| [MK3] swap na 1.8 RQC 130km - łapa silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Pjoter   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Dołączył: 02 Lut 2021
 Posty: 8
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lut 2021,  18:02   [MK3] swap na 1.8 RQC 130km - łapa silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć, 
 Walczę ze swapem 1.4 CVH na 1.8. Silniczek już prawie poskładany po remoncie ale kupiłem go bez takiej oto łapy:
 
 
   
 Dorwać to ciężko, nawet bardzo. Stąd pytanie - czy ktoś z Was dorabiał takie mocowanie lub znalazł, że da się coś wyczarować z np. łapy Escorta tudzież Mondeo?
 Sprawa trochę jak ze stabilizatorem. Czytałem QBOSS'a pełen nadziei, ale jest to wątek sprzed 15 lat. Trochę tych aut razem z wartościowymi gratami przepadło.
 
 I, tak, najlepiej by było kupić trupa na części. Ale jedyne XR2i na OLX jest po drugiej stronie kraju, za drogie i ze złym silnikiem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lut 2021,  20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 wiem że mało widać
 
 Ucho przy głowicy, + ucho przy kielichu, do tego łącznik stabilizatora lanos. Zupełnie nie potrzebowałem przedniej łapy.
 |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Nesor   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 37
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 306
 Skąd: KRAKÓW
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pjoter   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Dołączył: 02 Lut 2021
 Posty: 8
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lut 2021,  21:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję Wam bardzo za info, łapa zdobyta, można działać dalej. 
 Z ciekawostek do archiwum - dowiedziałem się że były dwa rodzaje tych łap i jedna z nich kończy się na podłużnicy i nie łączy się dalej z wewnętrzną stroną błotnika.
 
 Będę to więc kręcić na wylot do podłużnicy i zobaczymy na ile sztywno to siedzi.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.