Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk6, swap

[MK6] Swap z 1.25 na 2.0 z ST
Autor Wiadomość
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 25 Lut 2014, 22:33   

w MK7 roznica niewielka i pewnie ten sam Eibach jest do wszystkich benzyn wolnossacych...
za to w MK6 roznica miedzy 1.25 z oryginalna skrzynia, a 2.0 ze skrzynia jest już wieksza - do tego ST z zalozenia jest robiony pod mocniejsza jazde - podobnie jak i MK7 ST

PS. ale Polak i na drzwiach od stodoly pojedzie, wiadomo :-P
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 25 Lut 2014, 22:43   

Drobna sprawa z zawieszeniem w MK6, zmierzyłem stabilizator z ST i nasz z 1,25 - mają tą samą grubość... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 25 Lut 2014, 22:52   

oba? czy fabrycznie jest tylko przod?
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 25 Lut 2014, 23:00   

Mierzyłem tylko przednie, w sumie nie bardzo wiem gdzie miałby być tylny... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 25 Lut 2014, 23:24   

Niech ktoś jeszcze sprawdzi, ale google mówi , że różnica w masach fiesty 1,25, 2,0 jest niecałe 50kg.

MisiekT, ja wiem , że mk7 , to jest w ogóle boska i we wszystkim najlepsza, ale jeździsz na sprężynach do 1,25-1,6 , a piszesz, że tak się nie robi. A różnica w masach wynika również z dodatkowego wyposażenia ST. Różnica w wagach silników jest nieznaczna.

I tym zakończę z mojej strony
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 25 Lut 2014, 23:35   

nie wiem co ma do tematu rzekoma "boskość" MK7? :fox:

mmbu napisał/a:
ale jeździsz na sprężynach do 1,25-1,6 , a piszesz, że tak się nie robi

jeżeli producent przewiduje inne sprężyny do 1.25 i 1.6, to kupuje się odpowiednie... jeżeli masz 1 model i maja homologacje na wszystkie silniki, to nic w tym zlego nie ma... rozumiesz roznice?

PS. a 50kg roznicy w masie na przedniej osi to akurat sporo...

tak czy inaczej - ja swoje powiedziałem już wcześniej - sprzedać i kupic zdrowe ST
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 25 Lut 2014, 23:45   

MisiekT napisał/a:
sprzedać i kupic zdrowe ST
Nie ma zdrowych ST, potwierdza to temat Igraszka... :9:

PS.
Gdzie jest tylny stabilizator :?:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 26 Lut 2014, 06:32   

jeżeli by był fabrycznie, to pewnie przy belce, jak w każdym innym
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Party35boy 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Kalisz
Wysłany: 26 Lut 2014, 11:48   

Trochę się pogubiłem tutaj w tych wypowiedziach już, bo dostałem sporo więcej informacji niż powinienem mieć :P
Żeby kupić faktycznie ST, ładne i w miare wiarygodne to jedyna co mi się podobała była w granicach 20k, nie ukrywajac ja swoje auto odkupiłem od rodziców, jakos swoje pierwsze i za moją mk6 dałem im 3k, wiec to jest różnica. Chcę przełożyć serducho z tego względu że fakt, brakuje mocy, a drugą sprawą jest to że chce mieć 5 furtek w autku, a nie co chwilę wychodzić jeśli trzeba będzie kogoś zabrać, a to jest troszeczkę umęczenie. Jednakże chcę zrealizowac swój plan, bo większość znajomych nie wie co będzie grane bo są przyzwyczajeni do mojej poczciwej 1.25 ;) a tu by było zaskoczenie gdy nagle mała Fiescinka odchodzi na każdej prostej ;)
Zawieszenie i tak mam w planach, około 20-30mm niższe, tarcze przód na 100% bo już im się należy.
Jeśli chodzi mi o pozostały montaz całego silnika, to ktoś z was co faktycznie robił swap miał jakies problemy takiego typu ze silnik nie chciał wejść albo miał jakies inne mocowania i coś trzeba było kombinować ? :) z czym są jednak najwieksze problemy przy takim swapie ?
 
 
mmbu 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 327
Skąd: WF
Wysłany: 26 Lut 2014, 12:01   

MisiekT napisał/a:
nie wiem co ma do tematu rzekoma "boskość" MK7? :fox:

mmbu napisał/a:
ale jeździsz na sprężynach do 1,25-1,6 , a piszesz, że tak się nie robi

jeżeli producent przewiduje inne sprężyny do 1.25 i 1.6, to kupuje się odpowiednie... jeżeli masz 1 model i maja homologacje na wszystkie silniki, to nic w tym zlego nie ma... rozumiesz roznice?

PS. a 50kg roznicy w masie na przedniej osi to akurat sporo...

tak czy inaczej - ja swoje powiedziałem już wcześniej - sprzedać i kupic zdrowe ST


No nie rozumiem kogoś , kto wypuścił focusa ze szpachli, a krytykuje sprężyny od słabszej wersji. 50kg . to nie na przednią oś.

Mam durateca 1,8 w garażu i 2,0 pod maską. Jeżeli jestem w stanie go sam podnieść, to musisz mi wierzyć, że różnica w wagach jest niewielka. Jak nie to zapraszam z wagą i zważymy moje 1,8 i Parzycha 1,25.

Co do samego swapa, to silnik masz P&P. Najprawdopodobniej jak zostawisz swoje koło zamachowe, to skrzynie będziesz mógł zostawić swoją. A najwięcej zabawy będzie z instalacją. Dlatego najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest zakup mondeo anglika. Masz wtedy silnik, który możesz sprawdzić w samochodzie, masz wszystkie elementy niezbędne do odpalenia w nowej budzie i masz silnik, który maił trochę lżejsze życie niż w fiescie ST, która 90% przejechała z gazem w podłodze i "po odcinkach".
_________________
jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze

Umiesz liczyć? Licz na siebie...

Moje Allegro
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 26 Lut 2014, 14:54   

Niestety nie jestem na biezaco w MK6 i 7 jednak poddal bym Ci do rozwazenia jeszcze jedna opcje.
W fiescie mk5 silnik z pumy jest wymienny jesli chodzi o mocowania z silnikiem 1,25. Do skrzyni tez pasuje. Silnik ma 125 koni i jest tani jak barszcz.
Pomysl czy nie wystarczy Ci 125 koni, zawieszenia nie bedziesz raczej musial zmieniac tylko dobre hamulce kupic.
A chlopaki obcykani w mk6 i 7 niech potwierdza czy ten silnik wejdzie P&P
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.