[MK3] Swap na 1.6 16v |
Autor |
Wiadomość |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 12:47
|
|
|
ale walki, przepustnica i dolot da rade czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 12:49
|
|
|
jeżeli chodzi o taką "góre", to pewnie |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 18:08
|
|
|
gilong napisał/a: | ale walki, przepustnica i dolot da rade czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ? |
Da się tylko podstawa to seryjne 90ps z 1.6. Wałki, dolot, wydech powinno dać 10 do 15 koni. Wydech powinien być na 2 puszkach przelotwych. To są jednak dodatkowe koszta, rozebranie rozrządu przy wałkach - jeśli nie robisz tego sam to masz extra wydatki.
1.6 mają dużo słabsza głowice niż więksi pojemnością bracia więc nie ma w nich potencjału. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 31 Sie 2013, 18:42
|
|
|
ok sprawa silnika narazie i tak musi poczekac, czy pompa i serwo moga zostac z mk3 czy p&p podchodzi cos lepszego ? i co to sa za zbiorniczki na lewym kielichu ktore ida od pompy hamulcowej |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Wrz 2013, 00:40
|
|
|
był na forum wykres 100KM w 1.6 po zmianie jedynie dolotu i wydechu |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 1 Wrz 2013, 09:23
|
|
|
A ja dalej nie rozumie czemu sie nie zainteresowac np ZETECiem SE ktory przy 1.6 w serii ma 103 konie, jest 15 lat mlodszy od cvh, lzejszy chyba tez.
Albo nawet Puma 1.7 ale tu juz zabawa bo mazmienne fazy i ponoc dosc delikatny jest. Ja dlatego z niego zrezygnowalem. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2 Wrz 2013, 08:39
|
|
|
bobson napisał/a: | Kolega nie chce rzeźby tylko przekładkę p&p, rozmawiamy o mk3. |
WIec sie na takie cos zdecyduje My tylko podajemy opcje.
A tak szczerze to nie wiedzialem ze jakiekolwiek 1.6 (nawet CVH) wchodzi do budy 1.3 P&P.
Czlowiek uczy sie cale zycie ) |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 3 Wrz 2013, 14:47
|
|
|
Bobson, po prostu nie wiedzialem ze 1.3 i CVH maja takie sam emocowania/poduszki, po prostu nigdy nie mialem fiesty 1.3 |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 3 Wrz 2013, 17:58
|
|
|
nie mają takich sam mocowan/poduszek, ale jak bierze silnik z mocowaniami i poduszkami, to w budzie ma te same miejsca na nie.
Dopiero zetec ma czwartą łape na podluznicy w mk3. |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 3 Wrz 2013, 20:08
|
|
|
Dobra koledzy, stanelo na 1.6 CHV od kolegi Bobsona:) kolejne pytanka czy filtr weglowy spalin moge wyrzucic z cala instalacja i np poprowadzic wezyk po przewodach wlewu paliwa do gory i u gory jakis filterek ? czy przewody hamulcowe lepiej dorobic w sklepie czy zamowic komplet za 160zl z allegro? moze ktos dorabial i orietuje sie jakie to kwoty? oraz czy sprzeglo podejdzie z 1.3 do cvh? |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Wrz 2013, 21:14
|
|
|
Sprzęgło nie. Przewody hamulcowe sobie kup na metry i pożycz od kogoś zagniatarke do zagniatania końcówek przewodów, tak jest najtaniej. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 16 Wrz 2013, 19:49
|
|
|
Witam. Swapuje jednak na CVH od kolegi bobsona Silnik juz siedzi , mam kilka pytan co do przewodow:) Wiazka silnikowa laczy sie z komorowa, ale silnikowa miala 8 pin a komorawa 12 z czego 9 uzytych. Kupilem na szrocie wtyczke z instalacji komorowej 8 pin, chcialem przelozyc wiec wyciagnolem wszystkie przewody z wtyczki 12 pin, i po powkladaniu wszystkich zostal mi przewod Brazowo-Bialy i dwa Brazowe. Brazowo-Bialy wiem ze to od czujnika temp na deske, ale co z nim zrobic dalej w aucie? I pytanie co do brazowych? Jeden wiem ze od przekaznika pompy paliwa a drugi od czego ? czy mozna jakos zmierzyc co od czego ? pozdrawiam |
|
|
|
|
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 23 Wrz 2013, 11:59
|
|
|
Kolejne pytanie. Poradzilem sobie z problemami poprzednimi, ale po zamontowaniu serwa hamulca mam luz na pedale miedzy czujnikiem , moge sobie podciagnac pedal luzno do gory. Zaznaczam ze uklad nie jest zalany. Czy miedzy popychaczem a pedalem ma byc jakas tulejka , czy popychacz serwa mozna jakos regulowac na dlugosc? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|