Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
31 Maj 2014, 08:13
[MK3] Strzela i kaszle
Autor Wiadomość
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17 Maj 2013, 18:47   [MK3] Strzela i kaszle

Witam mam problem chodzi głównie o to że moja fiesta nie działa normalnie o jakiegoś czasu gdy odpalę to trzeba kręcić troche rozruszkikiem aż załapie a jak załapie to tak jakby kaszlał gdy doda się gazu i strasznie słaby jest jeżeli wiecie mniej wiecej co to to prosze o pomoc :)
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Maj 2013, 20:10   

I silnik masz na gaźniku?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 17 Maj 2013, 21:38   

a nie ma drgań po uruchomieniu?? Może jeden gar nie pali.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Maj 2013, 10:26   

Ma drgania i trzeba podgazować by nie zgasła

o co chodzi z tym silnikiem na gaźniku?;>
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Maj 2013, 11:33   

mackowyxd napisał/a:
o co chodzi z tym silnikiem na gaźniku?;>



chodzi o to, czy w profilu podałeś prawidłowy silnik.
Jeżeli podałeś prawidłowy, to teraz powinno paść pytanie:
"jak używasz ssania?"
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Maj 2013, 13:49   

vegetagt napisał/a:
mackowyxd napisał/a:
o co chodzi z tym silnikiem na gaźniku?;>



chodzi o to, czy w profilu podałeś prawidłowy silnik.
Jeżeli podałeś prawidłowy, to teraz powinno paść pytanie:
"jak używasz ssania?"


ssanie jest automatyczne
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Maj 2013, 13:53   

kolejne pytanie do gaźnika:
Jak odpalasz auto? Chodzi o operowanie gazem
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Maj 2013, 14:27   

normalnie auto się odpala tylko że dłuższą chwilę trzeba kręcić a odpali to trzeba co chwile dodać troszkę gazu bo za chwile gaśnie a jak dawsz więcej gazu to takie dziwne przerwy ma:
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Maj 2013, 14:50   

mackowyxd, dłuższe kręcenie też może być jakimś objawem ;)

Spróbuj przy odpalaniu wcisnąć gaz do połowy bądź do deski i zobacz, czy coś się zmieniło.
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Maj 2013, 14:58   

vegetagt napisał/a:
mackowyxd, dłuższe kręcenie też może być jakimś objawem ;)

Spróbuj przy odpalaniu wcisnąć gaz do połowy bądź do deski i zobacz, czy coś się zmieniło.


troche lepiej odpala ale trzeba przygazaować od czasu do czasu i te pierr...... przerwy ma :P
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Maj 2013, 15:02   

Napewno masz gaźnik? W jakiej pozycji masz przepustce rozruchowa na zimnym i na ciepłym silniku?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
Ostatnio zmieniony przez JoeMix 19 Maj 2013, 08:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Maj 2013, 21:08   

Zamkniętą
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 19 Maj 2013, 00:26   

mackowyxd napisał/a:
ssanie jest automatyczne

Jeśli automatyczne to masz silnik 1.3i.
Ja bym w takim układzie obadał cewkę, przewody WN i świeczki.
A z tego co wiem to przepustnica przy rozruchu powinna być max otwarta
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19 Maj 2013, 00:58   

brewa7, był też gaźnik z automatycznym ssaniem o ile dobrze kojarze.
Ale ja miałem ssanie ręczne, więc dalej się nie znam :bezradny:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Maj 2013, 08:31   

To że ssanie jest automatyczne to nie znaczy że silnik jest "i" czyli na wtrysku,,, bo jak jest na wtrysku to ssania nie ma wcale, bo funkcje wzbogacania mieszanki włącza komputer, a nie fizyczna przesłona,,,

Poszukaj temat na forum (lub zrób zdjęcie silnika i wstaw) - aby była pewność tego motorka, bo takie same objawy a mogą być rożne problemy i rozwiązania.

Jak faktycznie masz gaźnik to zamknięta przepustnica ssania na zimnym - OK, ale na ciepłym powinna się otworzyć na maxa (a zamknąć się dopiero po ostygnięciu jednostki)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19 Maj 2013, 21:22   

JoeMix napisał/a:
To że ssanie jest automatyczne to nie znaczy że silnik jest "i" czyli na wtrysku,,, bo jak jest na wtrysku to ssania nie ma wcale, bo funkcje wzbogacania mieszanki włącza komputer, a nie fizyczna przesłona,,,

Poszukaj temat na forum (lub zrób zdjęcie silnika i wstaw) - aby była pewność tego motorka, bo takie same objawy a mogą być rożne problemy i rozwiązania.

Jak faktycznie masz gaźnik to zamknięta przepustnica ssania na zimnym - OK, ale na ciepłym powinna się otworzyć na maxa (a zamknąć się dopiero po ostygnięciu jednostki)



Gaźnik jest
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Maj 2013, 00:25   

To na ciepłym silniku, skoro przepustnica jest przymknięta, przesuń ja palcem by stała pionowo (otwarta) i zobacz jak będzie pracował silnik,,, bo np, moje 1,1 w mk3 wymaga uchylenia przepustnicy ssania już 20 sekund po uruchomieniu silnika, i inaczej chodzi jak traktor,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20 Maj 2013, 13:01   

mała sugestia - sprawdź przewód idący od serwa hamulcowego do silnika (z tyłu od ściany grodziowej w okolicach kolektora ssącego). Jeżeli on wypadnie to tak właśnie się dzieje - auto nie jedzie ;)
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
mackowyxd 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 23 Maj 2013, 23:17   

Wykurzyłem sie i wymieniłem gaźnik ale nie odpaliłem bo akumulato siadł od tyc moic prób odpalenia teraz sie ładuje zobaczymy rano:)
Ale dzikei za podopowiedzi:P
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 27 Maj 2013, 22:29   

rolkaT, a co to ma wspólnego z gaźnikiem?
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.