Przesunięty przez: szynszyl 22 Mar 2014, 17:18 |
[MK4] Wymiana bębnów na tarcze. |
Autor |
Wiadomość |
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 21 Lut 2014, 21:09 [MK4] Wymiana bębnów na tarcze.
|
|
|
Witam drogich kolegów,czy ktoś na forum próbował założyć heble tarczowe na tył?czytałem na stronce pumy ale tam tylko gadali:0 a jak jest u nas z naszymi fiestkami?:) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Lut 2014, 21:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 21 Lut 2014, 23:44
|
|
|
Jeżeli nie masz minimum 150KM, przerost formy nad treścią i bezsens... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 00:21
|
|
|
Zamiast wsadzać sobie tarcze na tył (co jest absolutnie bez sensu), włóż sobie większe hamulce na przód. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 01:13
|
|
|
przy 1.3 mocniejsze hamulce, nie lepiej zajrzeć do obecnych ? wymienić tarcze przód, wyregulować wyczyścić tył ? |
_________________
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 15:34
|
|
|
TSRules - a niech wsadzi większe jak koniecznie chce dłubać. Nigdy ich nie zagotuje ;] |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 17:18
|
|
|
no najprościej wentylowane z mk4 lub mk3 xr rs, ostatnio był chyba komplet na forum sprzedawany za dwie setki |
_________________
|
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 20:15
|
|
|
ale ten komplecik to były hebelki na przód? musze wzmocnić troche heble bo przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:) |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 20:37
|
|
|
peugeot40619tdi napisał/a: | przymierzam się do zakupu silniczka z pumy i montażu jakiegos niewielkiego turbo:) | Rozumiem że wiesz na co się porywasz i znasz koszty... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 21:42
|
|
|
kup sobie zestaw 258mm z fiesty mk5 sport, lub z mk6 (luki z czegoś tam dopasował). |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 21:43
|
|
|
A w ogóle to co jest w serii w takim silniku? 240 lite czy ma choć wentylowane? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 22:35
|
|
|
Raczej lite... 258 na pewno nie zagotuje ale i 240 w dobrym stanie na wentylu by dało radę |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 22 Lut 2014, 22:50
|
|
|
pewno lite dwunastki x239,5mm mi tam starczają, hamują normalnie, a mocniej przydepnę to auto staje i na pasach sie uwieszę kwestia zadbania (wymiany elastycznych, płynu, czy uszczelek zacisku) myślę że kolega peugeot40619tdi ( w ogóle skąd ten nik ) troche ehm fantazjuje bardziej niż realizuje |
_________________
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 00:17
|
|
|
Mnie leżą zaciski z 240 wentylowanych - jakby Autor chciał przygarnąć, to dorzucę komplet niespecjalnie zużytych EBC Green Stuffów - zeszlifować, dorzucić tarcze i wio |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 21:20
|
|
|
nie fantazjuje kolego tylko poprostu jestem zakochany w tym autku i chcę troche je zmodyfikować:) czyli kupić zaciski z mk6 tak? i do tego tarcze.Zaciski spokojnie będą pasować do zwrotnicy z mk4? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 21:43
|
|
|
peugeot40619tdi napisał/a: | czyli kupić zaciski z mk6 tak |
Jak chcesz wentylowane 260, to musisz szukać zacisków z Escorta RS2000. Jak chcesz wentylowane 240, to masz moje gg/pw.
Obydwa pasują plug & play. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 22:28
|
|
|
Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:) |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 22:28
|
|
|
peugeot40619tdi napisał/a: | Właśnie gadałem z lukim i od mk6 idealnie pasują ale do mk3,ciekawe jak sprawa tyczy się mk4:) |
tak samo |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 22:41
|
|
|
ok czyli wiadomo już co rzeżbić na przód a co z tyłem? z czego najlepiej dobrać tarczo bębny?wogóle da się coś wydumać? |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 22:50
|
|
|
tyłu nie ma sensu ruszać, chyba że chcesz przy każdym hamowaniu blokować tył... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Doberman
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Wiek: 29 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 58 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 23 Lut 2014, 22:57
|
|
|
A jak rozwiążesz problem ręcznego? Kupisz pompę do ręcznego? To już będzie z 300.. Tak jak koledzy mówią, zadbaj o dobrej jakości klocki, szczęki, tarcze. Ewentualnie kup nowe bębny to MOŻE będzie cos lepiej, bo stare po takim czasie się mogły wytrzeć z 1-2 mm kup większy przód, albo wentylowane bo przy większym przodzie może się okazać że jak masz np alufelgi to będziesz musiał je wywalić bo się nie zmieszczą do 258 tarcz jak się nie mylę to musisz mieć minimum 14" fele |
|
|
|
|
|