Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Parzych
9 Lis 2013, 23:46
[MK3] Spala benzynę przy jeździe na LPG
Autor Wiadomość
KaziooWielki 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Andrychów
Wysłany: 9 Lis 2013, 17:20   [MK3] Spala benzynę przy jeździe na LPG

Witam wszystkich.
Mam dość nietypowy problem. Moja FoFi spala ogromne ilości benzyny przy jeździe na LPG. Wiem że to niedorzeczne ale jeżdżę non stop na gazie (tylko odpalam na benzynie) a ostatnio benzyny schodzi mi nawet 10l w pół miesiąca, gdzie normalnie starcza mi to na 3 miechy.
Więc odkręciłem filtr powietrza, odpaliłem, przegazowałem by przełączyć na gaz i ku mojemu zdziwieniu Fiesta ciągle pompowała benzynę przez (nie wiem jak się to fachowo nazywa, ale takie małe dwie dziurki przez które moim zdaniem powinna wlatywać benzyna tylko do rozruchu silnika).

Jakieś pomysły co może powodować takie anomalia?

Dzięki!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lis 2013, 17:39   

A masz wtrysk gaźnik, LPG sekwencja ? Nie podałeś żadnych danych, nawet fotki komory silnika.
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 9 Lis 2013, 23:46   

KaziooWielki napisał/a:
ostatnio benzyny schodzi mi nawet 10l w pół miesiąca, gdzie normalnie starcza mi to na 3 miechy.
Niezła jednostka miary... :9: Temat przenoszę do LPG, tam gdzie sam powinieneś go założyć Kazioo...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
KaziooWielki 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Andrychów
Wysłany: 10 Lis 2013, 07:35   

No więc mam mono-wtrysk. LPG drugiej generacji.
Nie wiem czy przypadkiem problemem nie będzie tutaj wysokie ciśnienie w baku paliwa. Zawsze jak odkręcam korek paliwa to mam spore 'syknięcie' wylatujących oparów.

Może pompka ma po prostu problem z przelewaniem benzyny przez wtrysk z powrotem do baku przez to nadciśnienie, przez co paliwo w reduktorze ciśnienia paliwa zamiast przelać się do baku rośnie i przelewa się się przez te dwie dziurki?
Ma to sens?

Problem z tym zalewaniem silnika benzyną mam nie tylko na LPG ale i normalnie jak auto chodzi na benzynie.
 
 
KaziooWielki 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Andrychów
Wysłany: 10 Lis 2013, 09:33   

Załączam fotki. Na drugim zdjęciu widać owe dziurki przez które moja FoFi dostaje potężne dawki paliwa non-stop.

 
 
KaziooWielki 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Andrychów
Wysłany: 11 Lis 2013, 10:17   

Właśnie doznałem olśnienia.

Nie jest tak że przez te otworki w ogóle nie powinno płynąć paliwo???
Przecież te otworki łączą się z reduktorem ciśnienia paliwa za membraną, wiec skąd mi się tam wydostaje paliwo...
Wniosek membrana ciśnienia paliwa jest już zużyta i przepuszcza paliwo :)

Touchdown!!!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Lis 2013, 12:44   

Aha.
Czyli tak.
Pompa musi chodzić non stop. Czy chodzi na gazie czy na benzynie. Paliwo musi dopływać do monowtrysku i z niego wracać. Jeśli jeździsz na gazie, centralka od gazu odcina zasilanie wtryskiwacza. Jeśli jest to system bez regulacji lambda to odcina go przekaźnik pod maską. Jeśli jest to jakiś system lambda np bingo to odcina go centralka gazu. Jeśli przepływa paliwo tymi dziurkami które pokazałeś na zdjęciach to oznacza że uszkodził się regulator ciśnienia paliwa we wtrysku. Wymienia się 1 membranę. Dostępna jest np w firmie etermot (to powinno pasować)
http://www.eter-mot.com/d...3504&pro=271489
 
 
 
KaziooWielki 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 5
Skąd: Andrychów
Wysłany: 11 Lis 2013, 21:11   

Dokładnie na to choruje moja FoFi.

Dzięki za link! To jest ta membrana której szukam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.