Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Instalacja LPG do 1.3 69KM
Autor Wiadomość
MarcusXL 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/69KM
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 29 Paź 2013, 09:47   [MK6] Instalacja LPG do 1.3 69KM

Zastanawiam się nad instalacją gazu do mojej fiesty, oczywiście sporo już czytałem, liczyłem kalkulatorami opłacalność.

Teraz tylko została kwestia wybrania dobrej instalacji.

Ktoś z podobnym silnikiem ma doświadczenie w jakiejś instalacji ? Słyszeliście o jakiś problemach ?
_________________
Szukam fiesty mk7 w dobrym stanie za rozsądną cenę z okolic Bielska-Białej -> proszę o kontakt
 
 
henio82 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 25
Skąd: Koło
Wysłany: 7 Lis 2013, 18:05   

Mogę Ci podać jak to wygląda u mnie. Fiesta 2003, 1.25, 75KM
Prowadzę od momentu instalacji, tj od czerwca 2011 dokładny rejestr strat i zysków związanych z gazem.
A więc...do obliczeń przyjąłem, że spalanie mojej fiesty wynosi 6l/100km - jest to średnia z roku (kupiłem ją w czerwcu 2010) więc powinna być dość realna.
Zyski to różnica w cenie gazu przy przejechaniu danej ilości km. Cenę gazu i benzyny przyjmuję zawsze z danej stacji w dniu tankowania. I to są jedyne zyski. Od tego trzeba odjąć benzynę którą musisz zawsze mieć w zbiorniku, najgorzej zimą bo większą cześć zysków potrafi zeżreć, szczególnie jak masz krótkie trasy. Dodatkowo od tego musisz odjąć świece, przewody (bo na gazie musisz wymieniać częściej), wymianę filtrów raz na 20kkm, droższy przegląd, no i ewentualne awarie instalacji gazowej, która jak już się spierd....... to kosztuje. Instalacja kosztowała mnie 3100, dali 100 rabatu ale odrazu powiedzieli żeby wymienić świece bo gaz, więc swoje zarobili no i dodatkowy wydatek który na benzynie by się nie wydarzył. A więc po przejechaniu ponad 43000 km, mój sumaryczny zysk/oszczędność na gazie wyniósł 1150 PLN i jak dla mnie jest to gów....nie zysk.....biorąc pod uwagę dynamikę jazdy, częstsze tankowania, no i ewentualne naprawy które pewnie się pojawią, bo to już ponad 3 lata i dawno po gwarancji, a chyba się pojawią bo już mi zaczął strzelać na gazie a więc pewnie w pierwszej kolejności przewody i świece do wymiany.
Przy samochodach o większej pojemności, pewnie to się bardziej opłaca ale dla takich, to tak jak widać. Tymbardziej, że Ty masz silnik 1.3 69KM, więc i spadek mocy będzie bardziej odczuwalny i może być większy wzrost spalania. No i instalacja nie tańsza niż za 3 koła. Tak więc dobrze się zastanów! Pozdrawiam.
_________________
henio
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2187
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Lis 2013, 20:43   

instalacja do 1.3 i to mówię o sekwencji nie powinna kosztować z montażem więcej jak dwa tysiące a według mnie powinna być nawet znacznie tańsza. Silnik o takiej mocy nie potrzebuje wymagających wtrysków ani wydajnego parownika więc części są znacznie tańsze.
Co do sensu to będzie on tylko wtedy jak tak jak Henio mówi nie będzie się przy tym spalać za dużo benzyny. Trzeba ustawić tak żeby się auto nagrzewało ale bez przesady temp. można ustawić dość niską kiedy się ma przełączyć na gaz, parownikowi to mocno nie zaszkodzi a za kilka lat i tak będzie się nadawał do wymiany. Z tymi kosztami przeglądu, świec i kabli to bez przesady.......raptem 80zł więcej raz na rok za przegląd i raz na parenaście tysięcy świece(po ile są po 8zł NGK ?) i jakieś kable sensowne.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Fiesta Mk7 - przedszkolowóz - się klepie
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva s60d5,V70R,V70XC
toyoty .... i jeszcze jakieś sierry
 
 
henio82 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 25
Skąd: Koło
Wysłany: 7 Lis 2013, 22:05   

Oczywiście i taka opinia jest mile widziana. Wedle uznania.
Zaznaczę tylko, że cyfry które podałem nie są wyssane z palca ale z rzetelnych obliczeń prowadzonych od ponad 3 lat.
Decyzja i tak należy do Marcusa.
_________________
henio
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 8 Lis 2013, 07:54   

Henio, po pierwsze primo tak jak pisze VAN za sekwencje do tej wielkosci silnika nie powinienes zaplacic wiecej jak ok 2200zl wiec srogo przeplaciles. Piszesz o utracie dynamiki i mocy wiec nie tylko przeplaciles ale i zalozyles instalacje u partacza bo na dobrej sekwencji tokowych nie jestes w stanie odczuc :)
Po trzecie filtry do gazu to koszt ok 30zl czyli tyle ile zaoszczedzasz na jedym tankowaniu.
Po czwarte temat swiec i kabli mozna miedzy bajki wlozyc - mowie z doswiadczenia, moje auto ma 220tys km z czego 130tys na gazie i kable byly zmieniane raz (słownie RAZ). Ojca auto ma 130tys przebiegu z czego 30 na gazie na fabrycznych kablach, itd itd. Robiac ok 20tys rocznie gaz to swietna inwestycja.
Dodatkowo piszesz o oszczednosci jedynie 1100zl.
Policzmy na szybko;
43000km na benzynie za 5,50 przy spalaniu 6l to koszt ok 13600zl
43000km na gazie za 2,50 przy spalaniu 7L (zawsze licze litr wiecej) to koszt ok 7500
Roznica wynosi 6100zl odejmujac Twoja przeplacona instalacje za 3000 wychodzi ze wydales 2000 na dodatkowe rzeczy nie zwiazane z normalna oblsuga samochodu (czyli tylko dodatkowe filtry, troche benzyny od czasu do czasu i 50zl drozszy przeglad).
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
henio82 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 25
Skąd: Koło
Wysłany: 8 Lis 2013, 21:22   

Wydałem dokładnie 1787,62 PLN przez te 3 lata na benzynę. Więc nie trochę ale jednak sporo jak dla mnie.
To co podałem, to dokładne cyfry zapisywane przeze mnie przez ponad trzy lata, nic więcej.
Z gazem, może fakt przepłaciłem, ale jak do tej pory sama instalacja działa.
Te dodatkowe wymiany przewodów i świec, no musiałem jak chciałem jeździć na gazie - na benzynie jeździł dobrze, a na gazie szarpał.
_________________
henio
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3554
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Lis 2013, 23:39   

Qzyn napisał/a:
Po czwarte temat swiec i kabli mozna miedzy bajki wlozyc - mowie z doswiadczenia


A to nie zależy od tego, jakie świece kupujesz i jaka jakość się trafi?
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Lis 2013, 12:43   

Wiesz, ja raczej nie kupuje rzeczy zeby jakosc musiala sie "trafic", wole ja sam wybierac ;)

Marcin 1790zl przez 3 lata na benzyne to ok 50zl miesiecznie - bardzo duzo. Albo jezdzisz tylko krotkie dystanse i masz ustawiona wysoka temperature przelaczania na gaz albo cos jest nie teges. Ja jezdzac dluzsze dystane wydaje 50zl miesiecznie na paliwo tylko w zimie i to w samochodzie ktory ogolnie spala 12l/100
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3554
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Lis 2013, 13:52   

Qzyn, tak sie pytam, bo kumplowi do lpg costam mechanik polecał i w sumie w roku to z dwa razy wymieniał te świece :P
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Lis 2013, 10:45   

Ja kupuje NGK lub Denso porzadne, dedykowane do danego samochodu po prostu i nie mam zadnych problemow.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2187
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lis 2013, 16:59   

NGK najlepiej współpracują ze starszymi silnikami i gazem, Denso też dobra świeca do gazu
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Fiesta Mk7 - przedszkolowóz - się klepie
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva s60d5,V70R,V70XC
toyoty .... i jeszcze jakieś sierry
 
 
MarcusXL 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/69KM
Wiek: 35
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19 Mar 2014, 16:19   

Odświeżam temat, nie kupiłem instalacji, ale dostanę na nią pieniądze z dotacji :)

W dotacji podałem, że kwota instalacji wyniesie 3200 zł brutto i teraz do Was pytanie, co mam w tej cenie wybrać, w moim rejonie jest przynajmniej 4 gazowników każdy mówi co innego i oferuje inne produkty.

Przypominam: fiesta 2007 mk6, 69KM 1.3
_________________
Szukam fiesty mk7 w dobrym stanie za rozsądną cenę z okolic Bielska-Białej -> proszę o kontakt
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 19 Mar 2014, 16:32   

Kazdy oferuje co innego bo pewnie kazdy ma na cos innego lepsza cene i wiecej zarobi albo bardziej lubi montowac. Nie ma jednozncznej odpowiedzi co wybrac. Jest wiele dobrych instalacji. Jednak z wlasnego doswiadczenia zaproponuje CI zebys przemyslal zakup instalacji opartej na Komputerze STAG. To dobry produkt, tanszy od BRC czy Prins a dodatkowym plusem ze prawie kazdy gazownik zna i moze obsluzyc.
Co do reduktorow nie jestem ekspertem niestety, z pewniakow mozna wymienic BRC, Zavoli Zeta, KME. Wtryski Najlepiej Hana, chyba ze wolisz tansze produkty to nie wiem czy jest wielka roznica miedzy reg Fastami, Valtekami itd.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 967
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Mar 2014, 17:26   

Mialem 3 auta na gaz i twierdzę ,że na gaz to jest zapalniczka i kuchenka. FAKT oszczędności są duże ,ALE tylko tak jak ja jeździlem na dalekie trasy i pod warunkiem ,że jest dobra instalacja ,w miarę z małym przebiegiem silnik i często tak jak tutaj koledzy piszą wymienia sie filtry, kable ,świece. Wtedy to ma sens. Częste awarie? no cóż jak masz pecha to i na benzynie ci sie popsuje. Gaz jest bardziej "suchy" i wszystko w środku bardziej się zużywa. Świece tak jak pisze Van NGK były najlepsze.Mogą ci falować obroty na jałowym, może dziać się dużo innych rzeczy ,a może być tak ,że przejedziesz szczęśliwie 200000 i nie będzie się dzialo nic. Ja najwięcej zrobiłem autem na gazie 250tyś km. wymieniałem reduktor ,węże, potem 3 razy zestaw naprawczy reduktora i.t.d ale i tak zostało trochę kasy w kieszeni a nerwy przy tym jak zaczęły mi falować obroty i musialem trzymać nogę na gazie na światłach żeby mi auto nie zgasło...to już historia ;)
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 19 Mar 2014, 21:39   

Yoyo a ile z twoich instalacji byla sekwencja na dobrych podzespolach? Bo obecnie tylko o takich instalacjach juz mowimy i przytaczanie czegokolwiek starszego jest bezsensowne, tak jak bajki o wymianie kabli z powodu gazu itd... jedyny dodatkowy koszt to filtry za 50zl raz na 10tys
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 19 Mar 2014, 21:39   

Yoyo a ile z twoich instalacji byla sekwencja na dobrych podzespolach? Bo obecnie tylko o takich instalacjach juz mowimy i przytaczanie czegokolwiek starszego jest bezsensowne, tak jak bajki o wymianie kabli z powodu gazu itd... jedyny dodatkowy koszt to filtry za 50zl raz na 10tys
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 45
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 967
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Mar 2014, 21:59   

Qzyn, Dobra ,dobra juz nie krzycz na mnie i nie bij ,ja tylko wyraziłem swoją opinie ,jeżeli nie wolno to bardzo przepraszam.Zgadza się te auta nie były na sekwencji ,ale miałem firmówke (fiat palio weekend) na sekwencji i też ciągle coś sie dziwnego robiło z gazem (przeglądy regularnie jak w zegarku) . To obroty spadały, spalanie raz było małe raz duże , to coś tam innego ....a gaz był zakładany oryginalnie we Fiacie (teraz powiesz ,że fiat ze rozne podzespoły...o.k. a tak serio to czym się różnią te podzespoły?? naklejką? ) Sąsiad ma nowego opla i też ma założoną sekwencje i też narzeka . Są ludzie ,którzy mają o.k gaz ,ale dużo jest osób ,które marudzą ,że coś tam ,coś tam. Gaz to gaz i sorry ,ale nikt mnie nie przekona do gazu po moich doświadczeniach. Oszczędności finansowe są to FAKT!.
_________________
Jest MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Jest MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
Founder 


Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: Adam
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 17
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19 Mar 2014, 22:19   

Witam,
co prawda w Fiescie nie mam gazu, ale w drugim aucie mam i jestem bardzo zadowolony :)
Jeżeli miałbym podsumować moje 35tkm na gazie to tak:
1. dokładnie policzyłem czy dla mojego samochodu/modelu eksploatacji taka inwestycja będzie opłacalna, polecam http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html z moich obliczeń wyszło, że instalacja (2900zł) zwróciła się po 18tkm. Więc na "remont głowicy" już na oszczędzałem :P
2. jestem przekonany, że bardzo ważne są dobre podzespoły, a kumaty monter jest jeszcze ważniejszy. Na temat monterów w danej okolicy można poczytać tutaj: http://lpg-forum.pl/ogolne.html i pamiętajcie że na gazie oszczędza się po założeniu instalacji,
3. co do dodatkowych kosztów to przeglądy gwarancyjne (co 10tkm) kosztują 100zł, świece wymieniam jak dla benzyny (co ~15tkm - 55zł denso) i to tyle. Kabli WN nie mam - cewki na świecach.
Gwarancję mam na 100tkm więc w serwisie zostawię ponad tysiaka, ale jak się coś zepsuje to nie ja będę płacił (obym nie musiał o tym przekonywać ;) ).
Naczytałem się, że Toyoty nie lubą gazu a jak dotąd jest bezawaryjnie.
Co do dynamiki to jeżeli nawet jakaś różnica w mocy występuje, to jest na tyle mała, że podczas codziennej/normalnej eksploatacji nie jest odczuwalna.

A co do Fiesty to nadal kalkuluję czy mi się gaz będzie opłacać.

Pozdrawiam ;)
Adam
_________________
1.4L Duratec 16V EFI DOHC 59kW 80KM Viva X
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3554
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Mar 2014, 22:23   

Founder napisał/a:
2. jestem przekonany, że bardzo ważne są dobre podzespoły, a kumaty monter jest jeszcze ważniejszy. Na temat monterów w danej okolicy można poczytać tutaj: http://lpg-forum.pl/ogolne.html i pamiętajcie że na gazie oszczędza się po założeniu instalacji,


Ba!! U mnie panowie gazownicy nie ogarnęli 1 generacji w dełu tiko :-) A prościej się już chyba nie da, co nie? ;)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 20 Mar 2014, 07:35   

yoyo72 napisał/a:
Qzyn, Dobra ,dobra juz nie krzycz na mnie i nie bij ,ja tylko wyraziłem swoją opinie ,jeżeli nie wolno to bardzo przepraszam.

Yoyo wolno, oczywiscie ale uwazam ze w momencie gdy chlopak pyta co wybrac w obecnych czasach ze tak powiem to przytaczanie zlych doswiadczen prehistorycznych instalacji to robienie metliku w glowie po prostu. Pozatym obecnie mowie z cala stanowczoscia - poprzednie generacje LPG nie wazne jakiej firmy NIE BYLY dobre - dawaly oszczednosci, jezdzily ale odobre nie byly.
Co do firmowych gazow i problemow z wolnymi obrotami nie wypowiadam sie bo nie wiem czym byly spowodowane, czy wystepowaly tylko na gazie itd itd itd. Nie bede wiec tutaj prowadzil akademickiej dyskusji.
Najwazniejsze zeby nie probowac na sile oszczedzac na gazie a) w momencie wyboru instalacji b) w momencie jej strojenia. Auto zeby nie cierpial silnik powinno spalac ok 10-15% wiecej lpg niz paliwa.
Jako ze nie jestem gazownikiem to nie znam zbyt wielu instalacji ale u kolegi w nowce skodzie octavii na przyklad podejrzalem ze fabrycznie montowana instalacja LPG sklada sie z wtryskow Valteka za 60zl. Reszty nie zobaczyem ale sam ten fakt juz mi mowi ze te instalacje na pewno nie sa na markowych podzespolach - sa montowane aby zachecic ludzi do kupna auta i tyle.

Founder, jesli masz porzadnie zalozona instalacje i nie masz ustawionej dla dodatkowego sztucznego oszczedzania zbyt ubogiej mieszanki to ine musisz zbierac na remont glowicy - to bzdura. Jedynie mozesz dodatkowo podregulowac luzy zaworowe.
Moje doswiadczenia sa glownie zwiazane z instalacjami STAG bo mam do nich oprogramowanie i nauczylem sie sam je serwisowac a do tego mam tylko dobre doswiadczenia.
Pierwsza: Subaru impreza 2.0 125 koni, instalacja STAG 300 zalozona przy ok 100 tys przebiegu. Obecnie mam 230tys. Problemy z silnikiem zero - obecnie mam do wymiany sonde lambda - ciezko mi powiedziec czy zniszczyl ja gaz czy przebieg 230tys.
Wydati w instalacji, po 50tys zmienione wtryski z Valteka (tak wtedy sie woogle nie znalem i dalem je sobie zamontowac) na Hana - 400zl. W samochodzie oprocz regulacji zaworow co 40tys nie robie nic nadzwyczajnego w zwiazku z istneiniem instalacji.
Druga nstalacja byla w mojej mk1 rs1800, podobna do tej w subaru - problemow Zero ale nie jezdzilem dlugo.
Kolejna Subaru Taty, zalozona instalka Bigas (nie mogl byc STAG bo auto jest zarejestrowane w niemczech i Bigas ma tylko homologacje dl atego modelu). Zalozona przy ok 90tys, obecnie 140 problemow zero, w trakcie uzytkowania do wymiany byl jeden wtrysk (niestety tez musialy byc Bigas), wydatek ok 60zl.
Ostatnia jaka znam zalozylem sam w Civicu mojej dziewczyny - STAG4 + reduktor KME + wtryski RegFast (kupilem jako komplet w razie problemow zmienie na Hany). Od zalozenia przy przebiegu 220tys zero problemow. Raz zalozona i wystrojona dziala idealnie.
Zeby byc sprawiedliwym w Hondzie mam objaw podobny tdo tego o jakim pisze Yoyo - czasami po wcisnieciu sprzegla obroty najpierw spadna za nisko a potem sie wyrownuja. Ale tu przyczyna nei jest gaz a brudna przepustnica - objaw byl i jest obecnie zarowno na benzynie i gazie.
W ogole czesto jest tak ze jakies usterki sa spowodowane ogolnie mechanika silnika a ludzie jezdzac jakis czas na gazie przypisuja je instalacji LPG nie sprawdzajac nawet prawdziwej przyczyny.
To tyle ode mnie.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 24 10 Wrz 2016, 12:03
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.