Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Moduł zapłonowy, jak podłączyć ?
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 9 Cze 2013, 17:04   [Inny] Moduł zapłonowy, jak podłączyć ?

witam nie mam pojecia jak to podpiac :D

cewka impulsatora ktora jest w aparacie zaplonowym wchodzi do modulu zaplonowego przy aparacie czyli zlacza P+ i P- i wychodzi 3 pinami, ktore musze podlaczyc do cewki zaplonowej masy i plusa. czy wiecie jak to podlaczyc? jest to aparat chodzi o escorta 1.3 CVH, chce to podlaczyc jak najprostrzym sposobem

opisane
jak na rysunku
na 100% tak?




_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Cze 2013, 19:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Cze 2013, 23:37   

Tak, tak to działa,,, nie wiem czy akurat jest dokładnie jak na rysunku, ale moduł 2 kontakty ma do czujnika w aparacie,,, a na wtyczce ma 3 przewody: +12V, Masę, i zimny koniec cewki,,, jeśli patrzeć na schemat od fiesty, i przyjąć że kolejność przewodów jest zachowana to na rysunku masa z cewką powinna być zamieniona, tzn. cewka w środku, masa po prawej,,, no i na aparacie zapłonowym na czujniku jest zaznaczona masa, czego nie ma na schemacie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Cze 2013, 13:00   

zlozylem ladnie pracuje tylko musialem poprowadzic podcnisnie z ESC i odciac wszystko od cewek :) (nowe kable)
potem podcisnienie do aparatu zaplonowego i znow przyspieszylem aparat o 4mm
i czuje plusy z wywalenia ESC i zjechanego aparatu, kable zaplonowe B774 pasuja
mozna gdzies podwiesic dla potomnych przerobka dziala :) plusem takiej instalacji jest mocna cewka WN (DIS w ZETEC-u i CVH to kupa przy tym)
odrazu sie pochwale nabytkami do gazu ktore kupilem wczoraj, zeby przypomniec jej czasy mlodosci :)
kupilem cewke i aparat za 50zl nowe :fajka:
wartosc nie wiem ale ze 350-400zl moze wiecej :-)





i oczywiscie na 0,9mm :)

_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Cze 2013, 15:15   

Do modułu chyba musi być cewka od modułu,,,taka od przerywacza go rozwali,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Cze 2013, 16:02   

nie czemu...

przy ESC jest taka sama
i przy ESCORT 1.3 CVH 69KM
spojrz
modul tylko steruje masa na cewce
poza tym nie ma innych zestawow kabli do 1.3 cvh przy escorcie tylko kopulka i tylko cewka butelkowa
http://www.youtube.com/watch?v=sNGC487mkaQ
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 11 Cze 2013, 23:11   

wiesz co jest plusem takiego ukadu zapłonowego? nie ma odcinki silnik kreci ile moze :)
nie ma takiego popiardywania charakterystycznego odciecia zaplonu z wydechu jak przycisniesz do konca. escorty i oriony 1.3 nie mialy tego. wchodzi na wyzsze czestotliwosci <8> i stoi z obrotami max w miejscu
normalnie z modulem jest cos kolo 7200 max i spadaja od czasu do czasu ponizej
musialem tylko mocno przesunac zaplon o dodatkowe 5mm bo na znaki byl chyba dla benzyny mniej oktanowej :) i na gazie nie chcial sie wkrecac. ustawilem tez swiece na 0,8mm tak jak mial 1.3 CVH z tym modulem (ma to znaczenie) iskra na wiekszej jest z opoznieniem. ten modul przyspiesza zaplon do konca liniowo z obrotami. modul ESC zamula ten silnik. przyspiesza liniwo na hallu i na podcisnieniu nastepnie osiaga max wyprzedzenia i stoi zamula ten silnik czuc roznice tylko z kąta zaplonu a przy gazie sie przydaje dobre wyprzedzenie. tkze bylo warto podoba mi sie jak sie wkreca jest mocniejszy na wyzszych obrotach sprawdzalem pod obciazeniem lepiej sie napedza
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.