Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Otwarty przez: Puff
3 Sty 2014, 18:49
Lista osób chętnych na kalendarz.
Autor Wiadomość
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 9 Sty 2014, 22:16   

pazurek13 napisał/a:
On (czyt. Pufcio) naprawdę marudzi gorzej niż niektóre kobiety


wieeemy :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2943
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Sty 2014, 23:23   

DemptD napisał/a:
pazurek13 napisał/a:
On (czyt. Pufcio) naprawdę marudzi gorzej niż niektóre kobiety


wieeemy :rotfl:


Too...!? Pufcio nie jest kobietą?! :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5530
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 9 Sty 2014, 23:38   

Peedro napisał/a:
Too...!? Pufcio nie jest kobietą?! :rotfl:

Zastanów się czy chciałbyś wszem i wobec ogłaszać, że na Kielcach kobieta skopała Ci na torze tyłek... i to traktorem :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 45
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8069
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 9 Sty 2014, 23:46   

Pufcio napisał/a:
i to traktorem :D
TURBOtraktorem... gy
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
pazurek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Ewa
Wiek: 26
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 35
Skąd: okolice Rze
Wysłany: 10 Sty 2014, 05:11   

niepotrzebnie wszczęłam dyskusję xD haha :V:
Profil Facebook
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 10 Sty 2014, 07:39   

Dlaczego mój kalendarz jeszcze nie opuścił Rudy Śląskiej ? ;-( Jakaś pani w okienku powinna kopa w d@@@@@pe dostać !!!

Kod:
2014-01-08 18:27    UP Ruda Śląska 6
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1109
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 10 Sty 2014, 10:33   

kalendarz juz na miejscu! :)
haha fiesta demptDa ile jej kuniów przybyło :P :D
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5530
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Sty 2014, 11:36   

pazurek13 napisał/a:
niepotrzebnie wszczęłam dyskusję xD haha :V:

Oj tam, oj tam :P

szczepan522 napisał/a:
Dlaczego mój kalendarz jeszcze nie opuścił Rudy Śląskiej ? ;-( Jakaś pani w okienku powinna kopa w d@@@@@pe dostać !!!

Spokojnie, spokojnie. Opuścił na pewno. To nie kurier, że masz informację o każdej sortowni, wyjeździe i przyjeździe z niej, itd. Jest informacja o "wylocie", jest informacja o dostarczeniu, a "Pani w okienku" jest najmniej winna całej sytuacji (do tego była tak niespotykanie miła, że wręcz będę jej bronił, a co! :P ).
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 10 Sty 2014, 12:18   

Dzięki! Świetna robota! :ok:
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 10 Sty 2014, 13:26   

FiFa, serio? tylko kunie Cię zdziwiły? :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 980
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Sty 2014, 13:52   

Kalendarz doszedł. Dzięki. Szybka wysyłka Komentarz jak najbardziej POZYTYWNY Polecam wszystkim :radocha:
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 10 Sty 2014, 20:45   

Pufcio napisał/a:
będę jej bronił
Ja też zwracam Jej honor !!! Kalendarz otrzymałem wisi już na swoim miejscu :)

p.s. Dziękuję !!!
 
 
modell1 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1298
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 10 Sty 2014, 21:37   

Tuby doszły a zawartość na ścianie :)
_________________
 
 
 
pazurek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Ewa
Wiek: 26
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 35
Skąd: okolice Rze
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:06   

ja również otrzymałam przesyłkę :hihihi: chyba mogę być zadowolona z efektów :)

Pufcio, dzięki za wysyłkę i jeszcze raz za pomoc :P i za adres zwrotny na tubie hahaha :devil:

DemptD, z tymi kuńmi i nie tylko, to i ja miałam rozkminę, jak Pufcio mi dane podawał xD

mam nadzieję, że się wszystkim podoba :) ewentualnie polecam się na przyszłość :hihihi:
Profil Facebook
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5530
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:08   

pazurek13 napisał/a:
i za adres zwrotny na tubie hahaha :devil:

To akurat był wymóg poczty, nie czuj się jakoś wyróżniona :P :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
pazurek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Ewa
Wiek: 26
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 35
Skąd: okolice Rze
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:11   

nie czuję :hihihi: mogę za to wysłać niespodziankę, o której raz była mowa :V: haha
Profil Facebook
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5530
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:40   

Aż się boję poprosić o odświeżenie mojej zawodzącej ze starości pamięci :P Może więc podziękuję i grzecznie odmówię :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
pazurek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Ewa
Wiek: 26
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 35
Skąd: okolice Rze
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:45   

to będzie najbezpieczniejsza opcja :hihihi: hahaha :V:

koniec spamu ;)
Profil Facebook
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 10 Sty 2014, 22:49   

mie Pasi :ok: na reszcie Squad sie doczekol :ok:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 48
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Sty 2014, 21:43   

Kalendarze dotarły i prezentują się OK :ok:
Jeszcze raz dzięki :)
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Lista zakwalifikowanych zdjęć
Puff Kalendarz 2014 0 3 Lip 2013, 12:37
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Sprzedam 0 5 Maj 2010, 21:38
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Lista zapisów w Klasie Fiest na YTP 2010
trzeci Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest 22 10 Maj 2010, 22:31
pP
Brak nowych postów Przyklejony: Lista kontaktow
Przepol Frakcja małopolska 19 10 Lip 2016, 10:23
Mały
Brak nowych postów Przyklejony: Lista zapisów na zlot
Bieżąca lista zgłoszeń i wpłat
trzeci II Jesienny Zlot FKP - Sulistrowiczki 2008 89 10 Wrz 2008, 13:02
LAPI


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.