Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
5 Kwi 2014, 21:13
[MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 8 Paź 2013, 22:02   [MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty

Witam. Zeswapowalem 1.3 monowtrysk na 1.6 cvh. Problemem jest to, iz silnik nie wchodzi ladnie na obroty, np przy wcisnieciu gazu do dechy kilka razy sie zdławi i potem ciagnie jak szalony. Nie zmienialem pompy paliwa ale po tym jak jezdzi na wysokich obrotach to wnioskuje ze daje rade, raczej mial by problemy na wysokich obrotach. Czy ktos ma jakis pomysl? Mam tez jeden typ, podcisnienia i odma. czy mogl by ktos wstawic zdjecia jak to ma byc podlaczone w cvh? Pozdrawiam Rafał
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Paź 2013, 23:06   

gilong, a wiesz, czy na wysokich obrotach twoj silnik idzie tak jak sprawne cvh? Bo może też idzie gorzej. Coś mi się obiło, że mk3 przy 1.1/1.3 miały 1barowe pompy. Dopiero od mk3,5 były 3barowe. Jak masz możliwość to zmierz ciśnienie na listwie paliwa i jego skoki przy depnięciu.
Do tego sprawdziłbym jeszcze CPP i wiązke pomiędzy tym czujnikiem a kompem.
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Paź 2013, 00:17   

Ja bym obstawiał jednak pompę :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Paź 2013, 05:46   

a ja CPP pompe to dopiero czujesz na wysokich obrotach
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 9 Paź 2013, 11:30   

Pompa wydaje sie ok, zmierze jak bede mial czym , narazie sprawdze cpp. Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow?
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 9 Paź 2013, 14:17   

gilong napisał/a:
Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow
http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=22811
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 9 Paź 2013, 14:57   

Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Paź 2013, 07:52   

gilong napisał/a:
Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam

nie to jest czujnik polożenia wału to o czym mówisz a czujnik temp jest w kolektorze ssacym biały
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 10 Paź 2013, 11:30   

Jesli cpp albo czujnik temp byl by uszkodzony, to po odlaczeniu go nie powinno byc roznicy w pracy silnika tak? A moze to byc wina nieszczelnosci w dolocie? moge np psikac czyms palnym, np sprayem i jesli obroty wzrosna to jest nieszczelnosc?
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 13 Paź 2013, 20:19   

Witam. Po wypieciu wtyczki z czujnika temp powietrza z kolektora, silnik dziala jak nalezy. czy to oznacza ze to jego wina?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.