Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Cieknie układ wspomagania.
Autor Wiadomość
lukaszwisniewsk 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Maj 2014, 11:36   Cieknie układ wspomagania.

Witajcie.
W mechanice jestem zielony, przechodzę od razu do sedna. Mam wyciek z przewodu wspomagania. Z pompy wspomagania wychodzi w dół i zaraz zakręca rurka-przewód wspomagania, nieszczelność jej jest ok. 15 cm od pompy. Chodzi o rurkę a nie o gumową dalszą część. Na ta chwilę na szybko zrobiłem to nakładając 4 cm wąż wzmacniany na uszkodzone miejsce i zacisnąłem 3-4 zaciskami skręcanymi. Po tej operacji nie cieknie ciurkiem, ale nie jest to w 100% szczelne.

Mam kilka pytań.
1). Da się to jakoś zatamować poxiliną, czy np. płynna stalą lub płynnym metalem ?? Robił ktoś taki numer ??
2). Tą rurkę można spawać ?? Jeśli tak to czy trzeba ją demontować całą ?? Odkręcić od pompy wspomagania można (jest dostęp) ale drugi koniec nie wiem gdzie biegnie dalej, z 30 cm za dziurą rurka przechodzi w grubszy gumowy wąż i chowa się w komorze silnika.
3). Ma może ktoś ten fragment rurki zbędny, chętnie odkupie.

Za każdą pomoc będę wdzięczny.

Dane fiesty w profilu.
MK5 Rok 2000
1.8 z turbiną.

Z poważaniem
Łukasz Wiśniewski
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 21 Maj 2014, 14:38   

Hello :)

To wersja z klimą czy bez?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
lukaszwisniewsk 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Maj 2014, 03:46