Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Cze 2013, 17:51   [MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny

Mam juz dość powoli mojego ręcznego i chciałbym zobaczyc jakie mam warianty, które z nich polecacie, co do nich potrzebuje i jaki by był tego około koszt...
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:13   

wystarczą zdrowe seryjne bębny, z mk3 1.1 i będzie blokować koła bez problemu
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:37   

mam 203mm bębny, nowe szczęki, nową linke i juz nawet na próbe zaspawałem samoregulatory... Nadal blokuje tylko jedno koło
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:46   

a linka? ustawiłeś regulatory tak aby szczęki leciutko tarły o bęben?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Cze 2013, 20:12   

tak ustawilem szczęki, linka nowa juz pisalem wyzej
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:28   

no to cylinderki, zostały, może one nie domagają
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:31   

Ręczy nie uruchamia cylinderków.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:48   

racja bumel, dlatego nawet nie pisalem ze tez mam nowe :P
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 9 Cze 2013, 22:35   

Hydrołapa :D
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Cze 2013, 23:07   

jak blokuje tylko jedno koło to albo coś nie tak z drugim, albo źle linka przenosi siłę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 10 Cze 2013, 15:44   

no zastanawiam sie wlasnie nad hydrołapą tylko nigdy tego nie robilem i niewiem do końca jak to podłączyć :P No i czy dobrze bedzie dzialac hydrołapa pod bębnami czy trzeba by inwestować w tarcze na tył
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 10 Cze 2013, 18:42   

Wbrew pozorom jest to proste :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Cze 2013, 20:03   

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś, jak czytałem różne regulaminy pojeżdżawek, to niektóre nie dopuszczały posiadania hydraulicznego. Może coś się pozmieniało do tej pory :)
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 10 Cze 2013, 20:06   

Jeśli ma atest może na nim jeździć.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 11 Cze 2013, 14:39   

Pietrekk jak ci się chce to opisz skąd do kąd bym musiał przewody ciągnąć a co do hydrołapy i pojezdzawek to w opolskim oraz ars na śląsku można mieć pozostawiając seryjny ręczny
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 12 Cze 2013, 10:52   

Markz, Budowa hydrołapy jest prosta, musisz złapać dwa przewody od tylnych kół trójnikiem a dalej pojedynczym do pompy ręcznego i stąd już na koła. Działa to tak jakbyś podłączył przewód zamiast zbiorniczka do normalnej pompy. Wciskając nożny masz swobodny przepływ przez pompę od łapy a szarpiąc ręczny tłoczysz płyn z układu w cylinderki.

Coś takiego:
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 15 Cze 2013, 19:52   

ten schemat chyba niezbyt pasuje, jak się dobrze orientuje to w fordzie z pompy do każdego koła idzie osobny przewód i kupując hydrołape z pompą na dwa przewody nie musimy dawać zadnych trojników...
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 16 Cze 2013, 11:11   

Markz napisał/a:
hydrołape z pompą na dwa przewody

Tak, tylko z pompą dwusekcyjną będzie sporo kosztował, ewentualnie szukaj takiego gdzie są dwie pompy jednosekcyjne. Trójnik to najtańsze rozwiązanie, choć niekoniecznie najlepsze.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.