Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
22 Mar 2014, 12:19
[MK4] Problemy po wymianie rozrzadu
Autor Wiadomość
bisiek4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: kamil
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 10
Skąd: Goleniów
Wysłany: 12 Mar 2014, 20:02   [MK4] Problemy po wymianie rozrzadu

witam z gory przepraszam za brak polskich znakow ale mam anielskiego laptopa i z lenaistwa nie chce mi sie instalowac PL. Mam duzy problem w zeszla sobote oddalem auto na wymiane rozrzadu panowie jak sie okazalo cos zle ustawili auto chodzilo na 3 gary wgl cyrki takie ze ....(brak kompresji na 3 garze(0kompresji) po zwaleniu glowicy okazalo sie ze 2 zawory wydechowe sa krzywe i sie nie domykaja. Glowica trafila do planowania nowe zawory dotarte nowa uszczelka pod glowica. Auto zlozone niby chodzi ladnie trzyma obroty itd. ale tu zaczynaja sie chody po powrocie do domu przy dodawaniu gazu zaczyna kopcic na czarno (1.25zetec s nie przypominam sobie zebym diesla kupil:D) i dziwnie sie zachowuje podczas jazdy miedzy 2000-2500 szarpniecie jakby brak mocy zadlawienie nie wiem jak to opisac pozniej 2500-4000 mulista sie robi i najelesze 4000-.. dostaje takiego buta ze jescze tak ladnie nie szla wracajac rozpedzilem ja do 140 wiecej nie chciala a przed wymiana spokojnie 190 szla. I teraz moje pytanie panowe kaza mi jezdzic tydzien zeby sie zawory ulozyly tak wiem mam jej nie butowac itd spokojnie przez tydzien i czy faktycznie w tym lezy problem czy cos sknocili
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Mar 2014, 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Mar 2014, 09:56   

problem leży w składzie mieszanki. Ja bym podmienił przepływomierz na inny. Ewentualnie sprawdził czy dobrze podpięta jest listwa wtryskowa i ma ciśnienie 3 bar. Czasami na listwie jest zawór kontrolny taki jak wentyl samochodowy. Pasuje tam manometr od kół i na 1 pomiar wystarczy. byle był na wężu i się trwale zapinał.
 
 
 
bisiek4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: kamil
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 10
Skąd: Goleniów
Wysłany: 14 Mar 2014, 07:54   

Witam. Z wtryskami wszystko ok. Auto wróciło do warsztatu po 200km ponieważ spała 3l oleju na jakieś 90km kopci na siwo, czarno i niebieski utrata mocy. Podejrzewam uszczelniacze albo zle coś podkładane
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2014, 09:57   

no 3 litry oleju na 200 km to nie uszczelniacze :) Może jest uszkodzona prowadnica zaworowa albo pęknięta głowica w kanale olejowym, albo zła uszczelka pod głowicę.
 
 
 
bisiek4 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: kamil
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 10
Skąd: Goleniów
Wysłany: 14 Mar 2014, 23:01   

wymieniono dwa zawory wylotowe i uszczelke pod glowica, natomiast nikt nie ruszyl prowadnic i uszczelniaczy. po tym zabiegu zaczal kopcic i zalewac olejem 2 i 3 gar nie wiem w czym lezy problem ale mam wrazenie ze panowie sie postarali i niezle skopali ten silniczek

[ Dodano: Sob Mar 15, 2014 23:08 ]
Mechanicy jedyne co wykonali przez cały dzień to test pierścieni i wyszło ma to ze sa szczelne. Wiec jednak chyba problem leży w uszczelniaczach według mnie gdy doszło do kolizji rozrządu uszkodzeniu uległy prowadnice i uszczelniacze i to jest powodem takiego stanu ale tym głąbom nie da sie nic przetłumaczyć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Po wymianie rozrzadu - problemy z pracą silnika
cradleoffilth Silniki diesla 6 21 Cze 2010, 11:51
cradleoffilth
Brak nowych postów Problem z silnikiem po wymianie rozrzadu.
mizantrop8 Mechanika silnika 1 28 Paź 2017, 10:52
kuba87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.