Przesunięty przez: szynszyl 5 Kwi 2014, 21:13 |
[MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 8 Paź 2013, 22:02 [MK3] CVH XR2 Ciezko wchodzi na obroty
|
|
|
Witam. Zeswapowalem 1.3 monowtrysk na 1.6 cvh. Problemem jest to, iz silnik nie wchodzi ladnie na obroty, np przy wcisnieciu gazu do dechy kilka razy sie zdławi i potem ciagnie jak szalony. Nie zmienialem pompy paliwa ale po tym jak jezdzi na wysokich obrotach to wnioskuje ze daje rade, raczej mial by problemy na wysokich obrotach. Czy ktos ma jakis pomysl? Mam tez jeden typ, podcisnienia i odma. czy mogl by ktos wstawic zdjecia jak to ma byc podlaczone w cvh? Pozdrawiam Rafał |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 8 Paź 2013, 23:06
|
|
|
gilong, a wiesz, czy na wysokich obrotach twoj silnik idzie tak jak sprawne cvh? Bo może też idzie gorzej. Coś mi się obiło, że mk3 przy 1.1/1.3 miały 1barowe pompy. Dopiero od mk3,5 były 3barowe. Jak masz możliwość to zmierz ciśnienie na listwie paliwa i jego skoki przy depnięciu.
Do tego sprawdziłbym jeszcze CPP i wiązke pomiędzy tym czujnikiem a kompem. |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 9 Paź 2013, 00:17
|
|
|
Ja bym obstawiał jednak pompę |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Paź 2013, 05:46
|
|
|
a ja CPP pompe to dopiero czujesz na wysokich obrotach |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 9 Paź 2013, 11:30
|
|
|
Pompa wydaje sie ok, zmierze jak bede mial czym , narazie sprawdze cpp. Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow? |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 9 Paź 2013, 14:17
|
|
|
gilong napisał/a: | Czy CPP ma tez jakies swoje kody bledow | http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=22811 |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 9 Paź 2013, 14:57
|
|
|
Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Paź 2013, 07:52
|
|
|
gilong napisał/a: | Wyczytalem ze moze to byc tez wina czujnika temp silnika. Dzwonilem do sklepu w ktorym sie zaopatruje ale koles ma kilka roznych czujnikow i nie wiem jaki jest odpowiedni. Podal mi kolory czarny, niebieski i czerwony. Czy mowimy o tym czujniku wkreconym w blok silnika, ktory jest podlaczony jedna srubka? Pozdrawiam |
nie to jest czujnik polożenia wału to o czym mówisz a czujnik temp jest w kolektorze ssacym biały |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 10 Paź 2013, 11:30
|
|
|
Jesli cpp albo czujnik temp byl by uszkodzony, to po odlaczeniu go nie powinno byc roznicy w pracy silnika tak? A moze to byc wina nieszczelnosci w dolocie? moge np psikac czyms palnym, np sprayem i jesli obroty wzrosna to jest nieszczelnosc? |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 13 Paź 2013, 20:19
|
|
|
Witam. Po wypieciu wtyczki z czujnika temp powietrza z kolektora, silnik dziala jak nalezy. czy to oznacza ze to jego wina? |
|
|
|
|
|