Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Pomoc w odczytaniu błędów Fiesta 1.1
Autor Wiadomość
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11 Cze 2014, 20:47   Pomoc w odczytaniu błędów Fiesta 1.1

Proszę o pomoc w odczytaniu błędów za pomocą buzerka .
Odczyt na niepracującym silniku , fiesta 1.1 rok 1995,wtrysk .
Odczyt na pracującym silniku nie sprawia mi problemów , na nie pracującym nie rozumię do końca tych przerw.
Czy dobrze odczytuję kod 22 ? ten silnik nie posiada przepływomierza powietrza!
link do filmiku :
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
_________________
Rafał
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3510
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 11 Cze 2014, 21:52   

rafael29 napisał/a:
Czy dobrze odczytuję kod 22 ?
Mi również wygląda to na kod 22. W profilu masz 1.1. jesteś pewny, że nie masz silnika 1.1i z jednopunktowym wtryskiem?

Podaj VIN.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 11 Cze 2014, 22:34   

Freeman, Przecie napisał :Odczyt na niepracującym silniku , fiesta 1.1 rok 1995,wtrysk.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3510
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 11 Cze 2014, 22:46   

No ale pisze również, że nie ma przepływomierza, więc kod się nie zgadza.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 12 Cze 2014, 16:42   

Silnik 1.1 stara konstrukcja na wtrysku jednopunktowym.Filtr powietrza - tak zwana patelnia .
Oprócz tego mam lamerskie pytanie :czy można jeździć na czerwonym kluczyku, brązowy jest bardzo wytarty i zacina się ?
_________________
Rafał
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 12 Cze 2014, 20:28   

Freeman, W 1.1i Przepływka? Chyba MAP nie? A co to jest czerwony kluczyk? Ja mam 3 czarne.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 12 Cze 2014, 20:44   

Silnik posiada miedzy innymi : map sensor , czujnik położenia przepustnicy , sonda lambda itd ale nie posiada przepływomierza powietrza.
Kluczyki mam dwa oczywiście z immobilajzerem.Jeden kluczyk ma plastyk brązowy (zaślepka)
drugi czerwony . Podobno czerwony służy też do robienia kopii kluczyka .
Jeżeli chodzi o kody błędów na pracującym silniku mam 42 i43 czyli CCP i MAP.
Posiadam trzy sztuki map sensorów i wszystkie dobre - generują częstotliwość od 100 do 150 Herców z zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.I na każdym wyskakuje błąd mapa.Doświadczalnie też chcę osobno zasilić go z osobnego napięcia 5V.
Jeżeli ktoś posiada rozpiskę pinów komputera fiesty 1.1 rok1995 proszę o podesłanie .
_________________
Rafał
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 12 Cze 2014, 21:45   

na czerwonym nie powinno się jeździć ponieważ to jest klucz do kodowania immo i można sobie psikusa samodzielnie zrobić
brewa7, nie masz czerwonego bo pewnie immo nie masz

Sławek, rafael29 - w której sekundzie Wy widzicie kod 22? ja widzę 11, 11, 20, 11, 11, 10

czyli:
11 - brak błędów
20 - kod separacji
10 - test był na niepracującym silniku więc - koniec testu
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 12 Cze 2014, 23:48   

rafael29, mówisz i masz... :D
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 13 Cze 2014, 08:32   

rafael29, bo zapomniałem wcześniej - po każdej podmianie MAPa robisz reset kompa?
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 13 Cze 2014, 10:15   

Wokół stacyjki mam cewkę ,więc immo jest na pewno.Po za tym w panelu zegarka jest dioda immo.
Po wymianie czujników itd zawsze resetuje kompa i kilka jazd.
DemptD - dzięki za odczyt błędów .
Mapy mam na pewno dobre 100% ,sprawdzane dobrej klasy multimetrem (METEX)
CCP mam regenerowane nasmarowane preparatem do potencjometrów.
Schemat na pewno się przyda.
_________________
Rafał
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 13 Cze 2014, 20:44   

z MAP sensorem sam walczyłem długi czas.. miałem 3 - też sprawne 100%, nawet komp nie wykazywał błędów - dopiero podmiana na czwarty pomogła

a co w ogóle Ci się dzieje?
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 13 Cze 2014, 20:52   

ej a nie wiecie z jakiego samochodu można zaadoptować CPP do kosiarki? Ktoś mi mówił że z MDO, ale jak spojrzałem na sam wygląd to mi już nie pasił.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
kuba87 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3083
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Cze 2014, 21:19   

fiesta/ escort 1.1, 1.3, 1.4 jednopunkt,
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 13 Cze 2014, 21:44   

Fiesta dużo pali , zima 12litrów teraz 8,5 l .Od roku mam błędy 42 i 43.
Czarna końcówka rury wydechowej i smród czyli zła mieszanka paliwowa.
Mam też pewne spostrzeżenie jak zdławię silnik i zgaśnie u mnie przez chwile wtrysk jeszcze podaje paliwo , czy to jest normalne ?
Skoro wał silnika stoi, zapłon powinien być momentalnie odcięty ?
_________________
Rafał
 
 
kuba87 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3083
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Cze 2014, 22:20   

a sonde sprawdzałes czy nie uszkodzona?
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 26 Cze 2014, 22:53   

Zauważyłem że cewka zapłonowa jest popękana , ale działa.
Czasem mam wrażenie że silnik zgubi jeden cykl detonacyjny, czy map sensor jest w stanie to wyłapać i wyrzucać błąd ?
_________________
Rafał
 
 
brewa7 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Aleksander
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: EL867FE
Wysłany: 27 Cze 2014, 01:17   

Jak brakuje Ci czasem jednego gara to pewnie jak jest duża wilgoć, albo po wjechaniu w kałużę. Więc lepiej zmień cewkę.A MAP raczej nie powinien tego wykazać, bo to że nie ma iskry na cylindrze nie powoduje zastoju tego tłoka( bo przecież tłok cały czas się rusza góra dół i wałek na tym cylindrze też więc zawory są i tak otwierane i zamykane tylko paliwo nie jest w komorze spalone) i obniżenia podciśnienia w kolektorze.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
rafael29 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Rafał
Wiek: 46
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 19
Skąd: Gniezno
Wysłany: 1 Sie 2014, 07:24   

Witam , ponieważ cały czas mam błędy 42i 43 CCP i Map, kupiłem nowe czujniki ...dosłownie nowe.Błąd CCP zgasł ,a Map nie . Dodatkowo niespodziewanie pojawił się błąd sondy lambda.
Zrobiłem doświadczenie i powróciłem do starego mapa i błąd sondy lambda zgasł.Na domiar złego pojawia się czasem błąd CCP. Nie mam słów już.
Możliwe że winowajcą jest sam komputer i chcę założyć inny.
Ponieważ moja fiesta ma immobilajzer , czy mogę bezproblemowo podłączyć inny komputer ? i wszystko zagada ? Takiej wiedzy nie mam ,proszę o poradę. Mam blisko szrot ma pewno coś poszukam.
_________________
Rafał
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 1 Sie 2014, 11:13   

no to może się okazać, że kuba trafił z sondą
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: PYTANIA, UWAGI I POMOC W DZIALE ZLOTY/SPOTY
maerik Zloty / Spoty 1 9 Gru 2006, 22:29
Piter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Pierwsza Pomoc
w Wypadkach na drodze
jaco11 Ubezpieczenia i rejestracja aut 8 20 Cze 2016, 10:52
selena238


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.