Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
4 Lis 2014, 09:21
[MK2] MK 2 Fiesta WRC
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:24   

gienek-Maik napisał/a:
oponki 13" rozmiar hmmm? 165/60 pirelki chyba dzisiaj sie im przyjże ;-|
Skrzynia 5 dyfer zaspawany na amen
koło oczywiście wyważone!


przejrzalem temat i zdziwiło mnie pojęcia "dyfer zaspawany na amen"? wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3636
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:32   

Markz napisał/a:
wiem ze sie tak w rwd robi ale w fwd o ile sie orientuje to nie ma kompletnie sensu bo kierownicy sie nie utrzyma


była corsa a turbo 300KM z zaspawanym dyfrem, ale to tylko na ćwiartke chyba koleś używał :P
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 29 Sty 2014, 20:34   

no do jazdy prosto tak, ale skrecac takim autem raczej jest bardzo ciezko :)
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sty 2014, 00:21   

Spokojnie to ma tylko około 50ph więc bez przesady.
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 45
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8072
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 30 Sty 2014, 00:25   

Pyros napisał/a:
50ph
Może czegoś nie wiem, ale chyba "hp" (bo "ph" to ma chyba skóra itp, a nie silnik)... Uwentualnie pisać bardziej z polskiego, "KM"... :devil:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2947
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Sty 2014, 06:38   

Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
gienek-Maik 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 72
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 30 Sty 2014, 09:12   

Peedro napisał/a:
Pyros, jak masz spiecie na 100% to oba kola kreca sie z ta sama predkoscia (o czym pewnie wiesz bo kupowales szpere z tego co pamietam) A jak jedziesz po okregu to kolo wewnetrzne ma duzo mniejsza predkosc od zewnetrznego. Po prostu nie da sie tym skrecac z zaspawanym dyfrem :p

Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać peace , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego. ozor
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2947
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Sty 2014, 14:30   

tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 30 Sty 2014, 14:35   

widze dobre pojęcie wyłapałem :twisted:
 
 
gienek-Maik 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 72
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 30 Sty 2014, 17:12   

Peedro napisał/a:
tu nie ma teoretyzowania - jakbys sie uczyl o mechanizmach roznicowych to bys wiedzial co i jak i jak sie taki mechanizm zachowuje :p

Tu cię zaskoczę bo jestem mechanikiem z wykształcenia :hahaha: Więc nie pisz czy się uczyłem czy nie, bo to podstawa. A co do tematu to na razie zamknięty jeswt już zaspawane i za około dwa tygodnie będzie włożony silnik ze skrzynią i odbędzie się próba i wtedy będę mógł napisać czy wyrywa kierownice czy da się skręcać i inne takie. Na pewno będzie inaczej. Więc nie ma co się więcej rozpisywać na ten temat
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3636
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Sty 2014, 17:19   

No ja jestem mega ciekaw, po podobno zwykła szpera 15% w fwd już jest mocno "inna". A 15% dla aut RWD to przecieżtyle co nic :)
Trzymam kciuki :ok:
 
 
mario3991 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 24
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 322
Skąd: stegna
Wysłany: 30 Sty 2014, 18:34   

gienek-Maik napisał/a:

Na tym polega ten projekt, nie boimy się zmieniać przerabiać peace , jak będzie źle to się zmieni na serie albo pomyślimy o szperze, a jak będzie git to tylko na plus. To autko jest poligonem doświadczalnym, nie ma co teoretyzować tylko trzeba próbować. Ja nie wieże w teksty typu bo kolega kolegi widział słyszał gdzieś kiedyś. Teoretyzując w podobny sposób można dojść do wniosku że nie ma sensu odelżyć budy bo spadnie masa i przyczepność a jednak wszyscy to robią bo jest mniejsza masa do rozpędzania i do wychamowania. Więc odkładamy teoretyzowanie na bok i próbujemy wszystkiego. ozor



Widzę że nie próżnujecie ;p powodzenia w projekcie koniecznie nagraj filmik jak skończycie
_________________
Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2947
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Sty 2014, 19:42   

gienek-Maik, jak nic nikomu nie odmawiam, robicie jak chcecie, tym bardziej że napisałeś, że wrócicie do serii jak co ;) Ja po prostu nie widze tego i też jestem z wykształcenia mechanikiem :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
gienek-Maik 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 72
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 2 Lut 2014, 14:06   

No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie ;)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2947
Skąd: Mystków
Wysłany: 2 Lut 2014, 14:20   

Cytat:
No dobra panowie po głębszych przemyśleniach dyfer zostaje seryjny a z czasem sie moze wykombinuje jakieś mniej hardcorowe rozwiązanie ;)


:ok: dobra decyzja, ale z inną opcją może być ciężki, bo pozostaje oryginalna szpera, która jest trudno dostępna i nie tania... Chyba że wymyślicie coś innego :P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
gienek-Maik 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 72
Skąd: ostrowiec
Wysłany: 23 Lut 2014, 21:04   

Powitać. Dawno nas nie było prace troszke zwolniły tempo ale to nie znaczy że nic sie nie
dzieje;) Powolne składanko
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 24 Lut 2014, 00:22   

sie dzieje :rotfl: do przodu :ok:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2198
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Lut 2014, 15:41   

pod maską tak schludnie, obrotek ze Sierry, czemu ona tak z przodu dziwnie stoi ? to zdjęcia jeszcze bez silnika ?
fajny wydech ..........taki nieskomplikowany :-P
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Fiesta Mk7 - przedszkolowóz - SPRZEDAM
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva V70R, V70, V70XCx2
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2803
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lut 2014, 16:56   

i cały efekt psuje to coś na lewym błotniku
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2424
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2014, 21:57   

Mi się podoba, ma to być przede wszystkim funkcjonalne i spełniać swoją rolę. Ode mnie okejka :ok:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.