| Przesunięty przez: szynszyl 19 Kwi 2014,  11:00
 | Swap silnika z immobiliserem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  09:53   Swap silnika z immobiliserem |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Przekładam silnik z 1.1 na 1,4
 dawca był wyposażony w seryjne immo, pytanie czy po przekładce silnika musze też przełożyć immo żeby to odpalić? Przełożyłem wiązke silnka na tą z 1,4 Czy komp może zostać z 1,1?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Kwi 2014,  19:39, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  09:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na kompie z 1,1 powinien ruszyć, aczkolwiek szukaj kompa do 1,4 bez immo. My kiedyś złożyliśmy 1,4 na mono i na kompie z 1,1 działał, ale z garażu nim nie wyjeżdżaliśmy bo później wpadł spowrotem gaźnik. |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  20:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja mam 1,4 Efi i różnica w wiązce pomiędzy mono jest ogromna, 1,4 na mono podobno da sie odpalić na wiązce i kompie 1,1... przełożył bym kompa z 1,4 ale wtedy na bank bede musiał walczyć z immo... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  20:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | do tego 1,4 efi szukaj lepiej wiązki z XR2i CVH będzie najszybciej a i pozbędziesz się przepływki z 1,4 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | a gdyby poskładać to na wiązce z 1,4 ale kompie z 1,6 bez immo? Ma to jakiś sens? mógł bym wtedy wywalić przepływke?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  20:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | kwestia modyfikacji wiązki jak coś to mam kompa z xrki z wersji 103km (z lambdą, wiązki nie mam)
 ja długo jeździłem na 1,4 a wiązki i kompa miałem z 1,3 + LPG
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | ehhh... Coraz mniej przejrzyste sie to dla mnie robi... Skoro jeździłeś na elektryce z 1,3 to jest szansa że komp z 1,1 będzie działał przy 1,4 z ori wiązką 1,4?
 
 Chodzi głównie o pozbycie sie immo dawca z którego wziąłem silnik, wiązkę i całą resztę ma seryjny immobilizer więc wnioskuje że jeśli przełoże też jego kompa to będę musiał przekładać immo do biorcy czego chce uniknąć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  21:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | skoro 1.4 efi ma przepływke a 1.1/1.3 ma map sensor, to mi sie to nie widzi   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | zacznijmy od tego jakie auto jest dawcą fiesta czy escort? |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Kwi 2014,  21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fiesta futura 1,4 EFI 95r z ori immo, wewnętrzny edis |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2014,  20:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | futury miały 1,4 cvh EFi |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak vegetagt Takie coś 
 grzebałem Trochę dzisiaj przy aucie przełożenie całej instalacji immobilizera graniczy z cudem, dość gruba wiązka tylko brązowych kabli, kompletnie żadnych oznaczeń. Pozostaje mi tylko znaleźć kompa bez immo i liczyć że da się w ten sposób to odpalić. Tylko jak rozróżnić kompa bez immo? Jak czytać te oznaczenia?
 
 Oto oznaczenia z mojego kompa:
 
   
 http://allegro.pl/kompute...4117391490.html
 Takie coś mogło by być?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | wg moich danych, JARS to komp bez immo. 
 Natomiast nie mam pojęcia jak odróżnić komp na mono, od kompa na wielowtrysku
   
 A ten z aukcji to:
 Fiesta 1.4 litre (CVH)
 91 on
 Ford EECIV CFi
 92AB12A650GA
 XEF2ABGA
 
 Escort/Orion 1.4 litre (CVH)
 91 on
 Ford EECIV CFi
 92AB12A650GA
 XEF2ABGA
 
 wice raczej mono wtrysk
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | właśnie siedzie na tej samej stronce i wertuje kompy   Auto w którym siedział ten komputer miało 100% sprawny i seryjny immo więc na 1000% jest z imo...
 A nie jest przypadkiem tak że mono są oznaczone jako CFi??
 
 Może ten?
 Fiesta 1.4 litre 8 Valve
 94 on
 Ford EECIV
 94FB12A650DC
 7155413
 XEF4FBDC
 FIZZ
 
 [ Dodano: Sro Kwi 23, 2014 20:38 ]
 wg tej aukcji jest to komp do Wielopunktowego wtrysku tylko czy z immo?
 
 http://allegro.pl/kompute...4143956227.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem, ja mam jakies swoje magiczne notatki gdzies w necie znalezione. I tu wychodzi kolejny zonk tej listy - FIZZ niby bez immo, ale patrz: http://www.ebay.de/itm/Fo...S-/400496312181
 
 Jednak ktos sprzedaje ecu + pętla + tranponder, heh
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kur*a jak to ogarnąć?   Może w tym przypadku ECU nie ma znaczenia dla immo, bo ten i tak ma jakiś swój osobny sterownik?
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  19:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | W mondeo bywały zewnętrzne sterowniki  Może fakt, że strona opisuje, czy immo jest wbudowane w sterownik, czy nie. 
 Masz wgląd w wiązke od tego kompa z immo? Taka czarna pucha to jest. Z tyłu jest napisane 'vehicle immobiliser'. Idzie do niej 2rzędowa, 16 pinowa, prostokątna wtyczka.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Abart91   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4i/75KM
 Dołączył: 12 Maj 2013
 Posty: 52
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  20:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam wgląd w całą wiązke kabinową Od pętli przy stacyjce idą cztery brązowe kable które idą do czarnego sterownika obok schowka nie pamiętam ile pinów ale na pewno dwu rzędowa kostka, od niej odchodzi więcej brązowych przewodów i idą w kierunku puszki bezpieczników jutro zrobie zdjęcia tego ustrojstwa
 
 Takie jak to:
 
 http://allegro.pl/immobil...4167860283.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maci3j18   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RS
 Silnik: Inny
 Imię: Macias
 Wiek: 36
 Dołączył: 29 Cze 2009
 Posty: 115
 Skąd: Chojnów/S.Ł.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2014,  22:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | a czy fabryczne immo było zawsze w kluczyku? bo u mnie w 1.4 jest immo ale w takim prostokątnym breloczku przy kluczach, który najpierw trzeba przyłożyć do wypustki pod kierą a dopiero potem włozyć kluczyk do stacyjki, i odpalać. Jeśli to nie jest fabryczne immo a dokładane to mogę spojrzeć jakie oznaczenie ma komp u mnie. 
 edit:
 szperając w necie natknąłem sie na aukcje kompa 1.4 EFI bez immo o numerze ICCN http://xarchiwum.pl/stero...2270900522.html
 aktualnie jest jeden taki na allegro: http://allegro.pl/kompute...4109442158.html Niestety nic na temat tego kompa nie mogę odnaleźć w necie, niech ktoś mądrzejszy się wypowie czy jest faktycznie bez immo
 |  
				| _________________ Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura  94r.
 Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |