Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
22 Mar 2014, 16:19
[Ogólny] Zetec 1.6 - brak mocy na dużej przepływce
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Mar 2014, 21:57   

to ty tam wydech z 1.1 miałeś???? :hahaha:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Mar 2014, 21:57   

kuba87, mam cały czas, lubie go :P
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Mar 2014, 12:22   

Tak czytam i czytam i wiecie co? Miałem bardzo podobną sytuację u siebie w FIFI 1.6 16v Założyłem do swojego futrzaka stozek i autko troche lepiej wkrecalo sie na obroty ,ale....spalanie podniosło się w h... okolo 12-14/l dobra. Luki dał mi rure i przepływkę o większym przekroju( nie znam sie nie bede pisal czy to od 2.0 czy 8.0 ) bylo super! autko bardzo ładnie wkręcało się na obroty. Szedł jak burza ;) całkiem inne prowadzenie auta ,inne moce ( było to naprawde czuc) ,ale nie za bardzo trzymał obroty tzn troche skakaly na wolnych .No i najważniejsze spalanie nie spadło.... ;( Trochę się wkurzyłem i co? założyłem wszystko tak jak fabryka zrobiła czyli normalny filtr powietrza i całą reszte. Efekt? Spalanie zmalało do około 7-8 po mieście :jupi: silnik chodzi równo nic nie faluje(obroty) ,ale...no właśnie to ale przy około 6000 obrotów zaczyna się dusić no czy jakos takos po prostu cos go zamula juz. I co?. Pewnie tak juz maja te silniki ze jak fabryka zrobila tak ma byc.
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 4 Mar 2014, 15:19   

Ja generalnie już jestem zadowolony z płynności i powtarzalności przyspieszenia. Na wolnych też przeważnie nie ma problemu, czasami się bujną obroty, ale na seryjnych gratach było podobnie.

[ Dodano: Pon Kwi 07, 2014 04:11 ]
melduje, że po zrobieniu paru tras nie zauważyłem jakiegoś rażącego wzrostu spalania.
Do tego wydaje mi się, że łatwiej teraz utrzymywać prędkości dróg ekspresowych mając pasażerów w aucie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 04:43
mariusz131
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] FOTA - oferta promocyjna na wybrane części do Ford
trzeci Przed zakupem 0 19 Cze 2012, 20:55
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.