Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Benzyniak odpalanie z dodatkiem gazu (Czasami)
Autor Wiadomość
neo100909 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Ze Śląska :P
Wysłany: 5 Lip 2014, 13:47   Benzyniak odpalanie z dodatkiem gazu (Czasami)

Witam jestem nowy i nie dawno nabyłem fiestke więc jestem trochę zielony w tych sprawach :D a więc na starcie powiem że silnik jest po kapitalnym remoncie na razie mam nabite 330 km a muszę mieć 1000 km bo silnik jest na dotarciu a więc przejdźmy do sedna a więc mianowicie mam takie pytanie dlaczego kiedy zgaśnie mi samochód (np przypadkowo zdarzy się sytuacja że sprzęgło przez przypadek puszczę) to samochód odpala dopiero kiedy dodaje trochę gazu ? bez tego słychać tylko rozruch ale nie chwyta :D jeśli wiecie co mam na myśli
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 5 Lip 2014, 14:16   

Masz autko z 95? To pewnie masz monowtrysk w nim. Może jakiś problem z krokowym. Spróbuj odczytać błędy kompa.

Tutaj masz poradnik jak to zrobić: http://fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
neo100909 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Ze Śląska :P
Wysłany: 5 Lip 2014, 16:12   

Tak z 95 roku :) Wiesz to nie jest nic takiego wielkiego po prostu jestem ciekaw bo np kiedy odpalam auto normalnie to zapala za pierwszym razem bez żadnego ale tylko że sprawa ma się inaczej gdy np auto mi zgaśnie bo puszczę choćby przypadkowo sprzęgło to wtedy nie odpala mi normalnie tylko muszę dodawać jeszcze pedał gazu wtedy odpali też bez problemu aa no i mam jeszcze jedno pytanie czy niebieski dym z rury wydechowej może być spowodowany niedawno zrobionym kapitalnym remontem silnika ?
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35