Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
30 Mar 2014, 20:52
[MK3] XR2i muli przy przekraczeniu 3000 obrotow
Autor Wiadomość
corsaque 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Mateusz
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2014, 09:20   [MK3] XR2i muli przy przekraczeniu 3000 obrotow

Cześć,

fiesta mk3 xr2i 1.6 '89 (110 KM) muli przy przekraczaniu 3 tys. obrotów.

Objawy i dodatkowe info:
- do 3 tys obrotów rozpędza się ślicznie, przy 3 tys. jakby miała problem z wskoczeniem na wyższe obroty, tak się męczy przez chwilkę
- najczęściej na 3 biegu, na 2 idzie jej lepiej
- czasem sytuacja występuje, a czasem nie
- na zimnym i na ciepłym silniku, przy niskich i wysokich temperaturach
- filtr powietrza wymieniony
- kable wymienione

Co to może być? Jak to rozwiązać?

Pozdrawiam,
Mateusz
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Sty 2014, 12:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 10 Sty 2014, 10:10   

mysle ze bezsensowne bedzie wymienianie wszystkich rzeczy, które mogly by miec wplyw na takie zachowanie - poprostu pojedz do mechanika który przejedzie sie autemi na wlasne oczy oraz sluch zobaczy jak to sie zachowuje podczas jazdy
Profil Facebook
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Sty 2014, 13:57   

mulenie na wysokich obrotach to często była padnięta pompa paliwowa, jeżeli chodzi o usterki "pozaczujnikowe".

Nei wiem, czy TPS nie daje podobnych objawów. U mnie po odpięciu tpsa auto dochodziło do pewnego pułapu obrotów i nie chcialo w ogole dalej przyspieszac.
 
 
corsaque 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Mateusz
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2014, 13:59   

vegetagt napisał/a:
mulenie na wysokich obrotach to często była padnięta pompa paliwowa, jeżeli chodzi o usterki "pozaczujnikowe"


Tak, tylko mi fiecha muli w okolicach 3000-3200, potem idzie normalnie, czyli jak burza :)
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 10 Sty 2014, 15:20   

to jak taki wąski zakres obrotów wchodzi w gre to tym bardziej nie widze mozliwości zdalnej pomocy tobie ,btw. na ori obrotomierzu tak szczegółowo potrafisz okreslic obroty
Profil Facebook
 
 
corsaque 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Mateusz
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2014, 15:23   

liman napisał/a:
to jak taki wąski zakres obrotów wchodzi w gre to tym bardziej nie widze mozliwości zdalnej pomocy tobie ,btw. na ori obrotomierzu tak szczegółowo potrafisz okreslic obroty


Ok, dzięki i tak. Odnosnie obrotów to tak circa about - jak dobija do 3 tys. to się zaczyna coś mulić, jak stzrałka przekroczy 3k to juz jest lepiej troche.
 
 
Tony 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Mikołaj
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Mińsk Maz.
Wysłany: 27 Kwi 2014, 16:50   

@corsaque

udalo Ci sie cos zdzialac z tym problemem?
Ja w mojej XR2i mam identyczny problem, tyle tylko, ze jeszcze dodatkowo czasami gasnie na swiatlach. Co ciekawe, przy rozebraniu dolotu okazalo sie, ze ktos za poprzedniego wlasciciela (samochod od 2 tygodni u mnie) zatkal go szmata. Jedno z logicznych wytlumaczen chyba moze byc takie, ze cos jest nie tak z mieszanka, za malo paliwa, za duzo powietrza.

Czytalem juz wczesniej, ze problem moze byc z cpp. Na razie czekam na wyplate i zbieram info nt tego co to jeszcze moze byc, zanim zaczne kupowac czesci, ktore moga pomoc, wiec wiele nie zdazylem wymienic. Do tej pory sprawdzilem tylko cisnienie na cylindrach i na kazdym - 14. <8> Lambda tez ok, filtr powietrza od razu wymieniony.
Jeszcze co mnie niepokoi, to ze w okolicach uszczelki glowicy cieknie olej. Gdzies to sie juz tez przewinelo, ze winnym moze byc zatkane odpowietrzenie, ale nie do konca orientuje sie jak to jest w CVH rozwiazane, wiec jesli ktos ze starszych forumowiczow moze opowiedziec - bylbym bardzo wdzieczny :)
_________________
Już wcisnąć gaz czy jeszcze poczekać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.