Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
24 Mar 2014, 16:34
[MK3] Ford Fiesta MK3 XR2i
Autor Wiadomość
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Wrz 2013, 21:25   

szczepan522 napisał/a:
wypluło korek od wlewy oleju... normalne ?


Nie - albo odma zapchana, albo pierścionki mówią papa :-P

Ogólnie dziw bierze, że kupiłeś takiego złoma i chcesz to ogarniać :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 8 Wrz 2013, 22:27   

Ten motor bym Jarku olał. Primo, klepie, secundo, dziura w bloku zaspawana, po trzecie nie muszę chyba mówić po czym może być ta dziura. Wywalił raz wywali i drugi. Korek wywala bo ma przedmuchy już konkretne pewnie.
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 8 Wrz 2013, 23:10   

A CVH już sprzedane :-)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Wrz 2013, 02:36   

szczepan522 napisał/a:
przy hamowaniu raz mam pedał u góry a raz troszkę niżej wydaje mi się że jest to spowodowane tym ABS'em ?


przy pierwszym uzyciu hamulca, czy objaw podobny do zapowietrzonego układu?

Przedmuchy mozna na oko ocenić, ja bym obstawiał odme :) Chyba, że z tyłu jest chmura niebieskiego dymu i sąsiedzi muszą zamykać okna, gdy fieste odpalasz :P
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Wrz 2013, 05:24   

no bardzo ciekawe bo jak korek jest stary i luźno wchodzi zawsze go wypchnie
jak coś mam perfekcyjny doł silnika ze swojej xrki , wykres do niego tez mam , glowicy niestety nie ma już
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 9 Wrz 2013, 06:41   

kuba87 napisał/a:
Primo, klepie,
już to słyszałem...

kuba87 napisał/a:
Ten motor bym Jarku olał
ja jednak dziwny jestem (nie lubię łatwizny) co to za logika wsadzić np. zeteca :)

pamiętajcie że się dużo przy tym silniku nauczę (tak na marginesie z zawodu nie jestem mechanikiem)

vegetagt napisał/a:
przy pierwszym uzyciu hamulca, czy objaw podobny do zapowietrzonego układu?
nie to nie jest zapowietrzenie :( tym bardziej mnie to dziwi bo jest to nieregularne...

Mafios napisał/a:
no bardzo ciekawe bo jak korek jest stary i luźno wchodzi zawsze go wypchnie
i coś mi się zdaje że tak jest i u mnie ;)

Wy mi lepiej powiedzcie dlaczego to się dławi i nie chce jechać bez dodawania większej ilości gazu ? co mam wymieniać po kolei ? to samo tyczy się zawieszenia... konkretnie poproszę... :2xf:

Kupiłem auto jest w takim stanie a nie innym :hahaha: muszę (nic nie muszę), chcę doprowadzić go do stanu używalności a potem zając się cycaniem :) na dzień dzisiejszy wygląda strasznie ale stwierdziłem że to auto za kilka lat będzie w świetnym stanie wspomnicie jeszcze moje słowa... Jak chcecie mnie petować to z góry mówię żebyście sobie podarowali bo mnie to nie rusza :2xf:



p.s. czytamy całe posty a nie tylko oglądamy obrazki :hahaha:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Wrz 2013, 06:48   

wymrygaj sobie błędy :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Wrz 2013, 09:23   

zmien CPP
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Wrz 2013, 13:27   

szczepan522 napisał/a:
nie to nie jest zapowietrzenie :( tym bardziej mnie to dziwi bo jest to nieregularne...


Nie no, bo jakby to było, że dojezdzam do swiatel i raz pierwsze nacisniecie jest niskie a raz wysokie, to bym kombinował z podciśnieniem i wspomaganiem. U mnie też czasem pedał jest twardszy (mniejsze obroty), a czasem miększy (wyzsze obroty i więcej wspomy).
A rośnięcie pedału przy drugim czy trzecim depnięciu to mogą być puchnące przewody hamulce lub tym, że cylinderki z tyłu nie zdążą się cofnąć do końca i potem wykonują krótszy ruch. Miałem kiedyś taką super sztukę cylinderka, że chować go trzeba było ściskiem stolarskim :D A mimo to auto normalnie hamowało i nic się nie grzało.
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 9 Wrz 2013, 18:41   

Peedro napisał/a:
wymrygaj sobie błędy
Tym ?

http://fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/#tester

vegetagt napisał/a:
lub tym, że cylinderki z tyłu nie zdążą się cofnąć do końca i potem wykonują krótszy ruch.
no widzisz. Tu mi nasunąłeś myśl bo jak wczoraj skończyła mi się benzina na stacji benzynowej i musieliśmy przepchnąć auto jakieś 20m to zdawało nam się że tylne hamulce trzymają... Nic nie stoi na przeszkodzie jak tylko rozkręcić wszystko powymieniać przewody i cylinderki wymienić płyn... :rotfl:

Następna zależność co do silnika:

Jeździłem dzisiaj w deszczu troszkę okna mi zaparowały pierwsze co robię odpalam dmuchawę i jadę a tu kukupa... Przy włączonej dmuchawie (bardziej na ciepłym ale myślę że nie ma to znaczenia), obroty skaczą między 1500 a 800 oraz 800 a 1100 i gaśnie... znowu odpalę troszkę pochodzi i gaśnie :) jakieś pomysły może to jest jakaś wspólna zależność ? może coś z elektryką ogólnie nie halo ?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Wrz 2013, 20:14   

bo tam jest elektryka ogolnie nie halo o czym Ci wspominałem :D ,
chodziło mi nie o to żebyś zeteca wstawił tylko szukał inne cvh bez dziury po korbie :D
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 21 Wrz 2013, 21:15   

To auto ogólnie jest przygodą :D każdy kilometr na dzień dzisiejszy jest wyzwaniem pod każdym kątem, w każdej postaci :ok: po pierwsze rozsypało się łożysko...

foto łożyska (albo jego brak)


oczywiście naprawione :) ale co się działo jadąc na tym łożysku nie pytajcie :sad: nawet mi się nakrętka (nakrętka piasty) przez to odkręciła, piasta sama w sobie była ok.

To kilka rzeczy które kupiłem i w najbliższej przyszłości będę wymieniał...



Wychodzę z założenie że jak ma się coś rozsypać to lepiej blisko domu więc robię specjalnie krótkie dystanse w których jest piz***a ogień na każdym biegu (żeby tylko nie jeździć dizlem) :rotfl: Teraz mam następną usterkę :) szarpanie przy cofaniu. Dziwna sprawa gdy auto toczę (pcham do tyłu) nic się dziwnego nie dzieje, gdy wbiję bieg i chcę jechać zaczyna szarpać, lecz tylko prawą stroną stroną. Dodam że, z prawej strony huczy łożysko, dopiero gdy wymienię łożysko będę miał pewność że to znowu nie to :D Po woli będzie wymiana wszystkiego na nowe. Każda śrubka będzie odkręcona i skręcona ponownie, już miałem przykład po lewej stronie zawieszenia że nie wszystkie śruby było dokręcone "z tą samą siłą". Ogień na każdym biegu i modlić się żeby się nic nie rozpadło podczas jazdy takie jest moje przesłanie w tym aucie :rotfl:
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 21 Wrz 2013, 23:18   

dasz rade, kuma podczas konsultacji telefonicznych jak mówie co i jak zrobić :ok:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Paź 2013, 06:41   

Czujnik przepływu powietrza wymieniony :ok: Mam jeszcze jedno ale, albo mi chodzi na 3 gary albo mi się tylko wydaje :) najważniejsze nie gaśnie przy zatrzymywaniu się i ruszaniu :devil:

Szarpie mi budą w czasie kiedy cofam... obstawiam na poduszkę ale którą ?
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 3 Paź 2013, 09:05   

szczepan522 napisał/a:
Czujnik przepływu powietrza


Ale że co??? przecież CVH z EFI nie ma przepływomierza, chyba chodziło Ci o czujnik położenia przepustnicy tak?
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Paź 2013, 09:22   

Nooo mówię przecież CPP :-D wybacz ale uczę się dopiero tego auta...

Ha no i wreszcie mam ogrzewanie :-P możecie mi zazdrościć właściciele MK2'jek, przy dzisiejszym przyrozku wystarczyło kilka minut i miałem nahajcowane :-D
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 3 Paź 2013, 12:17   

etam, mi też grzeje :hahaha:
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 5 Paź 2013, 20:38   

Z nowości :) wczoraj pchałem moją furę przez miasto jakieś 500m :hahaha: powód ? bardzo prosty skończyło się paliwo :ok: zawsze myślałem że na czerwonej kresce mogę pośmigać jeszcze 50km hmmm tak było i jest w przypadku samochodów które posiadam/posiadałem... Lecz nie w przypadku XR2i bestia jakaś paliwo żerna jest bo zamiast 50km zrobiłem jedynie 10km :rotfl: niestety nie przygotowałem się na tą ewentualność, ale pomoc przybyła bardzo szybko z 5l bańką. Nic tylko cieszyć się z takiego spalania :2xf:

No i wymieniłem te "wieśniackie" przednia białe kierunki na oryginalne pomarańczowe. Udało mi się nawet zdobyć z tego samego roku co auto. :nawalony:
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 6 Paź 2013, 09:45   

Shame on you! Ileż to razy było na forum tematy o wskaźniku poziomu paliwa w mk3... Na nim nie ma co polegać bo pokazuje co chce, lepiej sobie licznik dzienny zerować przy tankowaniu i wiesz kiedy zalać. Wskaźnika równie dobrze mogło by nie być bo jest tak dokładny :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 6 Paź 2013, 18:04   

Peedro napisał/a:
Na nim nie ma co polegać bo pokazuje co chce,
też tak myślałem :) bo świrował kilka razy ale cały czas obwiniałem elektrykę (cały czas ją obwiniam za różnego rodzaju cyrki).
Peedro napisał/a:
Wskaźnika równie dobrze mogło by nie być bo jest tak dokładny
teraz już to wiem :) . Wiem również to że w MK2 był dokładniejszy i zawiodłem się ponieważ myślałem że mi się żyd (kontrolka paliwa) zapali a tu takie rozczarowanie :rotfl: chyba że znowu o czymś nie wiem :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.