[Inny] stag 200-4 |
Autor |
Wiadomość |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 19 Kwi 2014, 12:15 [Inny] stag 200-4
|
|
|
do jakiej mocy silnika on się nadaje? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 10:52
|
|
|
Do kazdej, moc jest ograniczona reduktorem, srednica przewodow miedzianych, wtryskami.
Komputer tylko steruje czasy wtrysku
Powiedz jaki silnik tym chcesz napedzic? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 12:02
|
|
|
tak jak pisze Qzyn,
jeśli to jest 200- 4 to domyślam się że cztery cylindry |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 13:50
|
|
|
moje 136kM.
mam jakąś instalację na tym stagu, wyregulowana na tip top.
auto pali powyżej 11 l, a na klimie do 13. . primera mojej "ślubnej" pali max 10 LPG na klimie. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 18:44
|
|
|
szynszyl, no dobra ale jakie wtryski i jaki parownik, tak małą moc powinny obsłużyć nawet valteki i słaby reduktor. A to ile spala zależy od stylu jazdy, japończyki jednak z moich obserwacji na gazie spalają mniej. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 18:51
|
|
|
zmieniałem valteki czerwone na niebieskie... (nie chce mi się isć do auta) na 99% fast reg
a reduktor to tomasetto.. nie wiem co na nim pisze.. bo zaszło czymś |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 19:05
|
|
|
no to jest ok. taką moc to obsługuje. Valteki są tylko mniej stabilne w stosunku do lepszych wtrysków, za to tanie i jak się popsują to tanie tanie i jeszcze raz tanie i względnie każdy cytryn z gumiakiem potrafią to ustawić. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
Ostatnio zmieniony przez van 22 Kwi 2014, 09:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 20 Kwi 2014, 20:38
|
|
|
Tyle w papierach E867R- 014066 nr homologacji. Rownie dobrze to na 100kM jak na 160 bedzie.. musze jednak odczytac z obudowy cokolwiek... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Kwi 2014, 07:40
|
|
|
Nie czytaj nic z obudowy. Tanich wtryskow nie dobiera sie kolorami - one maja wymienne dysze. Sam mam w hondzie reg fasty na instalacji stag 4 i kupujac uzywki dostalem 2 komplety dysz z roznymi srednicami.
Co do spalania to na reg fastach moja honda dobrze wystrojona tam gdzie powinna palic 6-6,5 benzyny pali 8 gazu i mi to pasuje. Dobrze wystrojony gaz to ok 15% wieksze spalanie w innym przypadku jezdzisz na zbyt suchej mieszance. Wieksze odchyly trzeba sprawdzic.
Co do wtryskow to sprawdz jaki mnoznik jest na mapie wtedy bedziesz wiedzial czy masz dobre dysze czy nie. Mnoznik powinien sie miescic w granicach 1-1,6. Z mnoznikami ponizej 1 komputery maja problem, przy mnozniku powyzej 1,6 moze dojsc do zapetlenia wtryskow przy duzym obciazeniu.
Jesli chcesz zoptymalizowac spalanie to niestety dobry parownik a tym bardziej wtryski to podstawa. I tutaj trzeba by zaczac od klasyki czyli np wtryskow Hana |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 22 Kwi 2014, 08:18
|
|
|
LPG strojony w firmie do której mam zaufanie - czakram w tarnowie. co do wrtysków to wziąłem cokolwiek byle nie valteki. i to był błąd. teraz to ja sobie mogę - wyszły inne duże wydatki. myśłałem że coś prostym zabiegiem zmienię, poprawię. w okolicy podpięcie do kompa to nie problem, ale już auto tam oddać - strach. zostawię zatem jak jest, kopa ma, silnik jeździ
tylko żal, bo brc w primerze mojej starej zuzywa 2-3 litry mniej przy tej samej mocy a wadze z 300kg więcej |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 22 Kwi 2014, 10:55
|
|
|
No tak to bywa szynszyl Bedziesz mial kase wymienisz wtryski i moze bedzie lepiej. Ale co do spalania to nie porownuj innego samochodu. Powinno byc ok 15-10% wiecej niz na benzynie w TYM SAMYM aucie. Jesli tak jest to zostaw. Jesli jest wiecej to innym osprzetem wzglednie lepszym strojeniem mozesz jeszcze cos ugrac |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
|