| Przesunięty przez: szynszyl 30 Mar 2014,  12:16
 | [MK6] Przewody wspomagania kierownicy. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | speaker200888   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 19 Cze 2013
 Posty: 4
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2013,  14:52   [MK6] Przewody wspomagania kierownicy. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Jestem posiadaczem fiesty mk6. Obecnie samochód stoi u mechanika, który poinformował mnie, że do wymiany jest przewód ciśnieniowy od wspomagania kierownicy. Nie chciałem wyjść na nie doinformowanego w tym temacie, chociaż taki jestem, więc nie pytałem o szczegóły w sumie też nie było o co, w końcu jasno powiedział, przewód ciśnieniowy. Zacząłem przeglądać, allegro w poszukiwaniu owego przewodu, lecz po zgłębieniu tematu dowiedziałem się, że są dwa przewodu, jeden nazywa się właśnie ciśnieniowy, a drugi powrotny/zwrotny. Przeglądając aukcję w żadnej nie na trafiłem na konkretny przewód, gdyż w każdej aukcji temat, opis był ogólny i sformułowany "przewód do wspomagania" bez określonego rodzaju. I tutaj mam pytanie, czy mógłby mi ktoś napisać, który przewód z poniższego zdjęcia jest przewodem ciśnieniowym? Dziękuje i pozdrawiam. 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel_mk3   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4i/75KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Wrz 2012
 Posty: 341
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2013,  15:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chodzi o to że jeden jest ciśnieniowy bo jest zasilający a drugi to powrót który też jest ciśnieniowy   |  
				| _________________ 
   
 Auto-Elektryka Zielona Góra
 
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | speaker200888   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 19 Cze 2013
 Posty: 4
 Skąd: Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2013,  15:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak wiem, że oba są ciśnieniowe, ale tak już to niby się przyjęło w potocznym języku, że jeden jest nazywany ciśnieniowym, a drugi powrotnym. Wiem, że do wymiany jest ten zaznaczony na poniższym zdjęciu 
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel_mk3   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4i/75KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Wrz 2012
 Posty: 341
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2013,  17:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | a po co wymieniać nie taniej naprawić? koszt ok 50zl ( wiem bo sam naprawiam) |  
				| _________________ 
   
 Auto-Elektryka Zielona Góra
 
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel_mk3   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.4i/75KM
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Wrz 2012
 Posty: 341
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2013,  17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do zdjęć to nr2 (tak obstawiam bo ma długie odejście rurką mijające kolektor. |  
				| _________________ 
   
 Auto-Elektryka Zielona Góra
 
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Transporteur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Damian
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Paź 2013
 Posty: 58
 Skąd: Cz-Dz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Paź 2013,  08:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Również polecam naprawę - wyjdzie zdecydowanie taniej. No i odpada problem z dopasowaniem przewodu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.