Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
24 Mar 2014, 16:34
[MK3] Ford Fiesta MK3 XR2i
Autor Wiadomość
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2945
Skąd: Mystków
Wysłany: 6 Paź 2013, 22:01   

mk3 nie ma żyda :P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3633
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Paź 2013, 22:27   

Dziwne, że coś może pokazywać jeszcze gorzej niż mk2 :D Mi sie raz paliwo skonczylo poza miastem, a wskaznik jeszcze pokazywal :D Innym razem było czerwone pole a zrobiłem jeszcze 80km z butem w podłodze :P


ps. za 3cim razem spasowałem drzwi, z 40min mi zajęło wymyślenie jak to zrobić :V:
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 7 Paź 2013, 20:22   

Peedro napisał/a:
mk3 nie ma żyda
domyśliłem się że to ściema taka sama jak w MK2 :rotfl: tak czy owak miałem nadzieję na tę kontrolkę ale niestety...

Cytat:
Dziwne, że coś może pokazywać jeszcze gorzej niż mk2
a jednak :cojest:

Z cyklu miałem kilka chwil wolnego więc wymieniłem uszczelkę pod zaworami, mam nadzieję że nie będzie już mi rzygać olej na wszystkie strony.

 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2945
Skąd: Mystków
Wysłany: 7 Paź 2013, 20:28   

prędzej czy później zacznie, te korkowe uszczelki takie już są :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 7 Paź 2013, 22:47   

jo wymienil przed zlotem...a w lipcu juz bylo widac efekty korkowej uszczelki :2xf:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2803
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Paź 2013, 22:49   

Peedro napisał/a:
prędzej czy później zacznie, te korkowe uszczelki takie już są :-P

jak dokrecisz odpowiednim momentem i jej nie przekrecisz do starczy na dlugo :P
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1015
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Paź 2013, 09:13   

Można zrobić jak w poczciwym żuku ... na 15 min do wrzątku i dopiero zakładać :-P
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 10 Paź 2013, 18:43   

łorewer, nawet gdyby mi puściła po dwóch miesiącach to i tak lepiej niż jeździć z ciągle cieknącą :rotfl:

Mam ciekawsze zmartwienie, zaczynam oglądać wszystkie kable po kolei. Wywalam wszystko zbędne i niepotrzebne, plus jest taki z tego że będę uzupełniał wszystkie połamane plastiki. Na dzień dzisiejszy zdjąłem deskę (która fakt nigdy nie była ruszana, nawet oryginalne trytytki były), już moim oczom ukazała się masa zbędnych kabli z którymi nie mam najmniejszego zamiaru jeździć... Od razu przypomina mi się walna z elektryką w MK2, tylko w tym przypadku jest troszkę więcej kabelko'logii...
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3633
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Lis 2013, 11:18   

szczepan522, twoje mk2 się na złomniku znalazlo :P
http://www.zlomnik.pl/ind...y-nieoczywiste/
jakiś terenowy zawias z tyłu ma :P
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 12 Lis 2013, 19:25   

Co do rezerwy w mk3 to ja zauważyłem ze póki wskazówka jest w czerwonym polu to mam paliwo, Jak opadnie pod czerwone pole to czas szybko na cpn zapierdzielać :devil:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1015
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lis 2013, 21:16   

słuszne spostrzeżenie
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 13 Sty 2014, 21:37   

:)



 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 26
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 13 Sty 2014, 22:19   

Skądś znam ten widok, zaraz zaraz to nawet te same felgi hehe :rotfl:
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 14 Sty 2014, 00:05   

miałem kiedyś takowe...fajne są ;)
_________________
Była:
Fiesta MK1 L '78
Jest:
Fiesta MK2 XR2 '87 odbudowa
Escort MK3 Cabrio '83 pimping
Volvo S80 Executive dupowóz
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:12   

Wpadło do auta ostatnio kilka "nowych" części:

pomarańczowe "kierunki" takie jak z fabryki, nawet rok się zgadza :2xf: 1989





Tylna lewa lampa (stara była lekko pęknięta)



Ramiona wycieraczek które muszę odmalować ale najważniejsze że mają zaślepki :yes:



teraz troszkę z innej beczki. Poszedłem w sobotę do auta z myślą odpalenia po 3 miesiącach postoju. Zatankowałem 5l PB, świeżo naładowany aku "siup" pod machę, czym prędzej lecę odpalić. Pierwsze drugie kręcenie bez dodawania gazu, czy tego podobnych rzeczy... Pyk odpalił :jupi: no nic idę pooglądać jak "to" chodzi. Podchodzę do silnika paczę, paczę, paczę a tu paliwo wali bokiem z przewodu paliwowego. Trudno jak już puścił to trzeba go wymienić :yes:



Najciekawsze z tego wszystkiego jest to że nie mogę teraz dziada odpalić pytanie dlaczego ? kręcić kręci rozrusznikiem jak szalony i po chwili gdy już powinien chodzić na jałowym normalnie to ni hu hu... pyr pyr pyr pyr pyr i zdycha. paliwo dochodzi przewody drożne. nic nie odłączałem ! czego mam się czepiać ? od czego zacząć sprawdzanie ?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:17   

może źle podłączyłeś, albo się załamał wężyk :P
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:22   

kuba87 napisał/a:
może źle podłączyłeś


Nie da rady źle podłączyć jest tylko jedna możliwość od filtra paliwa do wtrysku jeden wąż z punktu a do b.

kuba87 napisał/a:
albo się załamał wężyk


nie

Jakieś inne pomysły co mogło się spsuć ?
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 48
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7095
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:25   

Dolewałeś wachy po wymianie przewodu ?
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:25   

hm, zobacz czy wogole paliwo teraz idzie.
Jarek, gupie pytanie, podłączyłeś przy filtrze, a przy wtryskach gdzie? przy takim kolanku z nakrętką, czy przy takiej gruszce? :D
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Mar 2014, 20:29   

trzeci napisał/a:
Dolewałeś wachy po wymianie przewodu ?


Tak jakieś 3l więc powinno być ok na "czerwonym polu" słychać że pompa nie chodzi na sucho.

kuba87 napisał/a:
zobacz czy wogole paliwo teraz idzie.


Idzie nawet jak odłączę przewód to jest jeszcze weń ciśnienie bo dostaje PB po oczach :hahaha:

Może coś zakatowałem ? jakiś czujnik ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.