Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

XR2 -dziwne odcięcie zapłonu przy ok 5000 obr.
Autor Wiadomość
Tomaszku 

Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tomek
Wiek: 40
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwi 2014, 15:20   

Ok, a co zrobić, żeby wzbogacić mieszankę na wysokich obrotach? Mogę oczywiście zrobić to śrubą od składu mieszanki, ale mam wrażenie, że to niewiele da. Czyli raczej jest coś źle dobrane tj. któraś z dyszy. Mam rację?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 14 Kwi 2014, 16:13   

przeciez pisałem zeby sprawdzić główną dysze paliwa i poziom paliwa w komorze pływakowej
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Tomaszku 

Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tomek
Wiek: 40
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwi 2014, 17:48   

Spoko, w weekend sprawdzę dyszę i pływak. Jutro też zmierzę cewkę to zobaczymy czy jest walnięta. Dam znać co i jak wyszło. Jak się nie uda to jadę na Szarych Szeregów do gaźnikowca, ale jak dam radę sam naprawić to stawiam piwko na zlocie :)
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwi 2014, 17:59   

Jak nie dasz rady to też stawiasz :-P
Zapraszam do piwnicy może jakaś cewka się znajdzie <8>
 
 
Tomaszku 

Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tomek
Wiek: 40
Dołączył: 09 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwi 2014, 22:41   

No pewnie, że stawiam, ale jakbym doszedł do ładu z autkiem to przynajmniej byłoby za co wypić :ok:

[ Dodano: Czw Kwi 17, 2014 23:29 ]
Sprawdziłem cewkę i jest sprawna. Pozostał gaźnik...

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 10:52 ]
Zagadka rozwiazana! :) Okazało się, że obrotomierz zaniża wskazania o ok 30℅ - sprawdzone miernikiem. Poza tym jest odcinka na aparacie zapłonowym, powyżej 7000 obr. , a przynajmniej ten co ja mam to ma. Rozebrałem gaźnik i wszystko sprawdziłem, okazało się, że dysze były zamienione - teraz zbiera się jeszcze lepiej. Co może mieć wpływ na zaniżanie wskazań obrotomierza?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK3] Odcięcie zapłonu
Szkodnik Mechanika 19 14 Sty 2012, 11:21
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Nie wkręca się na obroty - max 5000 obr/min
Kusiu LPG 25 15 Mar 2011, 07:42
bojarek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.