Przesunięty przez: szynszyl 11 Maj 2014, 13:14 |
[MK5] wyrobiona sześciokątna główka śruby/wkrętu czujnika AB |
Autor |
Wiadomość |
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 1 Wrz 2013, 17:53 [MK5] wyrobiona sześciokątna główka śruby/wkrętu czujnika AB
|
|
|
witam Rodacy,
małe pytanie, czy macie informację co do charakterystyki śrubki mocującej czujnika abs prz tarczy hamulcowej? Moja się wyrobilła i muszę wymienić, chciałbym kupić nową ze stali nierdzewnej. Interesuje mnie skok gwintu i rozmiar wkrętu, może się da taką kupić w casto?
pozdro Kamil |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 1 Wrz 2013, 23:44
|
|
|
A nie da się jej wyciągnąć i zabrać na wzór lub zmierzyć suwmiarką tego, co trzeba? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 14:49
|
|
|
Pufcio napisał/a: | A nie da się jej wyciągnąć i zabrać na wzór lub zmierzyć suwmiarką tego, co trzeba? |
zapieczony wkręt ze zjechaną główką trudno wykręcić bez jego uszkodzenia jeszcze większego... Podsunąłeś mi pomysł przecież w ostateczności mogę odkręcić wkręt z drugiego czujnika i wziąć go za wzór trzea tylko zanurkować pod autko w wolnej chwili...
update:
Jak ktoś jednak będzie miał info dajcie znać, jak dla mnie temat do zamknięcia, dzięki.
Udało mi się a stary wkręt ląduje na złomie, dobrałem podobny w sklepie |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 14:52
|
|
|
Dobrze, że się udało Jakbyś pamiętał jaka to śruba, to wrzuć informację, może się przydać komu innemu |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Kam'ol
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 44 Dołączył: 06 Gru 2005 Posty: 129 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 18:15
|
|
|
jasne, przy następnej "grzebaninie" co stanie się już niedługo podam numer klucza oczkowego |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 22:43
|
|
|
Jest to standardowa M5 klucz 8 i w żadnym wypadku nie stosuje się w elementach nagrzewających się stali kwasowej, jak zastosujesz to po kilku miesiącach na pewno nie wykręcisz, kwasówka ma podłą właściwość zapiekania się, a dodatkowo jest strasznie miękka nawet ta A4 (najlepsza).
Więc zastosuj standardowa śrubę, ale przed jej wkręceniem zastosuj trochę smaru miedzianego i spokój |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.