  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
			| 
		[MK4] Fiesta 1,25 ZETEC 1997 rok 3d | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  21:48   [MK4] Fiesta 1,25 ZETEC 1997 rok 3d
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czołem Panie i Panowie!
 
 
Żeby nie zanudzać, stoję przed kupnem miejskiego wozidła. I padło na Fiestę MK4, bo znajoma przesiada się na coś innego i sprzedaje takie cudo jak w opisie.
 
 
Pokrótce: Ford Fiesta MK4, 1,25 zetec/ skrzynia manualna, auto 3d, wyposażenie jakieś kosmiczne jak dla mnie :) : wsp. ukł, kierowniczego, ABS, 2 poduchy, klima (!), centralny zamek, ori radio, obrotomierz, el. szyby, el. lustra, el. otwieranie tylnej klapy (!), uchylne tylne szyby, no i pakiet tuningowy, czyli spojler na tylnej klapie, białe zegary oraz jakieś takie niby kubełkowe fotele (chyba że to takie w standardzie są) - po prostu czad. Kolor "burakowy" - całkiem ładny; wnętrze jasne.
 
Przebieg prawie 250 tysięcy, auto 5 lat temu przyjechało z Włoch, ponoć wtedy miało około 150 tys.
 
 
Powiedziała, że auto nie ma rdzy... hmm, myślę, ford z 97 roku bez rudego, no nie, cud czy jawne oszustwo. Zgodnie z zasadą, szukajcie a znajdziecie - doszukałem się rudego na dole klapy bagażnika :) JEST! Więc wszystko w porządku z autem. Ale co ciekawe, progi i tylne nadkola nic a nic. Więc jest luks.
 
 
Mam to kupić za około 2000 zł. I tu moje pierwsze pytanie? Brać? Wydaje mi się, że tak, bo auto na oko zdrowe, znajoma jeździ 5 lat, na aucie się nie zna, wszystko robione u mechanika, żadnego druciarstwa w aucie nie stwierdziłem.
 
Z rzeczy do roboty będzie:
 
- rozrząd. Kolejne pytanie po lekturze tego tematu http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59340 - czy napinacz hydrauliczny da się stwierdzić po numerze VIN, czy tylko ściągając osłonę rozrządu?
 
- opony prawie zero (letnie), na bank wymienię
 
- tylna klapa... będę szukał pewno czegoś bez rudej. A na razie się obstuka rdzę, jakaś szpachla i kawałek spraya.
 
- nie świeci jeden halogen przedni,
 
- wiem że auto żre olej. Zobaczymy ile, na razie się doleje. Będą raczej pierścienie, czy uszczelniacze zaworowe?
 
 
Oraz właśnie - może ktoś przerabiał. Da się tu oszukać układ SRS, w sensie dorzeźbić wyłącznik poduchy pasażera? Chodzi o zapięcie z przodu fotelika z niemowlakiem.
 
 
I muszę "spaskudzić" system składania oparcia fotela. Ktoś zrobił to tak, że oparcie po zwolnieniu blokady "ciągnie" w tył - chcę to zlikwidować, żeby nie wracało samo jak będę dzieciaki zapinał na foteliku z tyłu.
 
 
I chyba tyle. Liczę, że auto jeszcze polata kilka lat bez większych problemów.
 
 
Do przedniego napędu jakoś przywyknę; trudno, zabawy nie będzie :>
 
 
Za wszelkie uwagi wielkie dzięki z góry.
 
 
Aha - zasadniczym naszym rodzinowozem jest szwedzki czołg marki volvo model 940. Oczywiście kombi. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Iwan 15 Cze 2014,  22:12, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  22:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               heh no klima to żaden rarytas zdarza się nawet dość często, rarytas to podgrzewana przednia szyba   
 
sprawdź sprzęgło i skrzynię kobietki lubią zarzynać (niektóre) oraz czy nie ma mokro pod dywanikami, rdza bywa też pod uszczelkami drzwi
 
musisz też sobie przeliczyć bo jeśli rozrząd do zmiany, opony, ew. remont silnika który po 200tys. lubi padać to wiesz, trochę ci może wyjść kwotowo tyle co za zadbaną mk5 ... przykładowo w zeszłym roku miałem okazje kupić mk5 2001 rok z oponami komplet zima, lato, klima, za 5200zł więc wiesz,  tutaj 2000zł plus następne przynajmniej dwa tysie wrzucisz i już taka okazja to nie jest ... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  22:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               TSRules, serio 2 tys. może w to wejść?
 
Hmm, zaprzyjaźniony sklep moto mi wycenił graty do rozrządu na 120 zł (zdziwiłem się że do 16V jest pasek i tylko jedna rolka) - pojęcia trochę o mechanice mam, może nawet bym to sam wymienił, opony kupię myślę jakieś używki do 300 zł (są 13"). Klapę sam ponaprawiam.
 
 
W aucie wszystko działa. Sprzęgło było robione mniej niż 100 tys. km temu.
 
 
Silnik... hmm, póki co jeździ bezproblemowo. Choć racja, jak wyjdzie coś do roboty, to remont czapki 16V tani nie jest. Zastanawiam się.
 
 
Robić tego auta estetycznie na "cacy" nie zamierzam. To ma być miejskie wozidło, które ma być sprawne technicznie - odpalać, skręcać, hamować, a jakby klima działała, to super (dzieciaki wściekłe z upału to masakra).
 
 
MK5 - nie wiem na ile to już bardziej zaawansowane auto. Ja wolę jak najprościej. Ta fiesta to już nie do końca to co chcę. Rozważam tylko dlatego, że wiem, że to nie auto co przeszło przez handlarzy, nie spawane z trzech przystanków - i serio, oprócz klapy tylnej nie widać rudego. | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  22:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | rozrząd z napinaczem to jakieś 250zł, jak chcesz sam robić musisz mieć też zestaw do blokady, jak silnik bierze olej a ma 250tys. przebiegu to wysoce prawdopodobne że mogą być koszta, sam musisz ocenić | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  22:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               TSRules, a ten napinacz hydrauliczny tam siedzi na 100%?
 
 
Blokady jakieś widzę na necie za 40-50 zł. Nie tragedia. Mechanikom jak nie trzeba, to wolę nie musieć wierzyć.
 
 
Chyba się potarguję o cenę lekko jeszcze   
 
 
Dzięki za uwagi. Idę kimać, rano do fabryki. | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Cze 2014,  23:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | a ten napinacz hydrauliczny tam siedzi na 100%?  | 	  
 
 
oj tego ci nie powiem, bo ja na szczęście mam rozrząd na bezwymiennym łańcuchu     
 
wiem, że były dwa typy montowane, jaki ty masz to już ci nie powiem | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Cze 2014,  07:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               TSRules, rozrząd na łańcuchu to luks sprawa. Miałem takie coś w 126p   
 
 
Potem było lepsze auto - bo rozrząd na kołach zębatych. O tym się w ogóle nie pamietało.
 
 
A podpowie ktoś interwał wymiany rozrządu w takim 1,25 zetec? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Cze 2014,  09:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               rozrząd w teorii co 150tys. lub 10 lat
 
 
napinacz jest inny do fiesty produkowanej  do 02.97 więc musisz sprawdzić datę produkcji  z ViNu | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Cze 2014,  09:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | rozrząd w teorii co 150tys. lub 10 lat  | 	  
 
Aha... czyli teoretycznie jeszcze ok. 50 tys. zostało. 
 
 
VIN sprawdzę. Będzie zakodowany miesiąc produkcji też? | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Cze 2014,  18:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sama data nie wystarczy i VIN też nie pomoże. Wiem, bo sam kupiłem zły. Trzeba ściągnąć osłonę i zobaczyć, bo w 97 roku zaczynała się loteria z częściami. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 hubi_2006  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Hubert 
                  Wiek: 37  Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Cze 2014,  19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ale wkręcacie z tym napinaczem...
 
Kupujesz furę (nawet od wuja)- zmieniasz rozrząd! 
 
Rozrząd:
 
RAZ http://www.ford-esklep.pl...omplet-INA/4017
 
DWA http://www.ford-esklep.pl...ayco-KTB286/827
 
1.25 to zawsze taki sam zestaw rozrządu... od mk4 do mk6    
 
 
[ Dodano: Pon Cze 16, 2014 21:17 ]
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  |  uchylne tylne szyby, no i pakiet tuningowy, czyli spojler na tylnej klapie, białe zegary oraz jakieś takie niby kubełkowe fotele (chyba że to takie w standardzie są) - po prostu czad. | 	  
 
Standard w wersji techno i fun bodajże. Fotele jak najbardziej seryjne niezależnie od wersji   
 
250tysięcy przebiegu, ale na jakim oleju to jeździ? Jak na mineralu to obstawiam, że łyka go ponad 0.5l na 1000km.
 
Przeszedłem rok temu remont silnika 1.25, jakieś info na ten temat znajdziesz w moim temacie w projektach http://www.fiestaklubpols...p=703161#703161
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Mam to kupić za około 2000 zł.  | 	   
 
W sumie to już też standard cena    
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | opony prawie zero (letnie), na bank wymienię  | 	  
 
Jakby co to mam bardzo dobry komplet 13" letnich na zbycie. Sprzedaję bo rodzice zmienili auto   
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | tylna klapa... będę szukał pewno czegoś bez rudej. A na razie się obstuka rdzę, jakaś szpachla i kawałek spraya.  | 	  
 
Norma, w każdej fieście mk4/5 klapę żre z czasem.
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Oraz właśnie - może ktoś przerabiał. Da się tu oszukać układ SRS, w sensie dorzeźbić wyłącznik poduchy pasażera? Chodzi o zapięcie z przodu fotelika z niemowlakiem. | 	  
 
Chyba najrozważniej wyjąć poduchę, bo auto ma swoje lata, a poduszka to jednak ładunek pirotechniczny. | 
             
						
				_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.  
 
ebesz szkerebe debesz (R) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  07:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Sama data nie wystarczy i VIN też nie pomoże. | 	  
 
Taaa... skądś to znamy w przypadku starszych aut. Z nowszymi nie mam i nie chcę mieć do czynienia.
 
 
 	  | hubi_2006 napisał/a: | 	 		  Ale wkręcacie z tym napinaczem...
 
Kupujesz furę (nawet od wuja)- zmieniasz rozrząd!  | 	  
 
Eee... no. Jakby zostało 5000 do wymiany, to jasne, ale jak zostało 50 000?
 
 
Ceny jakie podałeś bez szału + pewno przesyłka. Pod domem mam za 120 czy 125 zł zestaw w zaprzyjaźnionym sklepie. Czyli rozrząd za grosze, luks. Także raczej zostanie zorbiony, nawet wobec tego co napisałem wyżej.
 
Odnośnie oleju to mam nadzieję, że nikt tam mineralnego nie leje. Byłby dramat. Chyba syntetyk powinien być jaki 5W40.
 
 
Odnośnie wypasów, pojęcia nie mam jaka wersja. Na tylnej klapie jest tylko emblemat "Fiesta".
 
 
Cena pewno lekko do negocjacji.
 
 
Klapa i opony - jak to już będzie na placu, wyrażę chęć kupna opon w stosownym dziale. A klapa, zobaczę za ile można wyrwać, ale chyba na pierwszy ogień pójdzie młotek, odrdzewiacz, jakiś podkład i szpachla. | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 hubi_2006  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Hubert 
                  Wiek: 37  Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  10:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Eee... no. Jakby zostało 5000 do wymiany, to jasne, ale jak zostało 50 000?  | 	  
 
Masz wiarę w ludzi widzę    Co powiedzą to prawda? 
 
 
A co do cen rozrządu, podałem tylko przykłady, jak to wygląda. Sam kupowałem w podobnej cenie do Twojej w hurtowni   
 
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Odnośnie wypasów, pojęcia nie mam jaka wersja. Na tylnej klapie jest tylko emblemat "Fiesta". | 	  
 
To już z VINu do odczytania.
 
 
 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Odnośnie oleju to mam nadzieję, że nikt tam mineralnego nie leje. Byłby dramat. Chyba syntetyk powinien być jaki 5W40.  | 	   
 
Jak będzie syntetyk to może na pół syntetyku branie oleju spadnie. | 
             
						
				_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.  
 
ebesz szkerebe debesz (R) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  10:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               [quote="hubi_2006"] 	  | Iwan napisał/a: | 	 		  | Eee... no. Jakby zostało 5000 do wymiany, to jasne, ale jak zostało 50 000?  | 	  
 
Masz wiarę w ludzi widzę ;) Co powiedzą to prawda? 
 
 
No akurat to znajoma dobra, więc jak mówi, że po zakupie auta 5 lat temu robiła (auto z Włoch), to robiła. Kwestia, czy rozrząd zakładanyc gdzieś w warsztacie traktować tak samo jak zakładany fabrycznie i dawać mu też 150 000 km.
 
 
Ale jak to ma kosztować 120 zł graty, to pewno pójdzie od razu nowy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  10:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               akurat jakieś rozrządy "INA no name" to bym se podarował, wystarczy nawet porównać wizualnie jak to wygląda do FoMoCo     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  14:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | TSRules, INA to jest no name? Przesadzasz. | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 hubi_2006  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Hubert 
                  Wiek: 37  Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  20:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | TSRules, Ina to nie no name... | 
             
						
				_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.  
 
ebesz szkerebe debesz (R) | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Cze 2014,  22:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | INA to marka kanadyjska, i mam nadzieję nie tłuką byle gdzie i z byle czego jak chociażby ruville chyba. | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Iwan  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Techno 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 47 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2014,  07:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               kuba87, a INA nie ma coś ten tego właśnie z Ruville wspólnego?
 
 
Choć dla mnie to nie SKF choćby w rolkach, łożyskach, pompach itd., ale już coś co m jakąś markę a nie jakiś pakowacz jak HART, Kager itp. itd.
 
Tak samo różne opinie słyszałem o TRW, choć ja mam dobre opinie. Już założyłem kilka kpl hamulców (tarcze, klocki) właśnie TRW m.in. na volvo 940, forda focusa, vw paszczura b5, chyba kiedyś na golfa IV też znajomemu TRW poszło. | 
             
						
				_________________ Lubię dłubac przy aucie, rowerze. Czasem mogę coś pomóc.
 
 
Wyprzedaję cześci do Wołgi 24. Pozostałości po aucie. Jak coś potrzeba proszę pytać. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Cze 2014,  07:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no właśnie to elementy które produkuje INA są pakowane i sprzedawane jako Ruville i SKF, mi chodziło o SKF który strasznie spadł na jakości | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |