Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
10 Maj 2014, 12:41
[MK3] Laczenie wiazki kabinowej z wiazka silnika
Autor Wiadomość
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 17 Wrz 2013, 15:27   [MK3] Laczenie wiazki kabinowej z wiazka silnika

Witam. Swapuje z 1.3 na CVH od kolegi bobsona Silnik juz siedzi , mam kilka pytan co do przewodow:) Wiazka silnikowa laczy sie z komorowa, ale silnikowa miala 8 pin a komorawa 12 z czego 9 uzytych. Kupilem na szrocie wtyczke z instalacji komorowej 8 pin, chcialem przelozyc wiec wyciagnolem wszystkie przewody z wtyczki 12 pin, i po powkladaniu wszystkich zostal mi przewod Brazowo-Bialy i dwa Brazowe. Brazowo-Bialy wiem ze to od czujnika temp na deske, ale co z nim zrobic dalej w aucie? I pytanie co do brazowych? Jeden wiem ze od przekaznika pompy paliwa a drugi od czego ? czy mozna jakos zmierzyc co od czego ? pozdrawiam
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 17 Wrz 2013, 15:30   

http://www.fiestaguides.c...conversion.html
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 17 Wrz 2013, 15:51   

luki, Widzialem stronke no ale mam watpliwosci z tym ze jeden jest podpisany jako unknow . nie popatrzalem jak wyciagalem kable ze wtyczki i teraz niewiem ktory brazowy to ktory :/

1 Brown Unknown
3 Brown Fuel Pump Relay
9 Brown/White Temperature Gauge sender

pin 9 narazie pominmy ale co z tymi 2 brazowymi ?
czy biorac pod uwage ten schemat http://www.ak.szczecin.pl...0KM_nie_104.jpg
kabel brazowy musi isc od przekaznika pompy paliwa umieszczonego w skrzynce bezpiecznikow do pinu 22 we wtyczce kompa ?
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 17 Wrz 2013, 18:30   

Oryginalnie w wiązce kabinowej (nie silnikowej) jest kabel idący bezpośrednio z czujnika do komputera i ja mam tak zrobione, porostu pominąłem ten w wiązce silnika.
Jeśli chodzi o te brązowe to najwyżej będzie Ci cały czas pompa chodziła wystarczy wtedy je przełożyć
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Wrz 2013, 21:07   

rozizoluj sobie troche instalację z budy za wtyczką

ten kabel co będzie szedł w stronę serva to od pompy a ten co będzie szedł w stronę zbiorniczka wyrównawczego to masa

pisze o brązowych
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 17 Wrz 2013, 21:41   

obojetnie jak podlaczylem te 2, to po przekreceniu zaplonu pompa paliwa pompuje caly czas. tak ma byc czy nie?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Wrz 2013, 22:18   

nie cały czas, ma nabić i po pstryknięciu przekaźnika ma przestać tak 1-2 sekundy to trwa.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 21 Wrz 2013, 16:43   

Jeszcze jedno pytanko. Silnik juz odpalil i dziala jak nalezy wiec dzieki za pomoc, ale zostaly mi 2 wtyczki. Jedna niebieska (przewody czarno-czerwony i czarny) z wiazki z ktorej wychodzi kabelek czujnika temp brazowo-bialy, oraz taka sama wtyczka czarna z kablami czarno-czerwonym i brazowym. Ktora wtyczka jest to czujnika w termostacie a ktora do wentylatora ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.