Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:46
[Inny] Karimata!
Autor Wiadomość
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 26 Sie 2013, 21:00   

tak miało być ;) w świetle jest lepiej, bo się wtedy srebrne ziarno odbija ładnie ;]
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Sie 2013, 21:06   

Peedro napisał/a:
tak miało być ;) w świetle jest lepiej, bo się wtedy srebrne ziarno odbija ładnie ;]
grube dałeś ? jak tak to :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5512
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Sie 2013, 21:15   

Peedro napisał/a:
Wymieniłem przepustnicę na nie rusaną :P ale i tak pomimo adaptacji obrotów świruje, raz ma 1,500 obrotów, później faluje, później trzyma przez kilka minut ładnie 700 i tak w kółko :rotfl: Piertole, więcej nie ruszam, bo ogarnąć to GDI odpowiednio to jest masakra.
Ważne że spalanie wynagradza wszystko - średnie spalanie z dzisiejszej traski, pokonanej spokojnie w ramach przepisów i z kilkoma wyprzedzaniami. :ok:

Sprawdź kody błędów. Jeśli przy okazji szaleństwa obrotów pojawia się kontrolka silnika to znaczy że winny jest zespół wtryskowy, najczęściej regulator ciśnienia. Gdy ciśnienie spada dostaje sygnał do kompa by podnieść obroty aby podnieść ciśnienie pompy. GDI nie jest takie straszne. Zacznij od wymiany mikro filtrów paliwa w zespole wtryskowym i filtra paliwa w błotniku.
Ciśnienie ustawia się imbusem w regulatorze . Wartości ciśnienia przeliczasz z napięcia na czujniku (środkowy pin).
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 26 Sie 2013, 22:00   

diodalodz, i wszystko jest już sprawdzone. Filtr zmieniony. Filterka na wejściu moja pompa nie ma, więc pewnie ktoś już grzebał. Kontrolka się jeszcze nie pojawia, bo musi zrzucić poniżej 40bar na 4 sekundy, dopiero wtedy wyświetla kontrolkę (mitsumaniaki obczytałem :P ). Regulator rozruszany, ustawiony na ~50bar przy 2000 obrotów, ale tak czy siak na biegu jałowym zrzuca ciśnienie co chwile do 40 bar, a czasem nawet i poniżej i tak sobie faluje. Mam evoscana, kabel, i wszystko mam już przeglądnięte. Pozostaje mi ją wymontować i zrobić rewizję o czym już pisałem.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3382
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26 Sie 2013, 22:10   

Peedro, specjalnie dla ciebie:


:rotfl:
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1322
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 1 Lis 2013, 12:27   

Peedro, temat ogarnięty?
_________________
Była:
Fiesta MK1 L '78
Jest:
Fiesta MK2 XR2 '87 odbudowa
Escort MK3 Cabrio '83 pimping
Volvo S80 Executive dupowóz
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 9 Lis 2013, 20:23   

tadzias, ostatnio to się na nią zupełnie zbiesiłem i nawet poleciała na tablicę i otomoto z tego wszystkiego - kilka mniejszym i większych psikusów mi zrobiła, które mnie mocno wkurwwwwiły, ale już mi powoli przechodzi.

W tak zwanym między czasie musiałem w nią nieco zainwestować. Otóż wymieniłem tę kochaną pompę wysokiego ciśnienia i dzięki temu autko już ma wolne obroty na odpowiednim poziomie i nie faluje. Mało tego - silnik odzyskał wigor - wkręca się milutko i naprawdę zapewnia bardzo dobrą dynamikę. Jedyny szkopuł który jeszcze mnie wkurza (a może i dwa...) to taki myk, że owszem - silnik trzyma ładnie bieg jałowy, ale gdzieś tak po 2-3 minutach samoczynnie wchodzi na 1500 obrotów i za nic nie chce zejść - wyłączenie i ponowne uruchomienie załatwia sprawę, nie wiem, może krokowiec coś jeszcze nie domaga albo coś, tym bardziej że podczas jazdy i zmiany biegów sam podbija mi obroty... Drugim mniej istotnym szkopułem jest klepiąca hydraulika, niby normalka w tych silnikach, ale na forum mitsumaniaków już wyczytałem co zrobić żeby się to troche uspokoiło, otóż wleję sobie taki oto specyfik:
http://allegro.pl/archoil...3678789979.html
A żeby nie było że kupiłem se syf, są filmiki:
http://www.youtube.com/ch...vUJpKjwA/videos
Drogi ten specyfik strasznie nie jest, więc warto wypróbować.
Jak przestanie mnie wkurzać i zacznie normalnie bezawaryjnie jeździć, to może jej wybaczę :2xf:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 10 Lis 2013, 21:47   

Powinieneś kupić 1,6. Wtedy byłbyś zadowolony
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Lis 2013, 22:25   

Marcinowaty, Jest to co jest i tyle. W obecnym etapie mojej znajomości z Carismą to w ogóle bym jej nie kupił, ale kto wie, może jeszcze odkupi swoje winy :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Lis 2013, 23:42   

Peedro napisał/a:
może jeszcze odkupi swoje winy :-P


prawie sie popłakałem ze śmiechu :hahaha:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Lis 2013, 23:51   

Phi :2xf:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 11 Lis 2013, 19:07   

Chodi o to jak byś miał 1,6 to byś miał inne spojrzenie. Normalny silnik bez udziwnień.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3382
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Lis 2013, 20:16   

jeżeli nawiązujesz do rodzaju wtrysku, to 1.8 tez miały swoją normalną wersje ;)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Lis 2013, 23:58   

No więc na dzień dzisiejszy temat silnika jest ogarnięty. Na całe szczęście wystarczyła wymiana sterownika (podpowiedź z mitsumaniaków, a i nie kosztowało wiele, bo kupiłem najtańszy za 25 zł z allegro) i silnik już nie wariuje z obrotami podczas jazdy, co mnie najbardziej wkurwwwiało w tym wozidle :-P

Co do korozji - łyżwa w stanie dobrym, coś ją łapie, ale niewiele, trzyma się solidnie :P Spód jest zdrowy ja dzwon, buda też niczego sobie, jedynie koło wlewu pod klapką chrupie, ale dlaczego to nie wiem - od strony koła jest inna blacha i ona jest zdrowa, a i poszycie błotnika też jest zdrowe, więc mam to w :tyłek: ...

Z innych irytujących rzeczy - zmieniam sprężyny

Kupiłem takie coś za 200 zł :-P - wynalazłem na tablicy, więc się opłacało, bo taniej niż nowe seryjne i taniej niż nowe Jamexy (330 zł na allegro). Tył już zmieniony i poszło nieco do góry, jeszcze czekam z przodem, bo muszę założyć nowe osłony i odboje, bo stare zetlały, a i do wymiany oba łączniki staba, więc auto rozgrzebane czeka do poniedziałku.

Powoli paścia ogarniam, tak żeby przynajmniej mnie nie wkurwwwiał :rotfl:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 30
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Gru 2013, 00:05   

żólte:D
bedą profi:)
na sezon kolek szukej panie;p Kari jeszcze posluzy :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Gru 2013, 01:49   

:yes:
Ad@mus napisał/a:
Kari jeszcze posluzy
:hahaha: Ci sie dzolk udal :hahaha:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 1 Gru 2013, 09:31   

Brat też kupił JAMEX tylko czerwone na przód, - 40 mm jak dobrze pamiętam. Prowadzi się jak bajka ;)
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3382
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Gru 2013, 12:49   

Marcinowaty, a zmieniał do tego amortyzatory?
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2873
Skąd: Mystków
Wysłany: 1 Gru 2013, 13:02   

To nie są Jamex, tylko MAD Suspension :P Holenderska firma że niby (szukałem w necie).

http://www.mad-tooling.co...PORTIVE_LOS.pdf
http://mad-suspension.co....category&path=6
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1448
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 1 Gru 2013, 20:57   

vegetagt napisał/a:
Marcinowaty, a zmieniał do tego amortyzatory?

Nie zmieniał, ponieważ do tych sprężyn nie było potrzeby, ale nie pamiętam czy obniżają o 20 czy 40 mm. W carismie przód jest za wysoko, bynajmniej w 1,6
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:25
Freeman
Brak nowych postów [Inny] 80 B3 1.8S
afto ze krowim łańcuchem na grillu, w aftomacie ;)
kuba87 Nasze auta 29 5 Paź 2014, 00:00
kuba87
Brak nowych postów [Inny] VW Polo 86 '81 1.0
odyniec Nasze auta 19 20 Gru 2014, 22:47
odyniec
Brak nowych postów [Inny] BMW M3 3.0
Nowa zabawka
NOWITEK Nasze auta 43 12 Sie 2010, 20:56
kenczorf
Brak nowych postów [Inny] Fusion
krzych99991 Przed zakupem 2 2 Gru 2017, 23:12
wojtekpl


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.