Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Odprężenie 1.8 pod turbo
Autor Wiadomość
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2014, 14:01   Odprężenie 1.8 pod turbo

Witam!

Mianowicie mam taki problem.
Ile milimetrów zfrezować tłoki pod właściwe Cr ?
Nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na ten temat, mniej więcej obliczyłem że przy około 1.5mm cr będzie w okolicach 8.8.
Nie wiem tylko na ile te obliczenia są poprawne i ile bezpiecznie można z tych tłoków zdjąć :|


Zamierzam dmuchać okolice 0.6 - 0.8 Bara.
Silnik po remoncie tzn. pierścienie, panewki korbowodowe, kompletna obróbka głowicy, porting, turbina garrett t3

Liczę na waszą pomoc bo nie mogę z tym dojść do ładu :kaput:
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:03   

a nie lepiej kanapkę zrobić?
tłoki frezując tylko je w ten sposób osłabisz przecież.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:18   

Ajj zapomniałem napisać, kanapka nie wchodzi w gre.
Składam 1.8 nie 2.0 z tego właśnie względu że ma grubsze denko tłoka :)
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Maj 2014, 15:51   

to kupuj dowolnego tłoka z 1,8 rozwierć go wiertłem, zmierz i będziesz wiedział jaka grubość, żeby nie przedobrzyć
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Maj 2014, 16:42   

załóż głowice z 2.0, to obniży ci stopien kompresji o ~0.3 z tego co pamietam. Będziesz miał mniej do ściągania :P
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2014, 17:32   

Luki szkoda mi psuć dobry tłok zmierzę jutro jak będę miał je w rękach i napiszę :-P


vegetagt Dobry pomysł ale w moim przypadku odpada ze względu że:
1 - Nie mam głowicy od 2.0 (ewentualnie mam sam dół).
2 - Mam głowicę z 1.8 kompleksowo zrobioną po portingu itd.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Maj 2014, 00:59   

Tłoki z korbami z blacktopa 1.8, albo taniej płyta zrobiona na cnc dwiema uszczelkami z blacka
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Maj 2014, 21:38   

i to chcesz zrobic na ofac ? :D LOL
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Maj 2014, 22:45   

Mafios, bo tu gdzies zostało napisane, że 1.8 zeteca da rady na kompie z cvh turbo odpalic...
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Maj 2014, 05:37   

odpalic to i odpalisz nawet na kompie od xr2i , ale jechac to nie bedzie tym bardziej jak chce odpalic na ofac to i wiązkę musi mieć od rst /xr2i 110 . Ofac za malo paliwa mu bedzie dodał , prosciej jest to robic na orginalnym kompie rs1800 a pozniej jechac ustawic mapę
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2014, 15:50   

Mafios Czy ja tutaj napisałem jakąkolwiek wzmiankę o tym że odpalam to na OFAC'u?
Zetec bedzie chodził na 99% na SA emu, Ofac jest do innych celów <8>
Kończąć OT tłoki 1.8 mają denko tłoka o grubości prawie ~8mm więc zbieram z nich tak jak planowałem na początku 1,5mm
Jeśli nie zda to egzaminu (w co wątpie) będe myślał nad tłokami od audi 1.8t "agu" i minimalnym rozwierceniem bloku do 81mm czyli o 0.4mm :)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Maj 2014, 17:08   

Dual napisał/a:
Jeśli nie zda to egzaminu (w co wątpie) będe myślał nad tłokami od audi 1.8t "agu" i minimalnym rozwierceniem bloku do 81mm czyli o 0.4mm :)


A o tłokach z celiki turbo cos czytales? Kiedyś ktoś gdzieś( :rotfl: ) takie proponował
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2014, 17:48   

vegetagt Ale celica turbo to 2.0 chyba jest :-P
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Maj 2014, 20:46   

Silvertop


blacktop


Tylko trzeba korby z tłokami przekładać
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Maj 2014, 21:22   

Luk-90 Dzięki za zdjęcie poglądowe, zostanę przy moich tłokach bo mam wrażenie że blacktop ma delikatnie dłuższe korby(mogę się mylić) i wprost proporcjonalnie cieńsze denka więc wyjdzie na to samo :)
Jak się rozleci to powiem trudno, a co do pierwszego zdjęcia głupotą jest dla mnie wkręcanie trójnika w czujnik ciśnienia oleju, za dużo zbędnych elementów, zetec ma obok drugi kanał olejowy zaślepiony śrubą na torxa :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów [Inny] Odprężenie Escort 1.6 CVH RS TURBO
Stoupl Tuning mechaniczny 4 26 Sty 2015, 15:20
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.