Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 21:00
Silnik : wymiana 1.1 na 1.3
Autor Wiadomość
Adamm
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2004, 16:09   

No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :( ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow.
Wy moje drogie misie powiedzcie mi czy przekladka z 1.3i na 1.6 to duzo zmian czy wystarczy zmiana samego silnika ze skrzynia??
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2004, 18:48   

uwaga uwaga :] zgłębiłem troche temat.
jeżeli chcesz wywalićwtrysk i wsadzić gaźnik,to poprostu odkręcasz gaźniczek wtryskowy i przykręcasz normalny gaźnik i koniec :] jeszcze trzebabedzie jakośzaślepić kabelki od elektroniki podpiąćdo zaworku odcięcia paliwa w gaźniku i bedzie śmigać,nawet kolektor ssący na 99% podejdzie,może jedynie dziura w nim być troche za mała,ale pilnik da rade :D

ja zaniedługo z mojego 1.1 mk2 bede robił hybryde wmontuje kilka części z escorta 1.3 92 i mam w planie osiągnąć 1.3 pojemności,do tego założe głowice gla z fiesty mk1 i zapłon elektroniczny:] z fiesty:],cały wydech bedzie mk2 natomiast jeszcze nie wiem co bedzie zasilaćtego potwora w mieszanke :>
 
 
Zawisza2000
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2004, 19:00   

Adamm napisał/a:
No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :( ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow.


Hmm, u mnie leży centralka od gazu do gaźnika z kablami. Bo ja zmieniałem z gaznikowego na wtryskowy i musialem zmienic centralke
Daj znac, to sie dogadamy!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sie 2004, 07:07   

WITam...
Centralka z wtrysku idealnie się nadaje do gażnikowca... wymaga tylko lekkiego tuningu...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
widelec
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sie 2004, 08:44   

czyli co w 1.3 , 1.4 , 1.6 bylo wszystko to samo poza silnikami chodzi mi np: o polosie ??
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sie 2004, 13:34   

ee.1.6 miał mocniejsze półosie,skrzynie zależy,czasem 1.4 miał taką jak 1.3 czasem jak 1.6 zależnie od mocy chyba,bo były 71km i 75km
 
 
widelec
[Usunięty]

Wysłany: 4 Sie 2004, 13:46   

czyli jak mam to slabsze 1,4 i skrzynia jest jak w 1,3 to musze przy wymianie silnika na 1,6 wymienic skrzynie,polosie i co pewnie za tym idzie cale McPersony ??
 
 
van81
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sie 2004, 01:45   

Jeśli się okaże że żę masz tą skrzynke z połosiami słąbszą... no to będziesz musiał ją wymienić ...a McPersony po co ??
 
 
widelec
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sie 2004, 10:34   

no nie wiem....... w Kadecie tak bylo ze jak sie zmienialo na np:1,8 to tez trzeba bylo wymienic bo polosie byly grubsze i cos tam nie pasowalo
 
 
Lemur
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sie 2004, 11:20   

Czy mi się zdawało, czy gdzieś na forum przeczytałem, że zmiana silnika jest bardziej opłacalna niż kapitalka? Nie mogę tego znaleźć.
 
 
Rafał32
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sie 2004, 14:13   

raczej tak, mój mechanik remont kapitalny silnika materiały plus robocizna podsumował na 3500, chyba za tą cenę mozna kupić cały silnik tylko pozostaje pytanie w jakim stanie? Czy aby nie gorszym?
 
 
Adamm
[Usunięty]

Wysłany: 5 Sie 2004, 18:06   

ja juz nie raz wspomnialem mialem za 1000 zl silnik 1.4i sprowadzony z niemiec (ale go zaje...... razem z autem ktore go wiozlo) w dobrym stanie doliczyc trzeba teraz do tego wymiane paska rozrzadu i uszczelek plynow rejstracje i podniesienie ewentualnie ubezpieczenia plus montarz silnika to da nam cos ok 2000 moze 2500 a moze nawet mniej w kazdym razie golym okiem widac ze taniej :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów Silnik : wymiana łańcuszka rozrządu
Kacper Mechanika 16 17 Sty 2005, 23:35
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.