Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wolna wtyczka 89FG-14A-464-GCA
Autor Wiadomość
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 14 Cze 2014, 16:49   Wolna wtyczka 89FG-14A-464-GCA

Wyciągałem z auta kolektor dolotowy, wsadziłem go z powrotem i auto odpala wchodzi na 2000 obrotów trzyma 2-3 sekundy opadają i auto gaśnie;/

Wydaje mi się, że przypadkowo odłączyła mi się wtyczka 3 pinowa wychodzą jakby z kabiny za serwem hamulcowym pisze na niej 89FG-14A-464-GCA i na dole w kwadracie 471.

Niestety padł mi telefon jak siedziałem w garażu i nie mogłem zrobić zdjęcia, ale jak się naładuje to zaraz zrobię.

Ale może ktoś wie z takiego lakonicznego opisu co mogłem źle podłączyć lub gdzie powinna iść ta wtyczka;/
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
gacznik 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 41
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 164
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Cze 2014, 20:52   

Jeśli ta fotka to z Twojego auta, to widzę, że masz nie podłączony czujnik poziomu płynu hamulcowego (jest w korku), a tam jest właśnie na 98% takie 3-pinowe złącze.
_________________
MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:23   

Omg ślepota nie boli masz rację to będzie to;/
choć powinien w takim wypadku chyba świecić się kontrolka hamulców? Ale to nieważne.
Cały dzień w garażu i tego nie zobaczyć?;/

Czyli nie trzymanie obrotów wolnych teraz może oznaczać uszkodzoną uszczelkę kolektora ssącego. Takie będą objawy? Bo uszczelka już była w bardzo słabym stanie tylko założylem juz bo wszystkie sklepy zamkniete juz byly.
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:31   

a wszystkie podciśnienia podpiołeś? zobacz czy nie wysunął ci się przewodzik od odpowietrzenia skrzyni korbowej ( pod termostatem biegnie w strone kolektora, dodatkowo z tyłu kolektora masz 2 króćce i czujnik temperatury.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 14 Cze 2014, 22:54   

luki napisał/a:
a wszystkie podciśnienia podpiołeś? zobacz czy nie wysunął ci się przewodzik od odpowietrzenia skrzyni korbowej ( pod termostatem biegnie w strone kolektora, dodatkowo z tyłu kolektora masz 2 króćce i czujnik temperatury.


Czujnik temperatury podpiąłem, jedne króciec mam podłączony trójnikiem z parownikiem więc go podpiąłem, a drugi mam zaślepiony śrubą więc też jest podpięty (było tak wcześniej i działało dobrze)

Przewód od skrzyni korbowej sprawdzę tylko masz jakieś zdjęcie gdzie jest pokazany gdzie go szukać ale poszukam jeszcze (bo to nie jest ten krótki przewód który idzie od przepustnicy?)
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 15 Cze 2014, 08:54   

idzie od zaworu koło kolektora wydechowego, następnie pod termostatem i wchodzi kolankiem 90st w obudowę listwy wtryskowej
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15 Cze 2014, 17:54   

Wszystkei węże prawidłowo podpięte więc jutro postaram się kupić uszczelkę kolektora i mam nadzieje, że praca silnika wróci do normy.
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wolna wtyczka obok sprzęgła Fiesta mk6 1.3 2007
tadzikx561 Elektryka ogólna 0 11 Maj 2020, 22:36
tadzikx561
Brak nowych postów Dziwne odgłosy przy skręcie (wolna jazda) + szarpanie/stukan
bomek Mechanika ogólna 2 9 Maj 2016, 03:49
kaczkoryj
Brak nowych postów Co to za wtyczka?
gooseberry2684 Elektryka silnika 4 9 Paź 2014, 14:54
gooseberry2684
Brak nowych postów Co to za wtyczka????
pawloplus Elektryka 2 23 Maj 2006, 20:58
picio_18
Brak nowych postów Co to za wtyczka ?
Lukasz2.0 Mechanika ogólna 6 12 Paź 2015, 17:10
x6itru


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.