Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2014, 09:52 |
[MK5] resetuje sie licznik przy zapalaniu |
Autor |
Wiadomość |
grucha44
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Futura
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2014 Posty: 6 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 20:29 [MK5] resetuje sie licznik przy zapalaniu
|
|
|
Witajcie,
Pomózcie, licznik czyli wszyskie skazówki od czasu do czasu wariuja... w trakcie zapalania silnika wszystkie ida na max a nastepnie opadaja przy tym zeruje sie licznik km dziennych.
Czym to jest spowodowane, prosze o pomoc.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 21:04
|
|
|
Podczas włączania trybu serwisowego wszystkie wskaźniki idą do góry - a po jego wyłączeniu dzienny się kasuje. Tryb włącza się wciskając przycisk do kasowania dziennego i włączając zapłon.
Strzelam że masz wciśnięty na siłę przycisk do kasowania dziennego albo coś innego z tymże. |
|
|
|
|
grucha44
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Futura
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 23 Sty 2014 Posty: 6 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 21:43
|
|
|
A, za co odpowiada ten tryb serwisowy... |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 22:27
|
|
|
Albo po prostu napięcie na akumulatorze spada poniżej krytycznego poziomu i następuje reset licznika... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Petroholic
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Radek
Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2014 Posty: 5 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 24 Sty 2014, 23:54
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Albo po prostu napięcie na akumulatorze spada poniżej krytycznego poziomu i następuje reset licznika... |
Pufcio dobrze gada...
podlacz multimetr (dla laikow - miernik) do klem i zmierz napiecie na akumulatorze podczas krecenia rozrusznikiem... jesli spada ponizej 10,5V to cos jest na nic i to przez to masz reset przebiegu... ponizej 9V resetuje tez przewaznie zegarek, a ponizej 6V nawet pamiec radia przerabiam teraz ten sam temat tylko, ze w oplu i u mnie niestety akumulator szlag trafil :( mi spada do 7V i szlag trafia wszystko wlacznie z alarmem i sie uzbraja :(
opcje:
- niedoladowany akumulator (naladowac)
- wadliwy akumulator (wymienic)
- zbyt duzy pobor pradu na rozruszniku (zregenerowac lub wymienic)
- zasniedziale polaczenia pradowe akumulatora (wyczyscic klemy i slupki lub wymienic)
- zasniedziale polaczenia rozrusznika (wyczyscic)
- zasniedziale polaczenie masy na silniku (wyczyscic)
- nadpalone lub odparzone bezpieczniki (wyczyscic lub wymienic)
wiecej grzechow nie pamietam |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.