Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:03
[MK2] poliuretan na drążek reakcyjny
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Mar 2014, 23:39   [MK2] poliuretan na drążek reakcyjny

Heja.

Czemu powerflex rozróżnia gumy na drążek reakcyjny na wersje do fiesty xr2 i do reszty?
Przykładowo:
tylko xr2: http://www.powerflex.co.u...s+Bush/118.html
reszta modeli:
http://www.powerflex.co.u...s+Bush/119.html

Co ciekawe, w mojej budzie cywilny zestaw zawsze składał się z tego, co powerflexowy do xr2. Czyli: 4x talerzyk, 4x guma, 2x tuleja. No i 2x plastikowy pierścień, o taki:
http://adam.szczury.biz/fkp/p6100037.jpg
Może ktoś się jeszcze orientuje, czy do poliuretanu jest on potrzebny, czy budowa gum go zastępuje?


Chyba, że różnica zestawów jest pomiędzy skrzyniami 4 a 5 biegów, bo chyba tam były różne drążki reakcyjne?
Ewentualnie pokopało im się mk1 z mk2 :-)
Ściągawka:
http://www.fordopedia.org...iesta-mk1/B1.10


edit:
Angole piszą, że XR2 ma niesymetryczne mocowania, o takie:
http://i5.photobucket.com...0MK2/Mk2016.jpg
http://i257.photobucket.c...er/IMAG0083.jpg

Natomiast wersje cywilne (a konkretniej ohv), mają odbicie lustrzane.
Tylko nie do końca wiem co i czemu, bo wg nich nie da rady wsadzić cvh/zeteca na tych drążkach, a moja fiesta ma w poważaniu te teorie :|

edit2:
Prawdopodobnie chodzi o mocowanie alternatora. W momencie, gdy mamy drążek+koszyk z ohv, to nie można zamontować altka w seryjnym miejscu. Dlatego koszyk z cvh jest mniejszy, a drążek idzie lekko bokiem :)

Co do różności fotek, to ta do "zwykłych" silnikow ma w tle nalepke mk1, więc pewnie fota jest zła.

Więc pozostaje kwestia tego, czy powerflex eliminuje z użycia ta głupie plastikowe pierścienie? :)


edit3:
powerflex i floflex/deflex podobno działają bez tego plastiku! :D
http://www.xrtwo.com/foru...096768#p1096768

A tutaj facet nawet wszystko pomierzył, bo była plota, że brak plastiku rozwala mocowania drążków: http://www.xrtwo.com/foru...=934641#p934641
:hihihi:
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Mar 2014, 12:17   

Chcesz zakupić poliuretany w powerflexie?
Ja się przymierzam do podmiany wszystkich gum w zawiasie na poli tylko,że w powerflexie to mega drogo wychodzi.
Odezwałem sie do Olkusza i powiedzieli,że nie ma problemu by zrobić do xr2 komplet poli. Cenowo było taniej niż u reszty konkurencji. Kwestia wysłania im m.in. wahaczy na wzór. Myślę,że z gumkami na drążek nie bedzie też problemu.
Aktualnie zbyt dużo rzeczy do Fiesty nie maja:
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/ford
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Mar 2014, 12:19   

Pyros, chce tylko na drążek reakcyny, bo nie chce obciążać reszty budy. I tak sportowo nie jeżdze, a do miasta to bez sensu. Natomiast myśle ciutke na przyszłość, bo pamiętam ile się nalatałem za kompletem gratów na przód (tj plastikowy pierscien + tulejka, bo gumy wszędzie mają).

Za 95 funtów jest komplet na auto od floflexa. Te co mnie interesują kosztują 14 u nich i 45 u powerflexa.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Mar 2014, 16:00   

olkusz zbierał złe opinie na innych forach. Nie wiem jak teraz, ale warto pośledzić.
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Lut 2015, 00:41   

do poliuretanu był dołaczony smar - co ja mam posmarować? Samą tuleje metalową, która wchodzi w poli? Czy styk poliretanu z koszykiem drążka reakcyjnego tez?
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 24 Lut 2015, 09:00   

vegetagt, ciekawe pytanie, ja smaru nie dostałem, części tulejki bardzo ładnie weszły (z małą pomocą) w koszyk, co do tulejki, też nie było problemu. Ale jeżeli już masz ten smar, to raczej styk poli z koszem.
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.