[MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny |
Autor |
Wiadomość |
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 17:51 [MK3] Blokujący koła nawet na asfalcie hamulec ręczny
|
|
|
Mam juz dość powoli mojego ręcznego i chciałbym zobaczyc jakie mam warianty, które z nich polecacie, co do nich potrzebuje i jaki by był tego około koszt... |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:13
|
|
|
wystarczą zdrowe seryjne bębny, z mk3 1.1 i będzie blokować koła bez problemu |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:37
|
|
|
mam 203mm bębny, nowe szczęki, nową linke i juz nawet na próbe zaspawałem samoregulatory... Nadal blokuje tylko jedno koło |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 18:46
|
|
|
a linka? ustawiłeś regulatory tak aby szczęki leciutko tarły o bęben? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 20:12
|
|
|
tak ustawilem szczęki, linka nowa juz pisalem wyzej |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:28
|
|
|
no to cylinderki, zostały, może one nie domagają |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:31
|
|
|
Ręczy nie uruchamia cylinderków. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 21:48
|
|
|
racja bumel, dlatego nawet nie pisalem ze tez mam nowe |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 22:35
|
|
|
Hydrołapa |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Cze 2013, 23:07
|
|
|
jak blokuje tylko jedno koło to albo coś nie tak z drugim, albo źle linka przenosi siłę,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 10 Cze 2013, 15:44
|
|
|
no zastanawiam sie wlasnie nad hydrołapą tylko nigdy tego nie robilem i niewiem do końca jak to podłączyć No i czy dobrze bedzie dzialac hydrołapa pod bębnami czy trzeba by inwestować w tarcze na tył |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 10 Cze 2013, 18:42
|
|
|
Wbrew pozorom jest to proste |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Cze 2013, 20:03
|
|
|
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś, jak czytałem różne regulaminy pojeżdżawek, to niektóre nie dopuszczały posiadania hydraulicznego. Może coś się pozmieniało do tej pory |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 10 Cze 2013, 20:06
|
|
|
Jeśli ma atest może na nim jeździć. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 11 Cze 2013, 14:39
|
|
|
Pietrekk jak ci się chce to opisz skąd do kąd bym musiał przewody ciągnąć a co do hydrołapy i pojezdzawek to w opolskim oraz ars na śląsku można mieć pozostawiając seryjny ręczny |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 12 Cze 2013, 10:52
|
|
|
Markz, Budowa hydrołapy jest prosta, musisz złapać dwa przewody od tylnych kół trójnikiem a dalej pojedynczym do pompy ręcznego i stąd już na koła. Działa to tak jakbyś podłączył przewód zamiast zbiorniczka do normalnej pompy. Wciskając nożny masz swobodny przepływ przez pompę od łapy a szarpiąc ręczny tłoczysz płyn z układu w cylinderki.
Coś takiego:
|
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 15 Cze 2013, 19:52
|
|
|
ten schemat chyba niezbyt pasuje, jak się dobrze orientuje to w fordzie z pompy do każdego koła idzie osobny przewód i kupując hydrołape z pompą na dwa przewody nie musimy dawać zadnych trojników... |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 16 Cze 2013, 11:11
|
|
|
Markz napisał/a: | hydrołape z pompą na dwa przewody |
Tak, tylko z pompą dwusekcyjną będzie sporo kosztował, ewentualnie szukaj takiego gdzie są dwie pompy jednosekcyjne. Trójnik to najtańsze rozwiązanie, choć niekoniecznie najlepsze. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
|