[MK3] Ford Fiesta 90r. Rally by Fiester213 |
Autor |
Wiadomość |
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 01:16 [MK3] Ford Fiesta 90r. Rally by Fiester213
|
|
|
Marka: Ford
Model: Fiesta ClX
Rok: 90
Silnik:1.4 75km (skrzynia 4 biegowa)
Szybko na temat auta.
Wymienione:
TYŁ
Tuleje belki
tylnie łożyska
bębny
klocki
cylinderki
linka ręcznego
amory gazowe
niższa sprężyna
PRZÓD
Tuleje wahaczy
sworznie
drążki kierownicze
tuleje staba
łączniki staba
tarcze klocki
regeneracja cylinderków
amory koni sport
WNĘTRZE
Wybebeszone
2 kubły bimarco
pasy 4 punktowe sparco, omp
kierownica momo z odsadzeniem
boki drzwi (materiał "ala" flok)
przedłużenie dźwigi ręcznego
SILNIK
Szału nie ma, 1.4 75 km siedzi, zmieniona
skrzynia na 4 biegową ,z 5. Wypięty LPG (wstyd)
przelotowy wydech zakończony ulterem.
PLANY
Swap, buda do piaskowania malowania na biało, klatka.
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 16 Lut 2014, 15:26, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 13:36
|
|
|
Plany grube, powodzenia w ich realizacji |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 16 Lut 2014, 15:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 14:05
|
|
|
ładny kolorek motorek tez dobry na poczatek |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 14:46
|
|
|
Chciałem z RS silnik przekładać, to gadanie jest, że w jaką ja sie klase pcham.
Nie wiem czy z tego gaźnikowca cokolwiek wyciągnę kubików. ( w każdym razie nie
mam pomysłu żeby porobić go pod fajną moc, a jednocześnie dużo nie wyłożyć
kasy). Taki męczy mnie dylemat chciałem dolot dać ze stożkiem to pod maską jakaś kobyła
z filtrem w kształcie jajka stacjonuję. SWAPA będę robił ze względu na ten mój padacki silnik. |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 15:02
|
|
|
CVH jest fajnym silnikiem wbrew pozorom. Wpierw sprawdź jaki masz gaźnik, tzn. czy masz drugą przepustnicę uchylaną podciśnieniowo czy mechanicznie, zmiana na mechanikę i jest fajniej. Tanio i we własnym zakresie można zrobić przynajmniej zgranie kolektorów z głowicą, a najlepiej zrobić cały porting - wymaga to tylko dużo czasu i chęci . Co do stożka to można na gaźnik zastosować plastik z GM lub VW z monowtrysku i dalej już robie zrobić dolot jak się chce na stożku. Możliwości zawsze jest wiele
P.S. Miałem 1,4 CVH kiedyś i naprawde miło wspominam |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 16 Lut 2014, 15:05
|
|
|
polecam włożyć wałek rozrządu z 1.6cvh, i dobry wydech mu dać |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 15:19
|
|
|
Peedro! Jest to jakiś pomysł Odnośnie gaźnika może to coś wniesie
do sprawy lub nie podaje numer silnika : LJ32343 |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 15:44
|
|
|
jak coś to mam dół z 1,4 CVH w nie najgorszym stanie |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 19:37
|
|
|
Peedro napisał/a: | P.S. Miałem 1,4 CVH kiedyś i naprawde miło wspominam |
Ja też
Tylko na rajdzie zaliczyłem dacha
Fiester213,
Może przekładka na pełny wtrysk? |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 20:33
|
|
|
Bardziej bym coś przy tym gaźniku podumał. Pytań mam natomiast sporo, z CVH w jakiej kwocie się zamknę? Jest jakiś post krok po kroku? Jak by mógł ktoś podesłać był bym wdzięczny. Co i jak jeśli chodzi i o temat wałka jaki? , o czym pamiętać przy wymianie co jeszcze do kupić ( uszczelka, sylikon itp.), kwestia dolotu co to za kolanko z GM? Nie mam nadkoli (obudowa stożka)? Jaki filtr wybrać pod 1.4. Kiedyś w astrze 1.4 miałem stożek to zamiast iść jak szerszeń to mulił ( co prawda grubas był z niego ) , natomiast na serii pięknie sie zbierało. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 20:36
|
|
|
wałek najlepiej nowy, z 1.6cvh (xr2i) koszt ok tysiaca zł, wydech też z xr2i |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 21:09
|
|
|
CVH wał używany ? wydech świeży mam "kwasa" z końcowym wydechem ulter. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 22:50
|
|
|
mówię o wałku rozrządu, najlepiej nowy ponieważ w cvh wałki się wycierają co słychać po klekotaniu silnika, jaka średnica wydechu? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Fiester213
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 28 Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Zawadzkie
|
Wysłany: 17 Lut 2014, 23:25
|
|
|
Wydech 2,5 cala, tak więc dzisiaj po 4 miesiącach przerwy z projektem, zakupiłem olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza ruszam dalej z tematem. . Wykręciłem dzisiaj poczyściłem, wymieniłem czujnik i silniczek krokowy kilka fotek z prac. PS. Czerwone coś hermetyk |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 18 Lut 2014, 13:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|