Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap na 1.6 16v
Autor Wiadomość
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 31 Sie 2013, 12:47   

ale walki, przepustnica i dolot da rade ;) czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31 Sie 2013, 12:49   

jeżeli chodzi o taką "góre", to pewnie :)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 31 Sie 2013, 18:08   

gilong napisał/a:
ale walki, przepustnica i dolot da rade ;) czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ?


Da się tylko podstawa to seryjne 90ps z 1.6. Wałki, dolot, wydech powinno dać 10 do 15 koni. Wydech powinien być na 2 puszkach przelotwych. To są jednak dodatkowe koszta, rozebranie rozrządu przy wałkach - jeśli nie robisz tego sam to masz extra wydatki.
1.6 mają dużo słabsza głowice niż więksi pojemnością bracia więc nie ma w nich potencjału.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 31 Sie 2013, 18:42   

ok sprawa silnika narazie i tak musi poczekac, czy pompa i serwo moga zostac z mk3 czy p&p podchodzi cos lepszego ? i co to sa za zbiorniczki na lewym kielichu ktore ida od pompy hamulcowej
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Wrz 2013, 00:40   

był na forum wykres 100KM w 1.6 po zmianie jedynie dolotu i wydechu ;)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Wrz 2013, 09:23   

A ja dalej nie rozumie czemu sie nie zainteresowac np ZETECiem SE ktory przy 1.6 w serii ma 103 konie, jest 15 lat mlodszy od cvh, lzejszy chyba tez.
Albo nawet Puma 1.7 ale tu juz zabawa bo mazmienne fazy i ponoc dosc delikatny jest. Ja dlatego z niego zrezygnowalem.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 1 Wrz 2013, 09:42   

Kolega nie chce rzeźby tylko przekładkę p&p, rozmawiamy o mk3.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 2 Wrz 2013, 08:39   

bobson napisał/a:
Kolega nie chce rzeźby tylko przekładkę p&p, rozmawiamy o mk3.

WIec sie na takie cos zdecyduje ;) My tylko podajemy opcje.
A tak szczerze to nie wiedzialem ze jakiekolwiek 1.6 (nawet CVH) wchodzi do budy 1.3 P&P.
Czlowiek uczy sie cale zycie :) )
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 2 Wrz 2013, 09:54   

?? Jak bierze silnik z osprzętem i łapami to co ma nie wejść p&p?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 3 Wrz 2013, 14:47   

Bobson, po prostu nie wiedzialem ze 1.3 i CVH maja takie sam emocowania/poduszki, po prostu nigdy nie mialem fiesty 1.3 :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Wrz 2013, 17:58   

nie mają takich sam mocowan/poduszek, ale jak bierze silnik z mocowaniami i poduszkami, to w budzie ma te same miejsca na nie.
Dopiero zetec ma czwartą łape na podluznicy w mk3.
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 3 Wrz 2013, 20:08   

Dobra koledzy, stanelo na 1.6 CHV od kolegi Bobsona:) kolejne pytanka :) czy filtr weglowy spalin moge wyrzucic z cala instalacja i np poprowadzic wezyk po przewodach wlewu paliwa do gory i u gory jakis filterek ? czy przewody hamulcowe lepiej dorobic w sklepie czy zamowic komplet za 160zl z allegro? moze ktos dorabial i orietuje sie jakie to kwoty? oraz czy sprzeglo podejdzie z 1.3 do cvh?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 3 Wrz 2013, 21:14   

Sprzęgło nie. Przewody hamulcowe sobie kup na metry i pożycz od kogoś zagniatarke do zagniatania końcówek przewodów, tak jest najtaniej.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 16 Wrz 2013, 19:49   

Witam. Swapuje jednak na CVH od kolegi bobsona :) Silnik juz siedzi , mam kilka pytan co do przewodow:) Wiazka silnikowa laczy sie z komorowa, ale silnikowa miala 8 pin a komorawa 12 z czego 9 uzytych. Kupilem na szrocie wtyczke z instalacji komorowej 8 pin, chcialem przelozyc wiec wyciagnolem wszystkie przewody z wtyczki 12 pin, i po powkladaniu wszystkich zostal mi przewod Brazowo-Bialy i dwa Brazowe. Brazowo-Bialy wiem ze to od czujnika temp na deske, ale co z nim zrobic dalej w aucie? I pytanie co do brazowych? Jeden wiem ze od przekaznika pompy paliwa a drugi od czego ? czy mozna jakos zmierzyc co od czego ? pozdrawiam
 
 
gilong 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: ruda sl
Wysłany: 23 Wrz 2013, 11:59   

Kolejne pytanie. Poradzilem sobie z problemami poprzednimi, ale po zamontowaniu serwa hamulca mam luz na pedale miedzy czujnikiem , moge sobie podciagnac pedal luzno do gory. Zaznaczam ze uklad nie jest zalany. Czy miedzy popychaczem a pedalem ma byc jakas tulejka , czy popychacz serwa mozna jakos regulowac na dlugosc? Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.