Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] 1.25 Zetec - zmiany mechaniczne. Propozycje, uwagi, op
Autor Wiadomość
Guru03 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 1
Skąd: Koszalin
Wysłany: 26 Cze 2014, 22:58   [MK4] 1.25 Zetec - zmiany mechaniczne. Propozycje, uwagi, op

Witam. Nie znalazłem konkretnego tematu, który wyczerpał by mój pomysł wiec pisze. Śmigam taka fajna Fieściną z silnikiem 1.25 zetec i interesuje mnie co bym musiał zrobić ( ewentualnie kto i gzie) żeby tak ja mechanicznie zmienić, a wizualnie była taka sama? Takie trochę dziwne, ale denerwuja mnie " frajerzy" którzy nasmiewaja się z takiego małego samochodziku, a tak można im przytrzec nosa.
Reasumując: jeżeli trzeba to co wymienić i ile kasy zainwestować?? nico
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Cze 2014, 10:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 26 Cze 2014, 23:58   

Kilka tysięcy minimum - wymiana hamulców, zawieszenia, silnika i osprzętu, wydechu, do tego grzebanie w elektryce, itd.

Ogólnie jeśli sądziłeś, że wydasz 500zł i nagle będziesz miał 175KM zamiast 75, to klaruję - niestety to tak nie działa ;)

Rada - naucz się dobrze wykorzystywać te 75KM. Nie jest sztuką wdepnąć w podłogę na autostradzie. Sztuką jest umieć szybko pokonywać zakręty - a tego byle idiota nie potrafi. No i na początek słabsze auta nadają się do tego idealnie, bo nie chcą (aż tak bardzo) zabić kierowcy :P
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 29 Cze 2014, 22:27   

Kiedyś śliwką objeżdżałem rs-ki :-P
jak silnik zdrowy to kilka km można uzyskać na dolocie i wydechu, ale szału nie będzie, więcej można ugrać dobrym zawiasem, ale tu też tanio nie będzie.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: PYTANIA, UWAGI I POMOC W DZIALE ZLOTY/SPOTY
maerik Zloty / Spoty 1 9 Gru 2006, 22:29
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Uwagi do funkcjonowania forum
Zgłaszanie problemów i błędów. Informacje od administacji forum.
kenczorf Hyde-Park 2104 20 Sty 2019, 03:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.