Odprężenie 1.8 pod turbo |
Autor |
Wiadomość |
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 14:01 Odprężenie 1.8 pod turbo
|
|
|
Witam!
Mianowicie mam taki problem.
Ile milimetrów zfrezować tłoki pod właściwe Cr ?
Nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na ten temat, mniej więcej obliczyłem że przy około 1.5mm cr będzie w okolicach 8.8.
Nie wiem tylko na ile te obliczenia są poprawne i ile bezpiecznie można z tych tłoków zdjąć
Zamierzam dmuchać okolice 0.6 - 0.8 Bara.
Silnik po remoncie tzn. pierścienie, panewki korbowodowe, kompletna obróbka głowicy, porting, turbina garrett t3
Liczę na waszą pomoc bo nie mogę z tym dojść do ładu |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:03
|
|
|
a nie lepiej kanapkę zrobić?
tłoki frezując tylko je w ten sposób osłabisz przecież. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:18
|
|
|
Ajj zapomniałem napisać, kanapka nie wchodzi w gre.
Składam 1.8 nie 2.0 z tego właśnie względu że ma grubsze denko tłoka |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:51
|
|
|
to kupuj dowolnego tłoka z 1,8 rozwierć go wiertłem, zmierz i będziesz wiedział jaka grubość, żeby nie przedobrzyć |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 16:42
|
|
|
załóż głowice z 2.0, to obniży ci stopien kompresji o ~0.3 z tego co pamietam. Będziesz miał mniej do ściągania |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 17:32
|
|
|
Luki szkoda mi psuć dobry tłok zmierzę jutro jak będę miał je w rękach i napiszę
vegetagt Dobry pomysł ale w moim przypadku odpada ze względu że:
1 - Nie mam głowicy od 2.0 (ewentualnie mam sam dół).
2 - Mam głowicę z 1.8 kompleksowo zrobioną po portingu itd. |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 00:59
|
|
|
Tłoki z korbami z blacktopa 1.8, albo taniej płyta zrobiona na cnc dwiema uszczelkami z blacka |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 21:38
|
|
|
i to chcesz zrobic na ofac ? LOL |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 22:45
|
|
|
Mafios, bo tu gdzies zostało napisane, że 1.8 zeteca da rady na kompie z cvh turbo odpalic... |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 05:37
|
|
|
odpalic to i odpalisz nawet na kompie od xr2i , ale jechac to nie bedzie tym bardziej jak chce odpalic na ofac to i wiązkę musi mieć od rst /xr2i 110 . Ofac za malo paliwa mu bedzie dodał , prosciej jest to robic na orginalnym kompie rs1800 a pozniej jechac ustawic mapę |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 15:50
|
|
|
Mafios Czy ja tutaj napisałem jakąkolwiek wzmiankę o tym że odpalam to na OFAC'u?
Zetec bedzie chodził na 99% na SA emu, Ofac jest do innych celów
Kończąć OT tłoki 1.8 mają denko tłoka o grubości prawie ~8mm więc zbieram z nich tak jak planowałem na początku 1,5mm
Jeśli nie zda to egzaminu (w co wątpie) będe myślał nad tłokami od audi 1.8t "agu" i minimalnym rozwierceniem bloku do 81mm czyli o 0.4mm |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 17:08
|
|
|
Dual napisał/a: | Jeśli nie zda to egzaminu (w co wątpie) będe myślał nad tłokami od audi 1.8t "agu" i minimalnym rozwierceniem bloku do 81mm czyli o 0.4mm |
A o tłokach z celiki turbo cos czytales? Kiedyś ktoś gdzieś( ) takie proponował |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 17:48
|
|
|
vegetagt Ale celica turbo to 2.0 chyba jest |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 20:46
|
|
|
Silvertop
blacktop
Tylko trzeba korby z tłokami przekładać |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 21:22
|
|
|
Luk-90 Dzięki za zdjęcie poglądowe, zostanę przy moich tłokach bo mam wrażenie że blacktop ma delikatnie dłuższe korby(mogę się mylić) i wprost proporcjonalnie cieńsze denka więc wyjdzie na to samo
Jak się rozleci to powiem trudno, a co do pierwszego zdjęcia głupotą jest dla mnie wkręcanie trójnika w czujnik ciśnienia oleju, za dużo zbędnych elementów, zetec ma obok drugi kanał olejowy zaślepiony śrubą na torxa |
|
|
|
|
|