|
|
|
|
|